Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

9 Ekim 2016 Pazar

Işık Hızı 1 Pazar Günü 2

    Pazar günü hemen gelsin isteyip, gün içinde çok sıkılıp, akşam olduğunda da ne çabuk bitti be diyorsanız eğer siz de bendensiniz demektir:)

   Malum iş hayatı, erken uyanma, sorumlulukla yoruyor ha ben iş yapmıyorum; ama yine de yoruluyorum, her gün pazara şu kadar kaldı diye mutlaka hesap ediyorum, çılgınlar gibi uyucam , uyuyp uyanıp yine uyucam diyorum; ama öyle oluyor mu tabi ki hayır.Bugün arkadaşımın telefonuna uyandım, hadi dedi dışarı çıkcaz, benim mırın kırınlarımı sallamıyor da artık; çünkü ne zaman bir şey yapalım dese önce öf pöf ediyorum.E bugün pazar, 2 araba gitmeyelim dedi, onlar zaten 2 kişi bir de küçük çocukları var, biz de 2 kişiyiz, tamam dedim.Normalde 6 kişi takılıyoruz 2 de çocuk; kalabalık bir Hataylı grubu oluşturduk burada; ama yatılı misafirleri gelmiş öteki arkadaşların, hatta bugün çıktığımız arkadaşla geçen hafta eşlerimiz olmadan çıktık, öteki eşini evde yalnız bırakmamak adına gelememişti, oo dedi iyice bensiz takılyosunuz, o kadar alıştık beraber çıkmaya:)Çenem düştü ya.

   Neyse bi çıktık Allahımmm dedim bir kez daha hatırladım pazarları neden dışarı çıkmayı sevmediğimi.Avmye gittik her köşesi ana baba günü, hayır napyosunuz o kadar ya, ben haftaiçleri işten geç çıktığım için ev alışverişi yapamıyorum pek, gelmişken onu halledeyim dedim,kocaman 5m migroslar ama adım başı birine çarpıyordum, bu ne ya dedim ruhum daraldı.Bi şeyler içmek için bir yere oturduk, oturduğum yerde sıkılıyorum insan kalabalığından sesten, ay iyice memurlara döndüm, bir de arkadaşların çocuğu biraz mızmız konuşup duruyor iyice eve gitme isteği bastırdı, eşim arkadaşlara hadi bize gidelim diye teklif etti, yok dedim gelmeyin evinize gidin temizlik filan yapcam ben, iyice görgüsüzleştim:D Neyse ki eve geldik, zaten bu alışveriş sonrası aldıklarımı yerleştirme olayından oldum olası nefret ederim, onlarla uğraştım, dün bir kasa çilek almıştım reçel yapmak için, en sevdiğimdir de hayvan demeyin ; ama ben o reçelleri hemen bitiririm, tabi belime nasıl ağrılar girdi bitirene kadar 2,5 saat sürdü, son 1 kilosunu yapmadım, nutella sürüp yerim diye, neyse işte reçeli ocağa koydum, aldım elime bir fincan çay yanına tabi ki tatlı bişiler, çıktım balkona size yazıp ardından kitap okumaya,yemyeşil manzara ohh mis hayat bu ya.


   O değil de gün içinde sıkıldım tamam; ama akşam çöktü ya üff, ne çabuk:s Yarın sabah iş var off, bazen keşke eşim çok iyi para kazansa ben çalışmasam diyorum, üç saniye sonra vazgeçiyorum hem çok sıkılacağımı düşündüğümden, hem en önemlisi olan emeklerimden ötürü.Ailemin durumu iyiydi herzaman şükür, babam hep derdi benim param sizin; ama siz mutlaka okuyun çalışın ve kimsenin parasına muhtaç olmayın, annem de görüyorsun baban ne zaman istesem para verir; ama bu yaşa geldim kapının önünde durup el uzatmak ağrıma gider diye, işte bu yüzden, çok iyi paralar kazansa bile eşim, herzaman çalışmayı düşünüyorum Allah nasip ederse, ha işdediğin günde 3 4 saat olsaydı da iyiydi yani :)Çok konuştum bugün, hadi bakalım gelecek haftasonuna kadar hayal edin pazarı sevgili çalışanlar.

Not:Bu yazıyı yazarken aklıma Mayıs geldi birden, evde oturmadığını düşünüyorum Mayıs, Allah bilir yine nereleri keşfe çıktın

23 yorum :

  1. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, mtlaka ziyaret edeceğim iyi akşamlar

      Sil
  2. Pazar günleri benim için sendromlu. Yazdım ya "Ben severim Pazartesileri" ditye. Bugün mesela... Hiç televizyon bile açmadan koşturdum. Temnizlik, yerleşme, ayıklama, atmaca, kışlık, yazlık... Tam mevsimi ver oturmadan koşturdum. Tek keyifli an palamut kızartmalı masada tepelere bakarak oturmaktı.

    Neler olmuş, üzücü haberler olmuş. Çok sonra öğrendim :(

    Yine de güzel bir gün olmuş güzel balkonuna bakınca. Beklerim o balkondan resimler. Hem de bir sonraki yazından itibaren. Oraya kar yağıyor mu? Karlı, kuşlu resimler bekliyorum. Uzaktan keyfine ortak oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için de öyle cumartesileri izinli değilsem; çünkü cumartesi pazar izinli olduğum hafta cumartesiden yapıyorum temizliğimi.bugün de geldikten sonra eşya yerleştir çamaşır katla ...tam oturdum kiitap okumaya arkadaşlar aradı sabah bize katılamayanlar çay içmeye geleceklermş koştur koştur hemen bir kek attım, üzücü olay olmuş dedinya henüz ne oldğunu bilmiyorum desem :s
      balkonumu çok seviyorum özellikle yağmur, kar yağdığında.Mutlaka çekerim; ama seninkiler gibi olacağını hiç sanmıyorum Ayşei abla, şimdilik uzaktan ortak ol, kimbilir belki bir gün canlı canlı izlersin :)

      Sil
    2. Bilme o zaman, çok ...... :(

      Canlı canlı izlemeyi çok isterim. Kahveyi de orta severim. Unutma :)

      Sil
    3. gördüm malesef şuan, her defasında aynı of çekiş ama elden bir şey gelmiyor. orta kahve, yazdım aklımın bi köşesine, güzelde bir hatay sofrası döşeriz ;)

      Sil
  3. Ama sen çok kötüsün bugüüünnn :))) Hatay sofrası mı???? Müthiştir. Zahter salatası, içli köfteli gibi bir çorba galiba var. Şimdi adlarını hatırlayamayacağım o yemeklerin resimleri asi-acemidemirci blogumda. Bir ara bakar yazarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hafta istanbulda hatay günleri vardı gidemedim gün boyu gözümün önünden geçti, taze zahter bulmak zor, annem dondurucuya atıyor çoğu zaman yazdan.çorba konusunda iyi değilimdir; ama içli köfte dolaptan eksik olmuyor genelde :D yemek çeşidimiz çok, lezzetli de, kolay kolay yemek beğenmem o yüzden:D

      Sil
  4. Yazın çorba :))) Yanlış anlattım, Hataylı değilim sonuçta :))) İçinde küçük içli köfteler olan bir yemekti. En son Hatay'a gittiğimde ki dört sene en fazla geçti tepede bir yerde yine yemek öncesi gelenler... Adlarını hatırlamak zor tek tek yemeklerin. Ama Hataylılar'ın işi de zor. Çok zahmetli yemekler hepsi de. Bir de zeytinli bir şey vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D analı kızlıdan bahsedyosun galiba .valla az zahmetli, zeytin dediğin yeşil zeytindir, siyah kullanmayız pek:) ayyy acıktımmm çooook

      Sil
    2. Ayşei abla canım nasıl bir şeyler yemek istediyse, üst komşum alışverişe çıktı az önce, beni balkonda gördü heralde dönüşte balkona uğradı bize tatlı almış :D

      Sil
    3. Evet, analı kızlı. İ,smini çok sevmişştim. Çok esprili :)))

      Hatay, Tokat, Kastamonu en sık ziyaret ettiğim, uzun zaman geçerse ille özlediğim, benim için anlamları çok büyük, doğa harikası, kültür ve doğa zengini yerler.

      Bu arada soracaktım da iki makine arasında koştururken az önce de boşaltıp yeniden doldurma işlemini tamamlamış olarak bu arada kilitlenmiş bilgisayarımın başına dönünce aklıma geldi. Cumartesi ve Pazar günleri çalışıyorsun gibi anladım. Doğru mu? Hangi iş böyle? Sormamda sakınca var mı? Ne iş yapıyorsun. Kamu değil, belli. Hangi sektör?

      Benim sektörüm belli. Zaten benim sektörümdekilere benzemek de istemiyorsun :))))))

      Sil
    4. :D iriliufaklı oluyo işte.Hatay zaten medeniyet başkenti resmen, her bölgesinde farklı ir şey var, Musa ağacına gittin mi mesela?yok cumartesi pazar çalışmıyorum pazar tatilim o her hafta ama 2 haftada bir cumartesi günüm de tatil oluyor, bu hafta cumartesi çalıştım haftaya çalışmıcam, dış ticaret yapıyorum, ha alakam varmıydı yoktu, ingilizce arapça bilince inegölde yapılacak en iyi iş bu, koltuk pazarlıyorum yurtdışına.

      sen makinelerle cebelleşirken bende bizim şarkıyı birkaç kez dinledim, ilelebet aşk bu bendeki kör olası yaktı içimii ara ıra uğra klbime oyunun çinde tut beni, istemem söz sevmeni, whatsapp durumum olduğunu söylememiştim :D

      Sil
    5. Musa Ağacına gittim. Kocaman kovuk var içinde. Hızır tepesine ve deniz kenarında Hızır ile buluşma noktasına gittim. Samandağı'na gittim. Harbiye'deki ipekçilere bayıldım :))) Titus Tüneli'ne ve o kayalara yontulmuş mağaramsı kiliseye gittim. Petros muydu adı acaba? İlk defne ağacı deniliyordu galiba onu gördüm. Harbiye Şelalelerini gördüm. Savon Oteli gezdim. Yine öbür blogda resimleri olan Levan Otelin muhteşem eski mimarisinin restore edilmiş halinde kahve içtim. Mado Pastanesindeki antikaları da gördüm. O pastanenin zeminin altı havuzmuş.

      Sen bu arada sanırım şarkı dinliyordun :)))

      Sil
    6. bildiğin arşınlamışsın Hatay'ı ben Musa ağacının oralarda oturuyorum yani tepede değil düzlükte.St Pierre kilisesi, ermeni köyüne de gider Musa ağacına giderler, buluşma noktası bizim için kutsal bir mekandır, şelaleler ordaki mekanlar yemekler ayyyy, Mado kapandı başka bişi açılı ama, orası eski bir konak Adalı Konağı, senden sonra dinledim birkaç kez birinciliği ona mı vereym pamela ile ümit besene mi dye düşündüm :D

      Sil
    7. :))) Kolayı var. Birinciliği paylaştırmak mesela :) İki birinci olsun, Nobel'de yaparlar ya kimi yıllar :)))

      Bu arada cam müzesi açık değildi, gezemedim. Habib Neccar Camisini de hep ziyaret ederim turla da gitsek gezdirirler, görevle de gidince ekipcek gideriz. Oradaki peynirciye de uğramadan olmaz. Künefeyi pastanede değil de parkın içindekiler daha güzel yapıyorlar. Mado'nun kapanmasına üzüldüm. Konağın bazı eşyaları salonun dışındaydı. Gezip resimlerini çekmiştim. Öbür blogumda var o resimler :) O köyü de gezdim. Vakıflı'yı.Çok bakımlı.

      Sil
    8. bölüştürdüm gitti o zaman:) ne göreviyle gidiyosunuz ki, künefecileri bile çözmüş, bir sonraki gidişinde meydandaki Ferahta ye, en eski görünümlü yer orasıdır; ama çarşıda en iyi künefeyi o yapar, eti de restoranda değil kasapta yedim de tam olsun, fahri hataylı ilan edcem o zaman seni:D gördüm resimleri, Vakıflı hem çok güzel bir yerde hem insanları çok iyi, bizden bi farkları yok, ne yazıkki başka şehirdeki dar beyinliler, bir kez bile gidip ziyaret etmemiş ahmaklar Ermeni köyünün ne işi var müslüman memlekette diye kaç kez olay çıkardılar.

      Sil
  5. Okurken valla ne yalan söyleyeyim güldüm bir ara. Sonrasında pazari hatirlattin somurttum. Is dedin yoruldum. Cay dedin reçel dedin karnımı acıktırdın. Çilek dedin kendimden geçtim. Ama ben çileği reçel olarak değilde direk koparıp yemeyi daha çok seviyorum... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazar işte ya bitti bile, benim için sabah bile oldu birazdan işe gidiyorum:s çilek reçeli en sevdiğim reçeldir,kenara da ayırdım nutella ile yemek için

      Sil
  6. Hahahahahahahah Mayısss Geldiiii :)) Benim içime fenalık bastı Düğün dernek tey tey Halay başı Mayıs olarak Ben Cumartesi Pazar çok çıkmam sevmiyorum çünkü kalabalık ortam bana bastırıyor. :))) Düğün dernek Mayıs başı Halay başı

    YanıtlaSil
  7. Bu arada Çok keşif var Çok yazı var ama Mayıs Yavaş Bir kere hızlı olamadım Bir kere Hep Eror veriyorum Hep ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) düğüne gidip halay başı olmakta bir meziyet, yani gidip kös kös oturmaktansa eğlenip tey tey yapmak mantıklı.ben çok yakınım olmadığı sürece düğüne gitmem, sevmiyorum çocukluğumdan beri, bizimkiler giderdi beni evde bırakın derdim, keşif çoksa aktarmak lazımi, annemin cümlesini kurayım sen şimdi böyleysen çocuk olunca ohoooo :D

      Sil
    2. Düğün dernek bizim işimiz :)) Yok ya benimde sevdiğimden değil ama mecburr Yakınlar olunca bu şekilde o kısma gelemedim. O kısma gelmeyim daha annenin ellerinden öperim doğru tespitleri var :)

      Sil