Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

8 Kasım 2016 Salı

Bekle Bekle Yok

   Hani bir şeyi çok isteyince olurdu, düşündüğümüze dikkat edecektik; çünkü gerçek olabilirdi.Evrene pozitif enerji gönderecektik.

   Hepsini yaptım, umut ettim, bir şey diledim, çok ama çokta istedim taa içimden; ama yok olmadı.Yanlış enerji mi yolladım evrene, yoksa Allah bana daha hayırlı şeylerle mi dönecek.Bir de hayal kırıklığına uğramaya alıştım demiştim, madem öyle neden üzüldüm yine.

   Asabımı da bozdu zaten beklentiler, girmicem diyorum beklentiye; ama çaktırmadan giriyorum işte.Rüyalarımda oluyor, sabah onun etkisiyle uyanıyorum.Kafa atcam şu hayallere artık, ooff!



17 yorum :

  1. Falda bile üç vakte kadar derler. Hemen olmaz ki dilekler. Kuluçka, olgunlaşma dönemi olmadan çatlayan yumurtaya rastladın mı?

    Konuyu bilmeyince ancak bunlar yazılabiliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Falda bile üç vakte kadar derler. Hemen olmaz ki dilekler. Kuluçka, olgunlaşma dönemi olmadan çatlayan yumurtaya rastladın mı?

    Konuyu bilmeyince ancak bunlar yazılabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu 3 vakit ne kadar saniyeye tekabül ediyor acaba?çok sabırsızım da ben.ben kuluçkaya yattım olgunlaştı da, yumurta değil ben çatlıyorum ben :s

      Sil
    2. Önce nasıl oldu da yorum çift oldu anlayamadım.

      Çok güldürüyorsun bugün. Yumurta değil sen çatlıyorsun lafını kim akıl edebilir? İnsanlar da gülmekten çatlayabilir bunu duysalar :)

      Sil
    3. :D yaa ama Yasemin abla yaa, bilmem ben çatlıyorum işte öyle olunca, ühüüü diye ağlamak istiyorum, güleceklerse eğer duysunlar amaan, bölee ağız dolusu kocaman hem de

      Sil
  3. Çok isteyince olur derler ama belki olması için biraz zaman gerekiyordur Meltem'ciğim, bazen oluyor ama daha geç oluyor ya da belki - Ben de Ayşe gibi konuyu bilmeden söylüyorum ama - olmamasında da bir hayır vardır bilmediğin...üzülme:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah vardır bir hayır olmamasında dicem; ama ben olsun istiyorum onu napcaz

      Sil
    2. Olur o zaman, dert etme. Çok var öyle sonunda oldu diye sevinene rastladığım.

      Sen iş yeri değişikliği filan istiyorsun galiba. Memlekete yakın olmak filan.

      Sil
    3. hee o da var; ama bu başka :) söyleyemem çook gizli

      Sil
    4. Anladım, tek başına çatlamak yerine insanları meraklandırıp onları da meraktan çatlatmak istiyorsun.

      Hiiiiççç merak etmedik ki zaten :)

      Sil
    5. yaa yook değiil; ama işte böle içimden dilerim ben hep

      Sil
  4. beklemek zor zanaaat ben bunu çok iyi bilirim tükenir insan gün gün saat saat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o gemi bir gün gelecek derler; ama geldiğinde bir önemi kalcak mı, muamma

      Sil
  5. Hayırlısıdır efendim bence :)
    Hayallere kafa atmak ben de istiyorum çoğu zaman, herşeyin yoluna girmesini beklemek ne zordur, bilirim. Umarım her şey iyi olur sizin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH, diyor ve bekliyoruz, saolun

      Sil
  6. oyyy oyyy bende var bu aralar bir acıların kadını modu:)) ama ne yaparsın hayat işte inişli çıkışlı oluyor ama sen beni bu gün bir göreydin valla ağlardın :)) benim anam evi sağolsun harp ilan etti de uyyy akşama kadar ancak topladık:)bunu niye dedim sen güll diye :)öncelikle tabi ki her şey Allah tan Rabbım ne eylerse güzel eyler dilerim Rabbım her şeyi gönlüne yüreğine göre verir sevgilerr efem:)) çeneme vurdu ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı nasl ama :)mutlaka mesaj veririm.bence sen beni bugün görsen bana acıtdın.fuarmız var ilk günydü sabah 9 dan akşam 7ye ayaktaydım, ayağımda stilettolar, şık olcazya hani.yurtdşı benim bölümüm bi an yurtiçinden biri bişi soryo ya da aynı anda birkaç yurt dşı müşterisi, bi ara bi müşteri sordu sen aynı anda kaç jişi ile ilgilenyosn diye, ben de bilmiyordım.şuan o kadar yorgunum ki; ama yorgunluktan uyuyamıyorum .Rabbim hayırlısını versin tabi

      Sil