Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

2 Ekim 2016 Pazar

Kara Kutum

  Kocaman kara bir kutum var benim, kara yazarken bile böyle içim bir tuhaf oldu.Neyse işte üzüntülerim, pişmanlıklarım, kötü hatıralar, öfkem yani kötü ne varsa onun içine sıkıştırılmış durumda.Kilitli, kimseler erişemesin diye çok gizli yerlere saklıyorum onu, üzerine de gevrek bir gülümseme ekliyorum.

  Bazı zamanlarda o kutuyu yerinden çıkarıyor ve ben de içine dalıyorum.Tahmin edersiniz ki pekte iç açıcı bir yolculuk olmuyor.Birinden ötekine iç çekerek, bazen ağlayarak geçiyorum; ama gözyaşlarımı da kutuya gömüyorum.Herkesin de olduğuna inanıyorum bi kara kutusunun, çoğu zaman yalnızken kıstırır bizi, bazense koca kalabalık bile etki etmez bizi en içine çekmesine.Ağlarken salak salak gülmelerim var bir de, kendime gülüyorum, yani her şey gözlerimin önündeyken yaptığım aptallıklara, kandığım yalanlara, kullanılmama.Ben salaklığıma gülerim; ama merak ettiğim bir şey var böyle şeyleri yapanlar hala gururlu insan modelinde nasıl gezebiliyorlar, herkesi kandırabildikleri gibi kendilerinide mi kandırıyorlar.Ben yaptığım iyiliği unuturum; ama bana yapılan iyiliği borç sayarım, böyle düşünmeme sebep tabi ki insanlar oldu, ha ama karşı tarafın da böyle olmasını istemezmiydim, tabiki de isterdim. Bana iyilik yapan insan olur da bir gün kötü bir şey yaparsa ve bir durumdan dolayı bana ihtiyacı olursa ben yine yardımımı ederim, bir çeşit borcumu öderim, onu kutumun en derinliklerinde boğmam yani.

  Tüm bu kötü şeyleri bir kutuya tepiştirip rafa kaldırmakta fayda var inanın bana, unutun demiyorum ben de aralıyorum çünkü o kutuyu; ama hayatınızın her dakikasında sizinle beraber olmasınlar; yoksa inanın bana kendinize çok zarar verirsiniz, sizin dışınızda kalanlarsa bakar geçer.Kendinizi, sağlığınızı, huzurunuzu düşünün ve canınızı sıkan her şeyi tepiştirin.Hayat geçiyor...

 

2 yorum :

  1. Onun adı salaklık değil, iyi niyet. Ne mutlu sana ki böyle güzel bir yüreğe sahipsin. En kara dediğin anda aydınlanır bazen. Yarınlarının aydınlık olması dileğiyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanakları kızarmış bi surat koydğumu düşün şuraya:) teşekkür ederim; ama ben de iyi niyet olduğunu sanıyordum, salaklık oldğuna inandırdılar beni.hepimizin yarınları aydınlık olsun, öpüyorumm ;)

      Sil