Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

29 Ekim 2016 Cumartesi

Kuralları Çiğneyemeyen Ben

   Kendime koyduğum kurallar var benim, bir çeşit yasaklar.Bir Türkan Şoray kuralları değil, çoğu da kötü şeyler değil aslında; ama yaparsam eğer insanlar beni tuhaf karşılarlar biliyorum, bunun sebebi klasik düz bir insan olmadığımdan kaynaklanıyor bence.

   Bazen yemişim kuralları, ben buyum yapmalıyım diyorum; ama kendimi frenliyorum.Bu şekilde yaşamak ne kadar doğru ki, yani sırf insanlar bana kötü gözle bakmasın diye kendimden istediklerimden feragat ediyorum, ne saçma öyle değil mi?Bazen haklı haksız düşünmeden küs olduğum, özlediğim insanların gidip boynuna atlamak istiyorum; ama kötü karşılanacağımı düşünüp vazgeçiyorum.Bu durumda kendim gibi davranmış olmuyorum; çünkü gerçek ben içinden geldiği gibi davranırdı.

   Kendi kurallarından bile nefret eder mi bi insan yahu.Ben ediyorum işte kendime koyduğum yasaklardan da nefret ediyorum.Bugün çok şeyden nefret ediyorum.


19 yorum :

  1. Acaba tam şu an bizimsemaver'de yer alan son yazım yararlı olabilir miydi? Maskelerden bahsetmiştim. Bahsettiğim çünkü hakkında ne çok yazılan, şarkısı olan bir konu. Ve her insanın yüzünde var olduğunu biliyoruz. Kiminki çok sayıda kimininki belki o çok sayıdakilerin yarısı ya da çeyreği kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarım yanımda değik bana linkini atsanmı ki :)

      Sil
    2. Tabii, bir dakika müsaade edersen :)

      Sil
  2. http://bizimsemaver.com/keskin-uc/

    Okuma fırsatı bulabilirse;
    Keyifli okumalar.

    İnsan iç ve dış. Dış kurallı iç işte senin isyanların gibi. Elimden geldiğince anlattığım gözlemlerimin, dinlediklerimin, şarkıların, şikayetlerin rehberliğinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :s telefondan linke erişemedim; ama en kısa sürede okuyacağm.senin gözlemlern bana farklı bir bakş açısı sunuyor, eminim seveceğime

      Sil
  3. Çok iyi anlıyorum bu duyguyu, insanı canından bezdirdiler ben gençken rahat rahat giyinirdim mesela, kot pantolon, vs. ama şimdi popomu kapatacak uzun tünik giymeden çıkamıyorum çünkü kötü kötü bakıyorlar! Vücumdan utanmama sebep oldular lanet olasıcalar ki, yoktu öyle bir takıntım. Şimdi resmen utanıyorum. Takıntı yaptım. Kısa kollu bile giyemiyorum yazın sanki herkes kollarıma bakacak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben akdenizliyim, yaşadğm yerde hiç şu şortu giymiyim şu olmasn dye hiç düşünmedim;ama şuan yaşadğm yerde dizimde bişi giyerken bile düşünüyorum, insanların bakş açısı değişypr, açkl kıyafet giyiyosan eğer ağza alınmayacak şeylet duymaya mahkumsun maşesef

      Sil
  4. Sizi takibe aldım ama listede gözükmüyorum sadece siz değil epeydir böyle...:( bloggerda bir arıza var sanırım son eklediğim tüm arkadaşlarda eklediğim halde kendi profil resmimi göremiyorum kimisinde de görüyorum ama siyah beyaz olarak:(

    YanıtlaSil
  5. Antalya'lı bir arkadaşım vardı. Ankara'ya taşınınca, aynen böyle yakınırdı. Sanırım Antalya'lı olunca başka şehirler yorucu geliyor. Antalya'yı şimdi daha çok merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hataylıyım ben:) ama adana mersin bizim oralar hep öyle

      Sil
  6. Kendi kendine sardığın zincirden yavaş yavaş açmayı denesene??Bunu hiç düşündünmü ??? hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuralların var ya seninde arada sıkıldığın kuralların türkan şoray kuralları yavaş yavaş açmayı denedin mi diyorum :) Biraz daha serbest bırakmayı mesela

      Sil
    2. Hıı anladım; ama bu kısıtlamaları kendi iyiliğim için yapıyorum, yoksa zarar görebilirim, hışlanmasam da öylr malesef

      Sil
    3. anladım o zaman arada sıkıyor bu kural seni o zaman memnunsun bu halinden ...

      Sil
    4. Yoo memnun değiilim;ama mecburiyet

      Sil
    5. yavaş yavaş kısmı oydu işte mecburiyet zor

      Sil
  7. Toplumdan da kopmadan kendi içselleştirdiğiniz kurallarınız olmalı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo kopmuyorum ama mesela çoom çook sevdiğim bi insanla kötü şeklde kavga ettik ve beni sildiğini aramamam gereltğni söledi?ben özledm aramak istedm ama bana çok sert çıkacağnı ve haketmediğim kadar kötü davrancağnı biliyorım, bu durumda aramamk için kendime yasak koyuyorum

      Sil