Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

23 Kasım 2016 Çarşamba

Bir İşaret Var Sanki

   Hepimizin Güzin abla olduğumuz zamanlar vardır, özellikle en yakın arkadaşlarımıza.Anlatır anlatır dururlar, sinirlenirler bir daha anlatırken(ben de yapıyordum).Bi de 'bak görürsün bir daha dönmicem' diyolarya s..tir lan diyorum çoğu zaman :)

   Biliyorum bir işaret verse, küçücük bir şey yapsa hemen yelkenler inecek suya; ama hı hı evet biliyorum dönmiceksin.Bu işaretler nedir bana sormayın; çünkü ben hiç anlamıyorum onlardan, biraz safım o konuda açık açık söylemese anlamam, bi de hayal kırıklığına uğramıyım diye kendimi korurum.Mesela bana bakıyordur gözünü dikerek, daldı heralde derim yoksa bana niye baksın, gülmeyin bak üstüme alınıp beklentiye girsem daha mı iyi yani.Yani biri bana işaret çakacak olsa aynen şu capsteki sonuçla karşılaşır.
Bana açık açık söylenmeden benim kafa almıyor, hele karışık oyunlarla sevgisini belli etmeye çalışanlara oldum olası uyuz olmuşumdur, açık açık söylesene kardeşim.Tabi tam tersi olanlar da var bazen karşıma çıkıyor, aşırı gülüyorum


:)) cidden bunu yapanlar var, bak samimi söylüyorum özellikle de erkekler.Tamam tamam acı ile dalga geçmiyorum; ama yani ottan da kendinize anlam çıkarmayın canım.Hayat bazen hiç olmayacak şekilde bir tesadüf çıkarır karşımıza, tesadür demeye bin şahit ee o zaman da benim için ayarlamış her şeyi deyip havaya girip sonra yere mi çakılacaksınız, boşverin ya valla siz beni dinleyin.Açık açık göstermediği sürece ıı ııhh.



Aslında bu şarkıyı Balanstan seviyorum; ama bir türlü bulamadım:s 

2 yorum :

  1. Böyle erkek modeli çok :))) Çok güzel anlatmışsın sevdim :)

    ilk yazılana çok güldümmm :)) okumayı daha öğrenmemiş Şarkıda güzel emeğine sağlık ...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkr ederim, gelin güvey olma mevzusu işte

      Sil