Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

7 Kasım 2016 Pazartesi

Amaçsız Şarkılar

   Hiç sevmesekte bazen erken saatte dinlediğimiz bir şarkı dolanır dilimize, bazen tüm gün, bazense günlerce..Hele ben varya lanet olası bir şekilde hemen kaparım şarkıyı, ilki bu,


Ya dalga geçmek için açtık şarkıyı, gülerek izledik; ama dünden beri zihnimde dolanıp duruyor, tamam cidden çok eğlenceli; ama yani kovmak istiyorum artık.Ötekine geçelim,


Apaçi şarkısı mıdır, arabesk midir nedir anlamadım.2 tane iş arkadaşım aralıksız 3 4 haftadır bu şarkı ile eziyet ediyorlar bana resmen.Bu ne be diyorum, ya diyorlar bizim de dolandı dilimize.Bıkmıyorlar da, sanırım bugün üst üste 4 5 kez dinledik bangır bangır.Ne anlatıyor diyorum çok mu sevmiş ya da hala seviyor mu, sevmek istemiyor; ama çok mu seviyor, onu da anlamadım zaten.Sevmiyorum ya istemiyorum, dolanmasınlar dilime, valla sinirden gülüyorum bazen.Şuan kafamda dolanıyor ilki.
Allahtan Ajdar yok uzun zamandır,yoksa bi çikita muz derdim, ayy sus zihnim hatırlama sakın :)

6 yorum :

  1. :))))))))
    Yok, dinleme bunları. Sözleri hiç anlaşılır gibi değil. İnternetten buldum ne diyor diye.

    Sen iyi misin Meltem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben sevmiyorum zateb, maruz kalıyorum sonra da dilime dolanıyor :D iyi miyim şöyle anlatayım, oturduğum sitenin bahçesinde salıncaklar var, yaz aylarında olsak çocuk kaynardı orası bu saatte bile; ama şimdi havalar soğuk kimsecikler yok, gittim oturdum birine, önce yavaş yavaş sallandım, sonra biaraz hızlandım, sonra daha fazla, sallandıkça saçlarım savruldu ve ben iyi hissettim :)

      Sil
    2. Meltemce :)))))))))))))))))
      Ve böyle gider. Ama ben burada bitireceğim gülme imini mecburen :)

      Sil
    3. :D :D ben çokça aldım.

      Sil
  2. Daha güzel ve anlamlı hatta amacı olan şarkıları dinlersen bir kaç kez unutursun bunları. Rock dinle blues dinle ama kaliteli müzikleri dinle. Neyse ben fazla müdahil olmayayım sen en sevdiğin türü dinle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncesinde kerimcandan da dinledik ona ne diyeceksin.kaliteli müzik severim, aslında neredeyse her tarzda da dinlerim, bunların dilime dolanması elimde olmadı, birini saolsn arkadşlar çalıp duruyo, onlar da küfür ediyolar; aöa dinliyolar anlamadım.

      Sil