Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

26 Kasım 2016 Cumartesi

Beraber Olamayız

   Eskilerden bir arkadaşımla konuşuyordum.Canı bayağı sıkkın, her şey anlamsız geliyormuş.Buna sebep tabi ki aşk acısı:)

   Neden ayrıldıklarını soruyorum, yani diyorum bu kadar seviyorsan eğer git konuş, kendini anlatmaya çalış, onu ne kadar sevdiğini göster, öyle kolay vazgeçme.Zaten biliyor dedi bana, e dedim o zaman sevmiyor muymuş seni, yoo o da çok seviyor dedi.Kafam karıştı, nasıl yani diye sordum, evli mi yoksa.Gayet bezgin bir şekilde yok dedi.E o zaman zorunuz ne niye ayrılıyosunuz acı çekiyosun dedim, dediğine göre o da aynı şekilde acı çekiyormuş, arkadaşımın tşörtünü alıp hergün koklayacak onunla uyuyacak kadar.Anlat diyorum, diyo ki bana bağlanma demişti hata bende, çok sevdim çok bağlandım, beni sevdiğini biliyorum; ama evlenmek çocuk yapmak istemiyor, bu durumda da ayrılmamız gerekiyordu.Hayır anlamıyorum, insan sevmediği insanla evlenmek istemez tamam; ama sevdiği hatta çok çok sevdiği biri ile nasıl evlenmek istemez, üstüne ayrılır ve de it gibi acı çeker?Mazoşist misiniz lan siz?Kıyamıyorum ben aşık insanlara valla nasıl it gibi acı çektiklerini çok iyi anlıyorum, arkadaşa he deyip kafamı da sallayamıyorum.Önemli değil diyor, çekcem bu acıyı.Anlamadığım şeylerden biri de şu, kişi çapkındır onunla bununla gezer bana takılma der ona tamam öyle tipler çok; çünkü işin içinde duygu yok; ama bu aşık ya tekrar söylüyorum üstüne basa basa.Hem aşık bi insan aşık oldğu kişiyi nasıl böyle ezip geçebilir, nefessiz bırakabilir.Sevmiyorum işte aşkta böyle hödük olanları.Herkesin istediği bir duyguyu yaşıyorsun; ama öyle pervasızca acıtıyorsun ki, sana kaç tekme atsam kendine gelirsin?

   Anlamıyorum işte, anlamakta istemiyorum; çünkü seviyorum deyip it muamelesi yapanlardan nefret ediyorum.Seviyorum deyip sevme kelimesini kirletmesinler bence.Arkadaşa gelince, gecesi gündüzü belli değil hayalet gibi yaşıyor işte.


17 yorum :

  1. Erkekler böyle işte, sorumluluk almaktan korkuyorlar. Güvenmeyeceksin, hatta hepsini kaynar kazana atacaksın akıllanana kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durum öyle değil ki, erkek olan benim arkadaşım, evlenmek istemeyen kızarkadaşı

      Sil
    2. Yapma ya, şoktayım şu anda.

      bence sevmiyor kız ya da başka birini daha çok seviyor.

      Sil
  2. Garip bir durum. Evlenip, çocuk yapmaktan korkuyorsa bence arkadaşın hiç ısrar etmesin. Madem öyle bir durum var, evlenip çocuklar doğarsa onlara belki iyi davranmayacak! Değil mi yaa? İnsanı en iyi kendisi tanır. Madem evlenecek, çocuk büyütecek adam değilmiş, o zaman unutsun. Zamanın unutturmayacağı hiçbir acı yoktur. Şöyle evlenip, çoluk çocuğa karışmayı isteyen biri elbet çıkar karşısına. Dünyada tek erkek o mu? Tişörtü filan da atsın çöpe. Ne kadar anısı varsa atsın. Unutmak için bu şartmış ben demiyorum uzmanlar diyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cinsiyet belirtmemişim farkında olmadan, 2 de 2 erkek anlaşılmış:) ama tam tersi, birbirlerini çok seviyorlarmış; ama ayrılmşlar, saçmalığın daniskası gibi geliyor bana daaa kınamak istemiyorum :) insanlar eşlerinden boşanıyor, dünyayı karşısına alıyor sevdiği için, işte sevmek işini herkes farklı algılıyor bence

      Sil
  3. Ne olacağını şarkılara bırakırsa melankolide kaybolacağı kesin, acı çeken o arkadaşından biraz daha bahsetseydin keşke. Ne olacağı şarkı falına mı kalmış? :))))

    Yani anladığım kadarıyla oturup münazarada bulunmuşlar, gündem maddesi halinde konuyu görüşmüşler, maddelerden birisi de çocuk konusu imiş, öyle mi? Şimdiki ortamda insanlar çocukları yok diye sevinebilirler bile. Tabi ki bir çocuğun yerini tutacak hiçbir şey yok, yerine konabilecek bir şey sanırım yoktur; ama iki insan seviyorsa sevdikleri ya da şartları, mantıkları emrettiği için evlenir. Çocuk adlı bir meyve sonradan gelir. Ya da gelmez. Bu da normal. Dünya bile batacakken hangi çocuk kalıcı olabilmiş bu dünyada. Ben anlamadım bu arkadaşlarını.
    Sanırım ikisi de mazoşist. O yüzden uzak durmakta fayda var bu insanlardan ))) Bakarsın seni de mazoşist yaparlar sonra ))))Acı çekmek sanıyorlar sevmeyi anlaşılan.
    Aslında belki afaki konuşmuşumdur. Çünkü apaçık olmayan belirsiz şeylerde zaman zaman yorum bile yapmam. Anlayamıyorum çünkü açık seçik olmayanları. Durup baktığım nokta doğru nokta mı bilemiyorum. Dükkanların bile üzerinde tabela var ne olduklarını anlatan.
    Öykülerini merakla bekleyeceğim arkadaşlarının. Ara ara anlatacak mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaş bi tuhaf ya, uğraşmıyor olacağına bıraktı yani kızın kararına.çocuk değil mesele, evliliğe karşı bi kızımız kendileri, nedenini bilmiyorum belki de çok mutsuz evliliğe şahit okdu, hiç bilmiyorum.çok yakın bi arkadaşm değil; eskiden öyleydi, ama derdini anlattı ben de dnledm yardmcı olmaya çalştm ama yok.
      Ben de anlayamıyorım açık seçik olmayan şeyleri, nereden bakılmalı bilinmiyor dediğin gibi, bi gelişme olursa yazarm tabi; ama ikisi de kendi köşesinde acı çekiyor, cidden pek ilginç

      Sil
    2. Keşke sonunda mutluluklarının haberini duysak :)

      Sil
    3. aynen mutlu olsunlar istiyorum, dünya barışı sağlansın istiyorum, şu saatte işten gelmiş biri olarak dinlenmek ve ev işi yapmamak istiyorum

      Sil
  4. Merhaba öyleyse.
    Uzun süredir blog yazmıyordum, tahminen 4-5 sene kadar olmuştur. O dönemlerde maalesef Blogger ülkemizde yasaklandığı için bir çok kişi bu durumdan nefret edip, benim gibi bloglarına geri dönmediler. Blogunu görmem iyi oldu.

    Şu anda playlist'den Mariposa şarkısı çalıyor, bu post'a denk geldi, şansa bak :) Açıkcası ben aşk ve sevgi olgusunu psikoloji çöküntüsü yani insanın psikolojisini alt-üst eden bir çeşit manik depresiflik gibi görüyorum. Uzak durmak lazım aşk-meşk zımbırtısından. Fakat arkadaşların umarım bir şekilde anlaşabilirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz o zaman,blogumu seviğinize de sevindim, nacizana duygularımı tecrübelerimi paylaşıyorum arkadaşlarla. mariposayı bilmiyordum açtım dinledim.

      çoğu kişiye çöküntü vereblmekte; ama çok güzel aşklar yaşayanlar da mevcut unutmmayalım.İnsanoğlunun doğasında var sevmek bence, kimseyi sevmeden ölen birileri yoktur heralde

      Sil
  5. Bir arkadaşım var. Aynen bu durumu yaşıyor. İnan ki bir an ondan bahsettiğini sandım. Yorumlardan gördüm ki arkadaşın erkekmiş. Benim kız arkadaşım aynı durumda ve onun için gerçekten üzülüyorum. Kız ölmek istiyor resmen. Böyle aşk mı olur?

    En iyisi bu iki arkadaşı bir araya getirmek. Birbirlerinin dilinden anlarlar belki 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) belki de aynı kişilerdir dicektim ben de ilk okuduğumda; ama farklıymış.aşkı da harcadık bşka şeyler gibi.insan çok sevince hiç yapmayacağı şeyyler bile yapablyor dikkat et gerçekten ölme isteğini gerçeğe dönüşürmesin.ben,m arkadaş acımı çekcem dyo, o bana demişti dıyo bağlanma dye, deliriyorum

      Sil
  6. Psikolojik bir dengesizlik var bu durumda. O hatun kişiye hayatta başarılar diliyorum. Sorunu her neyse çözüp yoluna devam eder umarım. Arkadaşınızda daha dengeli birine rastlar inşallah. Diyecek başka bir şey bulamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benm arkadaşta dengesiz, umarım mutlu olur her ikisi de

      Sil
  7. Olayı değerlendirirken dışarıdan görüldüğü gibi değerlendirmek hatalı olabilir.Belki evlilik korkusu vardır kızın belki başka sorunu.Bu konuda değerlendirme yapabilmek için iki tarafı iyi tanıyıp,ilişkilerini gözlemleyip yorum yapmak gerek sanırım.Öbür türlü eksik kalır.Dilerim sorun çözülür.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de senn yorumunu bekliyordum Yurdagül abla, kızı tanımıyorum ben, sadece arkadaşımın anlattğı kadarını biliyorum.herkesn sorunu çözülsn istyrm valla

      Sil