Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

4 Kasım 2016 Cuma

Ellerin Oldu

  Dün insanın nerede olduğunun bir önemi yok dedim.Bugün yazıyı okuyan bir arkadaşımla konuştuk bunu ve ortaya şuan okuyor olduğunuz şeyler çıktı.Tabi biz bunu arkadaşlık özlemi değil de, aşk olarak ele aldık.

 Özlediğiniz insan uzakta olsa bile kalbinin sizin için attığını bilmek muazzam bir duygudur.Bir de özlediğiniz insanın kalbinde artık olmayışınız durumu var, dün sevgili Semanur yazmıştı, özlemek acı veriyorsa eğer diye, sanırım böyle bir duruma değinmek istemişti o da.İnsanın sevdiği insandan kopmak zorunda kalması ve onun artık başka biri ile olduğu düşüncesi çok ağırdır, her bünye kaldıramaz.Kimileri tüm acılarını gömüp başı dik şekilde yoluna devam ederken, kimilerinin aldığı nefes bile acıtır canını ha bi de gururlu olanlarımız var, yaşadıkları içini yaksa da kimseye hissettirmemeye çalışanlar.Ne zaman böyle şeyler düşünsem hepimizin ağzına tükürmüş bir sahne gelir aklıma, hemen paylaşıyorum tabiki de.


video

   Oooof offff bak oturdu yine o öküz içime.Sevdiği evlenen Hülya değil de benim sanki.Sulu göz olmayan benim bile doluyor gözlerim, yaşlanıyormuyum ne.Zaalııım İbrahim uydun ananın lafına bıraktın sevdiğini, bak nasıl yanıyor yüreği.Onu öyle gözü yaşlı bırakıp gittin ya sen de mutlu olama e mi.




 

 

 

5 yorum :

  1. A! Hülya'nın gençliği de ne kadar güzelmiş, ama İbo da içi kan ağlaya ağlaya evet dedi sanırım:) Elbette aşk karşılıklı olursa aşktır yoksa aşk değildir zaten. Ben o yazını sadece aşk değil anne, baba sevgisi için de yorumladım. Hatta kedim PRenses için bile aynı şeyleri hissediyorum, Lokum için de:( ay ben deli miyim neyim:(?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yazıyı zaten aşkla sınırlamadm ben.anne, baba, dost yani özlediğimz kim varsa onun için.Hülya cidden güzelmiş, İbrahim acı çekse ne, sevdiğini bıraktı mı bıraktı, başkasına gitti mi gitti, o zaman bahane kabul etmiyorum.

      Sil
  2. Aşk güzel şey be! Özlem olunca ayrı bir büyüyor sanki bacım. O sahneyi pek hatırlamıyorum nedense. Ben Hülya Koçyiğit'li Ediz Hun'lu filmleri izlerdim daha çok :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de jönüm Ediz Hun'dur, pek çok severim onu.Aşk için çok güzel bir cümle kurmuşlar, aşk birine seni mahvetme yetkisi vermek ve bunu kullanmayacağına güvenmektir diye he güven %97,5 boşa çıkmaktadır; ama aşk güzel şey dediğin gibi :D

      Sil
    2. Ahhay, güzel tespitmiş valla. Kalan 2,5'lik kesim bu dünyadan değil zaar 😊

      Sil