Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

4 Ekim 2016 Salı

Kimden İyilik İsteyeceğinize Dikkat Edin

    Zor zamanlarınızda kimden yardım isteyeceğinizi çok iyi düşünün arkadaşlar.Zaman zaman hepimiz kötü günler geçirir ve birilerinin bize destek vermesini bekleriz.Bazen saatlerce konuşmak, karşımızdakinin bizi sakin bir şekilde dinlemesini ve de kendimizi iyi hissettirmek adına bir şeyler söylemesini, yapmasını isteriz.Peki bunları beklediğimiz insanlar doğru insanlar mı?O an düşünemiyor olabilirsiniz; ama anlattığınız şeyleri ileri de size karşı kullanacak birilerine anlatmak istediğinize emin misiniz?Tabi ki hiçbirimiz istemeyiz; ama o durumlarda bazen o kadar saçma sapan kişilere bile derdimizi anlatıyoruz ki, sanki canımızı yakan şeyin merhemi onlarda gizli.En yakınımız dediğimiz insana bile bir şeyler anlatırken düşünmek gerekiyor sanırım.

    Çoğu zaman en yakın sandığınız kişinin iyiliğinin bile anlamını  kaybettiğini görüyoruz.Eşimin çok yakın bir arkadaşı var, kardeş gibidirler onunla, adı Ahmet.Ahmet'in çok ciddi bir ilişkisi vardı, tektaşını almış evlenme teklifini etmişti, kız kabul de etmişti.Ne için olduğunu hatırlamıyorm, bir sebepten dolayı Ahmet kızdan borç para almış, e lafı olur mu sevdiğin insan, ondan yardım almayacaksın da kimden alacaksın.Neyse işte bir sebepten bunlar ayrılıyor az zaman geçiyor, kız Ahmet'i arıyor, uygun musun değil misin diye sormadan parasını istiyor, birkaç bir şey daha söylüyor.Ben öyle bi kızmıştım ki, neden diye sorarsanız o kadar yaşanmışlık var, evlenmeye bile karar vermişsiniz bir dönemde, hiç mi hatırı yok bir şeylerin, ha Ahmet orda burda geziyor, yediğinden içtiğinden kısmıyor olsa sonuna kadar haklı derim, Ahmet'e de derim, kusura bakma arkadaşımsın ama bu yaptığın tam anlamıyla hayvanlık; ama biliyorum değildi yani.Köşeye sıkıştı bende de para yok o zaman daha yeni mezunum, eşimde de yokmuş.Dur dedim Ahmet, gittim nişan bayram zamanında takılan altınlardan iki tanesini aldım bozdurdum ve ona verdim, git öde dedim, böyle bir durumda ne kendime ne de arkadaşlarıma bunun yapılmasına izin veremezdim.Ahmet'in yerine koymaya çalıştım kendimi, çok çirkin bir durumdu bu yaşadığı, neye üzülsün ona evlenme teklifi ettiğine mi, öyle bir duruma düştüğüne mi

    Ben insanlardan bir şey beklemeye, anlatmaya korkar oldum.Hastalık gibi bir şey bu.Korkuyorum, kelimenin tam anlamıyla korkuyorum, biri bir şey yapacak yine canımı yakacak diye korkuyorum.Çok dolup taştığım anda birileriyle konuşmak, derdimi  anlatıp hafiflemek istiyorum; ama vazgeçiyorum.En yakınım dediğim kaç insanla şuan görüşmüyorum, hayatımla ilgili anlattığım şeyleri dışarıdan duyduğuma hiç değinmiyorum bile, bu kadar şey olmuşken ne bileyim ya, kime güveneceğini, kimden iyilik isteyeceğini bilemiyor insan,Ne yapmalı biraz da siz söyleyin, benim beynim dondu sanırım.


DİPNOT: Ahmet benden aldığı parayı eşime göndermiş, Meltem dedi ben  parayı Aliye göndermiştim biliyosun di mi, tatile filan gittim bu çocuk geziyor benim paramı ödemiyor deme, ilk ne parası ya dedim sonra hatırlattı, ohaaa dedim Ali bana hiç söylemedi, benim paramı yemiş bitirmiş, olan benim altınlarıma oldu, Ahmet o kıza bir daha yaklaşmak isterse ben izin vermem hayret bişi :D tabi Ali de azarı yedi.

6 yorum :

  1. Yazık gerçekten. Yaşanmışlığın hatrına, bunu yapması çok ayıp. Kızın tarzı yanlış bir kere. Her şeyin bir adabı var sonuçta.

    Olan bileziklerine olmuş :) Geçmiş olsun. Olmuşla ölmüşe çare yok derler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parasını unutsun demiyorum ben de, elbette ki isteyecek onun parası; ama isteme biçimi çok yanlış,sırf ilişki bitti dye böyle davranılmaz, kendimi düşünüyorum yiyecek tek lokma ekmek bulamasam yine istemem, her gece bi yerde eğlendiğini görsem ya da alışverişte görsem kendi ayıbı der yine ağzımı kaparım, hırsla mı yaptı bunu bilmiyorum, hani biz ayrıldık tamam bitti paramı ver bitsin gitsin diye.benim altınlar gitti :) ama olsun arkadaşıma yardım ettim ben

      Sil
    2. Aaaa Öyle deme ben görsem eğlencede kadında kızda kumarda cafede saçını yolarım :)))) İnandın dimi evet inan yaparım.Tüm dediklerine katılırım ama bir tanesi hariç Eğlenme gezme tozma gözüme soka soka birde orada durucak maalesef Herkes adabını yerini bilmeli Çünkü böyle böyle kendinden gidiyor Cancağızım Seni her okuduğumda kırılgan bir yaprak diye hayal ediyorum biliyormusun ?????

      Sil
    3. ee ayrlmışsın ama artık ne yapacaksın:) ay inandım; çünkü tepkilerini filan yavaş yavaş kavrıyorum senin.Para meselesi çirkin bir mesele bence, yani ne bileyim, adabıyla ödeyecek insan zaten öder,yani ben kendimi neden o konuma düşüreyim diye düşünüyorum, ödemezse de canı cehenneme o paranın,para basit mesele kalleşlik olmasın, başka şekilde kırılmasın kalpler.ha ben de bir kez borç aldım bu zamana kadar, kuzenimden o da, zor bir durumdaydım onu ödeyene kadar kendimi de ruhumu da sıktım; dikkat ettim ay diyordum sosyal medyada fotomu görür gezerken filan, bana borcunu ödemiyor geziyor der diye, ha demezdi de biliyorum ama içim rahat etmedi. bazı durumlarda bırak giden para olsun diyorum ben:) biliyor musun ben kırılgan bir insan olduğumu bilmiyordum, geç öğrendim :D Kırıla kırıla bir hal oldum.İstanbul'a geldiğimde teşhisi koyarsın ;) 2 haftada bir cumartesilerim tatil oluyor benim, bu hafta keşke öyle olsaydı çok istemiştim; çünkü orada hatay günleri var yenikapıda, ahh ne güzel kokuyordur şimdi yemekler, ımmm nefiiiss, tavsiye ederim, yenikapıda

      Sil
    4. :) Sorun para meselesi değil adamın dangıl dungul hareketleri Bilemeyiz meltem ne zorluklarla biriktirip veriyorsun İki tarafta kendince haklı Yenikapıya gidemem Düğünler dernekler tam gaz devam ediyor Çocuk mevlütleri başladı Şimdide Fuul gidiyoruz Allah doğuranlara evlenenlere mutluluk katsın ama içime afakan basıyor arada ...

      Sil
    5. evet bu zamanda para biriktirmek zor gerçekten.yabancı bir şehirde olmanın güzel yanlarından biri çok kişiyi tanımamak böyle organizasyonlara katılımının beklenmemesi :)

      Sil