Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

31 Ekim 2016 Pazartesi

Yapabilirim Ne Yapayım

   Ben durum idare edemiyormuşum.Yani edemiyorum evet bugün farkettim.Kafanız mı karıştı şöyle anlatayım.Ben yapacağım ya da yapma ihtimalim olan bir şey için yapmıcam diyemiyor, bazen etrafımdakilerin sinirleriyle oynuyordum; ama ne yapayım yalan mı söyliyim.


   Bugün eşim bir şey söyledi, ben de yapmıcaksın dedim, tamam yapmam dedi; ama yapacağını biliyordum.E kızıp kavga etmemi gerektiren bir sebep belki; ama yapmam dediği için susuyorum bir şey söyleyemiyorum, yani kızma yetkimi benden alıyor.Sonra kendimi düşündüm, bunu yapma diyen birine tamam yapmam deyip o an gönlünü edebilirdim; ama yaptığımda karşıma çıkıp sen ne yapıyorsun demez mi, e der tabi.Etrafa baktım, herkes öyle yapıyormuş, yani o an sorun çıkmasın diye he he deyip sorun ortadan kaldırılıyor.Benim başıma çok geldi, mesela o an sinirliyimdir kızgınımdır birine, yanımdaki de bir daha ona yardım etmeyeceksin der, onun da canını acıtmıştır belki de, tamam deyip konuyu kapatabilirim; ama ben yardım etme gibi bir durum başıma gelebilir diye olmaz diyemiyor, bu sefer de yanımdakiyle kavga ediyorum.Bu alemin safı ben miyim yahu.Tamam yapmam deyip yaptığım bişi oldu onda da yakalandım, pişmanlıkların efendisini yaşadım, kendimi çok kötü hissettim e bu daha mı hoş sankiHem insanlar bu şekilde yani yapmam gereken şeyleri yapma deyip ne bekliyorlar benden anlamıyorum, hani bi laf varya iki ucu b..lu değnek diye aynen öyle, çıkış yolu olarak kendimi öldürmemi mi bekliyorlar.Bi insan alelade biri için de kendini öldürmeyi düşünmez onu da söyliyim yani.Sizi o kadar seven insanları bu şekilde köşeye sıkıştırmayın.

   Şimdi biri çıksa dese ki şunu yaparsan eğer senle asla görüşmicem kararını ver diye, e yapma ihtimalim az olsa bile, en azından ihtimali var diye yapmam diyemem, diyemiyorum ne yapayım, babam hep derdi senden siyasetçi olmaz diye haklı valla ne diyim.


6 yorum :

  1. Dobralık, dürüstlük her zaman en iyisidir. Olduğun gibi kal bence. İçimiz dışımız bir olsun. Madem yapmak istiyorsun yap tabii ki, yapmak istemiyorsan da yapma. Kocan ya da baban ya da konu komşu ne karışıyor? Sen onlara karışıyor musun? Aaaaaa kızdımasınlar beni:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dobra olup kaybedenler kulübü :) yapmam gereken şeyleri yapyorum zaten; ama başkalarına göre yapmamam gereken şeyler var, bu durumda toparlayıcı olamıyorum, he yapmasam da olur dediğim şeyler de kesnlkle sevdiğim insanın kalbini kırmam yapmam yani :D

      Sil
  2. İçi dışı bir olan insandan korkulmaz. Sessiz ve sindiden korkacaksın. Dobralık iyidir :) Herkes sevmez ama ben seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama varya içimde ne varsa söylediğimden saklamadğmdan kaybediyorum ben

      Sil
  3. Dert ettiğin şeye bak sevgili Meltem. Herkes neyse odur. Sen sensin, başkası da başkası.

    Bildiğini yapmaya devam etmen bizi de mutlu eder...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zaten başka türlüsünü yapamıyorum, yapablseydm eğer yaşadğım bazı sıkıntıları yaşamazdım

      Sil