Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

25 Ekim 2016 Salı

ÜTOPYA'DAN MİMLİYORUZ







   Merhabalar, ilk kez mimlenmiş bulunmaktayım,  aslında biraz korkuyordum bir gün biri hiç cevap vermek istemediğim sorularda beni mimleyecek diye, ne var canım herkese de dürüst olamam ki :) Mim için, Hikaye Kalpli Kadın' a teşekürlerimi sunuyor ve başlıyorum.



       1. Mucizelere inanır mısınız? Neden?
Mucizelere inanmam; çünkü bu zamana kadar başıma mucizevi şekilde güzel bir şey gelmedi; ama içten içe mucizeler dilediğim doğrudur :)

2. Şu an bir mucize olsa, ne olsun istersiniz?

Hikaye Kalpli Kadının beklentisini okuyunca gülümsedim; çünkü benimkinin tıpatıp aynısı.Başka zaman olsa konuşmayı sevmediğim bir konudur; ama bugün yazmak geldi içimden.Babamı kaybettiğimde çok uzaktaydım, cenazesine yetişemedim, yani babamı görmedim, hep yanılmış olduklarını aslında gömülenin babam olmamasını diledim, bir gün çıksın ve Mili ben geldim seni çok özledim desin, ya da illa birinin ölmesi gerekiyorsa eğer ben ölseydim babam yaşasaydı derim; çünkü annem tek başına yapayalnız ne yapacak diye hep korkuyorum, benim için üzülürlerdi evet ama benden başka zaten 1 kız 1 de erkek kardeşim var avunurlardı, oysa ki baba tek.

3. Bu kişi / olay / yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı?

Mucizem diyebileceğim hiçbir şey veya kişi yok.


Benim zaten yorumlaştığım az sayıda insan var ve çoğu da mimlenmiş o yüzden listem tek kişilik; ama bir şarkı armağan ediyorum hepimize :) Sevgiler...

1. Acemi Demirci :)










25 yorum :

  1. Oldukça hızlısın. Çok güzel cevaplardı. Mucizelere inanmanı isterdim. Tabiki hiçbir mucize sana babanı getirmez belki ama sana baban kadar sahip çıkacak ve şefkat gösterecek birini gönderir belki hayat. Tabiki yerini tutmaz ama acımızı hafifletir. Hayatta her zaman umut etmek gerekiyor. Sevgilerimle 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semanur!!!! sana teşekkür etmeyi unuttum, beraber hazırlamışsınız, mucizeler gerçek olsa :) hayattan beklediğim bu belki de, yeni acılar yaşamamak

      Sil
  2. Mucizelere inanmamana şaşırdım.Fazla mı realistsin acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben hayattan bir şeyler beklemekten korkarım; çünkü sonu hep hayal kırıklığı oluyor, o yüzden diyorumya mucizelere inanmıyuorum; ama olmasını çok isterdim.

      Sil
  3. Mucizeler... İllaki bir gün bizi de ziyaret edecekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekleyelim madem :) belki bir gün...

      Sil
  4. Bu ne hız Meltem :) Önemseyip cevapladığın için teşekkür ederim. Demek ikinci soruda cevaplarımız ve beklentimiz aynı. Her ne kadar mucizelere inanmasan da, dilerim ki bizim için bir mucize olsun. Beklediklerimiz ölmemiş ve bir yerlerde yaşıyor olsun :) Hayal kurmak serbest :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hızlı olmayı severim :) gülümsedim, bir mucizee tanrım bizee diyo gülay ablamız

      Sil
  5. Öncelikle başın sağolsun Babacığına Allah'tan rahmet mekanı cennet olsun

    Ne güzel içten yazılmış bir mim olmuş mucizeler hep var illa ki bir gün çalacak kapını ..Her şey güzel gönlünce olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederm, çalmasını bekleyeceğim :)

      Sil
  6. başınız sağolsun :( mucize diye bir şey varmı hakkaten bende hiç denkgelmedim ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim saolun:) mesela herkes bebeğin doğumuna mucize der evet bence de harika bir olay bi canlı yaratıyosun; ama bu bi mucize değil, sürekli olan bişi

      Sil
  7. Ama istediğim mucize ötesi. Mucize bambaşka bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama mucize zaten olması imkansız şey değl mi

      Sil
    2. Ne yazmalı...

      Bazı şeylerin gerçekleşmesi imkansız. Mucize kabiline giremez. Ama mucizeler var. Hiç olmayacak sanılan şeylerin, olağanüstülüklerin, alabildiğine iyiliğin olması mucize. Ki oluyor. Var.

      Yaşamanı dilerim hangi mucizeyi yaşamak istiyorsan...

      Sil
    3. Güzel mucizeler olsun o zaman :)

      Sil
  8. Şarkıyı hatırladım dinleyince. O zaman MUCİZE :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdm şarkıyı ben de, olsun bir mucize .olabilecek bişi diledm bekliyorum

      Sil
    2. Ben de bekliyorum o zaman. Canı gönülden :)

      Sil
    3. umuyorum Ayşei ablacım,annemi yolcu ettim hüzünlüyüm, mesela mucizemsi bi teknoloji geliştirilse ve ışınlanma gerçekleşse

      Sil
  9. Efendim başınız sağolsun, çok duygusal bir yazıydı...

    YanıtlaSil
  10. hadi işallah bir mucize gelsin başınaaaa :) baban için de başın sağolsun çok iyi ifade etmişsin 2. cevapta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, mucize diyor ve gülümsüyorum umarım gerçekleşir

      Sil