Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

7 Kasım 2016 Pazartesi

Error

    Bazen herkes, tüm dünya yaptığımızın yanlış olduğunu söyler; ama biz inadına yapmaya devam ederiz.Gerçekten sırf inat etmiş olmak için mi, yoksa gerçekten inandığımız için mi?

   'Nasıl olur da göremezsin?' , en çok duyduğumuz cümledir böyle zamanlarda.Duyularımız mı kapanıyor ki acaba bu durumlarda.Ben mesela inandığım şey veya kişiye odaklandığımda dışarıdan gelen tüm seslere kapatırım duyularımı.Doğru mu yapıyorum orası tartışılır tabi.Ha ama en nefret ettiğim cümlelerden biridir, 'ben dememişmiydim'.Ne yapalım yani canım dediyseniz, of ama ha.Ben de kullanmayı hiç sevmem; çünkü uyardığım bir şeyin sonucu muhtemelen kötü olacaktır, gerçekleşmesin de ben yanılayım daha iyi yani, yanılmak umurumda olmaz.

   Bir de işin kötü yanı var di mi, kimseyi dinlemez savaşırsınız sonra bi bakarsınız, durum içler acısı.Neye yanmalıyız o an verdiğimiz savaşa onca uğraşımıza mı yoksa etraftakiler bizi uyardığında gözümüzü kulağımızı kapattığımıza mı?

Soru çok, kafalar karışık, beynim zaten bulanık, hadi bakalım şarkıyı açın dinleyin de biraz ritim gelsin gününüze.


Not: kafam bulanık dedim ,başlık bulamadım, o yüzden error error error 404 not found :D

12 yorum :

  1. Ooovvvv... Ne oldu bilmiyorum;ama ibre yazdığın göstergedeyse...

    Bulanıklıkta hiçbir şey olduğu gibi gözükmez. Başka bir şey yazmak, yukarıda bahsettiklerinden öte gidemeyeceğinden;
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben dün tüm gün boyunca tembellik yapıp uyuduğumdan gece boyu gözler açıktı ve düşünceler sardı hep beynimi, o yüzden o kadar çok şey düşündüm ki, şarkıyı dinle mutlaka

      Sil
    2. Dinledim :) Kiminle özdeşleştirmeliyim sözleri... Senle mi? Biçilen role sitem mi? :))))))

      İçinden çıkamadığım için belki bir hata verebilir akıl yürütmeler mi desem; analoji mi desem :)))))))

      Sil
    3. yook ritimle özdeşleştir, bi de azıcık salsaya olan ilgimden geldi buraya:) akıl yürütmüyorum şuan sadece yaptıklarmı düşündüm analiz yaptım

      Sil
    4. Şakaydı zaten.

      Nedir seni onca düşündüren? Canını mı sıktı?

      Salsa ha??? Bir video beklesem. Ben de severim de seyretmesini. Kolbastı oynasa da Trabzonlu genç garson çocuklarca turun akşam yemeğinde yine seyretsem istedim şimdi :))))))

      Sil
    5. yapmıyorum ama:) üniversite zamanında kursa gitmiştim, çokta eğlenceliydi; ama devam ettiremedim.aslında dansın her türlüsünü severim, ne yazık ki edemiyorum; çünkü burada kurs yok, ilk geldiğimde araştırmıştım, sadece bursa merkezde var o da bana çok uzak en erken bir saat.bi baçata yapmazdım sanırım, yani onu sevgilimle eşimle öğrenip yapardım ancak :D

      Sil
    6. ha canımı sıkan da uğruna savaştığım şeylerin boş çıkması ve haketmediğim kadar yıpranmam

      Sil
    7. Uğruna savaştığın??? Boş mu çıktı? Nasıl anladın?

      Sil
    8. çok örneği var ki, ama herkesin görüşme dediği biri ile görüşüp sonra onun tarafından kazık yiyen br değilimdir

      Sil
    9. Anlayamadım. Hayal kırıklığı mı yaşadın yani? Senin dert ortağın çok galiba :)))) Kazık dediğin nasıl bir şey? Çelme mi taktı, kefil mi yaptı seni? Sana bir söz verip tutmadı mı? Çok iyi tanıyor olmalısın o kadar güvendiğin biriyse o diye geçiyor aklımdan. Yediğin içtiğin ayrı gitmeyen biri olmalı.

      Sil
  2. Meltem'ciğim oluyor bazen özellikle insan çok sevip, taparcasına sevdiği biri söz konusuysa (bu aşık olunan birisi, ünlü bir siyasi lider olabilir) asla toz konduramıyor. Üstelik bilim adamları bilimsel olarak kanıtlamışlar, aşkın gözü kör derler ya, beyin aşıkken kusurları görme yeteneğini kapatıyormuş. !!!
    Şarkıyı ve şarkıcıyı ilk kez duydum (yenileri pek bilmiyorum hatta hiç bilmiyorum) dinleyeceğim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazen çok sevmek görmemizi engelliyor onda haklısın, siyasette de öyle dediğin gibi eleştiri bile yapmıyor çoğu insan.şöyle bi cümle vardı sanırım, 'sağır taklidi yapan bir insana sesini asla duyuramazsın', tam olarak öyle de olmayabilir. ben arada bazen güzel şarkılar keşfediyorum, bazense saçma saçma dilime şarkılar dolanıyor.İş arkadaşlarım burada bana işkence eder gibi bir şarkı dinlettiler mesela nefret ediyorum; ama dilime dolandı mesela

      Sil