Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

16 Ekim 2016 Pazar

İkinci Şans

    Ha bu hafta, ha önümüzdeki hafta diye diye koca yazı bitirdim sonbaharı yarıladım,size zaman hızlı geçiyor diyorum da inanmıyorsunuz, bu sene çiçeklendirememiştim balkonumu ha çiçeklendirsem de zaten iyi baktığım söylenemez, her türlü çiçeği öldürüyorum, bu zamana kadar sadece inadım, sevgim ve özverim sayesinde bir orkide yaşatmışlığım var, onda da totem yapmıştım zaten :)Hadi bakalım dedim ve arkadaşımla bi koşu peyzajcıya gittim.


Mevsim kışa dönüyor, tabi her çiçeği alamam malum.Kasımpatı ve menekşe aldım, keşke nergis bulabilsem, burada yetişse:( En sevdiğim çiçektir kendisi; ama İnegöl'e geldim geleli hiç nergis kokusu alamadım.Bana nergis bulacağına dair söz veren olmuştu; ama sözünde durmadı.Nerdeyse tüm öğleden sonramı buna verdim, sonucu da beğendim.Şimdi balkonum rengarenk, tam keyiflik :)

Aramızda kalsın birine isim verdim ve dilek tuttum.Komik gelebilir; ama ne yapayım ben de böyleyim, ona iyi bakıp yaşatrsam, sanki dileğim gerçek olacakmış gibime geliyor.Şimdi sonuç bu;


Geç kaldım, artık olmaz demedim gittim aldım ektim, ince mesaj içerir ona göre :)

Bu şarkıyı Athena Gökhandan dinledikten sonra başka kimseden dinlemek istememiştim, dün de tekrar takıldı dilime, artık milyon kez dinlerim, benden size hediye olsun







18 yorum :

  1. Çiçekler gelince çiçek gibi olmuş balkonun. Keyiflik dediğin gibi. Yeşilliğin içinde.

    İsim vermene çok güldüm. Çiçeklerin zaten adı olduğundan şimdi sen isim verince çift isimli olmuşlardır. Çift isimli bir olarak şunu biliyorum ki doğduğundan beri çağrıldığın adın ikinci adın olsa da ilk yazan adım bir saat geliyor, doğduğundan beri seni tanımayanlarca esas ad haline getiriliyor. Ben şikayetçi değilim. Onunla da çağrılmayı seviyorum. Çünkü o da benim. İkisi de benim adım. Ama ailede ille beni nasıl çağırmışlarsa baştan beri öyle gitsin isterim tabii.

    Güle güle otur balkonunda. Keyifli anlar dilerim. Haa, sen saçları hareketli olan mısın, dalgalı?

    Şarkıyı biliyorum. Çok dinlenirdi, her yerde çalardı. Yanlış hatırlamıyorsam Neşe Karaböcek içli içli söylerdi. Hüzün verir biraz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz efendm.isim verdim, konuşcam da onunla, zaten hep balkondayım, şimdi bi de ısıtıcı alcam kışı da orda geçircem.çift isimlilere hep ilk isim dedenin ya da ninenin ismi mi dıye sorarım eski bi isimse :) ben mesela ninemlerin isimlerini çok seviyorum ve kızım olursa kllabilirim, biri Saara diğeri Mari :)

      eveet ben saçları hareketli olanım, şarkı çok güzel yaa Gökhan'ı zaten çok severim, bir gün canlı canlı dinlemeyi çok istiyorum, neşe değil gülden karaböcek dye biliyorum; ama yanlışta biliyor olabilirim

      Sil
    2. Sonuçta aynı familyadan, Karaböcekgillerdenmiş söyleyen :))) Tutturmuşum. Soyadları gibi sesleri de aynıydı sanki :))))

      Doğru, Meltemcim benim ilk adım ki yazım hatası değil dosdoğru Ayşei, dedemin annesinin adı. Yamak sayesinde bu adımın işlerlik kazandı. Eskiden sırada filan beklerken Ayşei de diyemezler ya Ayşe ya Aysel ki hiç tahammül edemiyorum bu seslenişe hem yanlış hem benimsemediğim bir ad, Ayşen filan derlerdi. Kazara Ayşei bile deseler başka birini çağırıyorlar sanırdım önce. Sonra o addan herkeste olmadığını kaç milyonda bir olduğunu bildiğimden anlardım. Bankada sıra bile kaçırdığım oldu farkına varma süreci yüzünden:))) Zaten herkes beni tanıdığından Yasemin derdi. Ben de adımı Ayşei değil Ayşeyi sanıyordum. Hatta üniversitede hocam anlamını sordu. Bilmiyorum o da aya ait nesne olabileceğini söyledi aslında adım olmadığı halde adım sandığım Ayşeyi'nin.

      Taki bir pasaport temdidine dek :))) O zaman Ayşei olduğunu öğrendim. Ben adımın gerçek halini çok sonra öğrendim. Çok sürprizlerle dolu bir ad. Önce başka haldeydi. Sonra gerçeğine döndü şimdi de neredeyse hep alıştığım, hep çağrıldığımın adım Yasemin'in bile önüne geçti :)) Adımın öyküsü var yani. Bak anlattım. Yorum kılığına girmiş halde :)

      Çok severim ama bu adımı. Böylesi sık rastlanan bir soyadını ancak böylesi hiç rastlanmayacak bir ilk ad sıradanlıktan çıkarabilirdi sanırım.

      Umarım kızın olur ve umarım büyükannelerinin adlarını koyarsın. Karar ver ama, hangisini koyacaksın. Ya da ikisini birden ? :)))Çocuk arabeskci olmaz di mi? :)))))))

      Sil
    3. evet böcekgiller :) bana değişik gelmişti, tahmin etmiştim iknci ismini kullandğını ama dikkat ettim bursada sana hep Ayşei diyorlar ben de öle azdım, ismimin yanlş söylenmesinden ben de nefret ederm.Başka da Ayşei var mı bilinmez, ama senin ismini o kadar geç öğrenmen de tuhaf :) yk iki isim koymam da benim fikirlerim hep değişiyor

      Sil
    4. Benim dışımda bir Ayşei daha var. Kesin annemlerle hısımdır :) Bunu da kredi kartı üzerindeki ismimi hiç zorlanmadan okuyan kasiyer kızdan öğrendim. Neredeyse kızacaktım kıza nasıl olur da adımı bir çırpıda ilkten hiç zorlanmadan okur ve sonra da bana doğru olup olmadığını sormaz diye. Çünkü hep öyle olurdu. Hep sorarlardı. Meğer kızın arkadaşı varmış Ayşei diye. O Ayşei'nin memleketini sordum. Bizimkilerle aynı yer. Aksaray.

      O zaman senden daha başka isimler de duyacağız. Olasılıklardan iki tanesini biliyoruz en azından . Eşin ve sana sağlıklı, hayırlı evlatlar dilerim.

      Sil
    5. Aksaraysa zaten sizin akrabadır:) şaşkın ifadeni tahmn ediyorum:) aslında aklımda çok güzel bir isim vardı; ama vazgeçtim, kimseye de söylemedim;) iyi dilekleirn için çok teşekkr edermm

      Sil
  2. Şahane olmuş. Böyle balkonlara oldum olası bayılırım. Şartlar müsait olsa bende yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum, çiçek yokken de balkonumu seviyorum (çiçekleri öldürdüğümde çok üzülmym diye) umarım bir gün şipşirin bi balkonun olur :)

      Sil
  3. Çiçekleri çok sevmeme rağmen sulamayı unutuyorum.Zorla ablamdan geçen gün fesleğen almıştım.Onun fesleğenleri hala yeşil benimkinin ise yarısı kurudu :( Başarısızım çiçek işlerinde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevçyorum ama en çok nergis:) çiçek hediye edilmesini severim ama saksıda, buket çiçek hediye edlmesni hiç sevmem. Acaba biz neyi eksik yapıyırz de kuruyorlar

      Sil
  4. Sardunya diyorum, bakımı acayip kolay. Ama senin çiçekler de harika görünüyorlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sardunya ne bilmiyordum, girdim netten baaktım, meğer biliyormuşum:)ona da bakarım, rengarenk şipşirinler; ama hep diyorum hiçbiri bir nergis gibi kokmuyor :(

      Sil
    2. ya kokmaz evet ama çok güzel görünür bi de bol çiçek açar baharları, yazları ;)

      Sil
    3. evet cidden bayağı açıyor, komşumuzun bahçesinde vardı hatayda, evin önünü komple döşemişti

      Sil
  5. Merhaba Sizi öyle güzel anlatmış ki Mayıs yağmuru bende bir gelip çayınızı içeyim dedim :) sevgiler bu arada çiçeklerde çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, şaşırdım önce okumamaıştım Mayıs'ın yazdıklarını çok teşekkr ederim , hoşgeldiniz :)

      Sil
  6. Efendim ne güzel olmuş balkon, emeğinize sağlık :)
    Bu arada şarkı harika! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, Gökhan özeldir, dinlemenizi tavsiye ederim

      Sil