Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

12 Ekim 2016 Çarşamba

İki Ters Bir Düz

    Bakın size söylüyorum, benim için dünyanın en zor işlerinden birisi örgü örmekmiş bunu öğrendim bugün.Arkadaşımın etkisiyle biraz heves ettım, gittim aldım ipimi şişimi kendime renk renk boyunluklar örcem atkılar belki de ohoo şapkalar, zaten işyerinde tüm gün boş oturuyorum neler neler örerdim; ama ıı ıh o işler öyle kolay değilmiş.
 
    Eskiden beri sevdiğim insana atkı ya da boyunluk örme gibi bir düşüncem vardı, neden el emeği çünkü, ince, düşünülmüş hediyeler severim ben öyle parayı vereyim hediye alayım hiçbi zaman tarzım olmamıştır, yani manevi bir değeri olmalı hediye dedğinin, düşünsene kendi ellerimle örmüşüm hadi üzerine parfümümü de sıkayım koklasın dursun ben yokken, ayy çok klişe demeyin şişlerim bak, romantik bi kere romantiğim ben tamam mı.Ha bu zamana kadar ördüm mü yok, hiçkimseye bir şey örmüşlüğüm yok, bugün kendime boyunluk örmeye başladığım gibi mızmızlanmaya başladım, aman sanki bir boyunluk dediğin kaç para ne uğraşyoz diye.Hiç yapabileceğim şeyler değilmiş benim, hayır birine örsem sonra beni terketse, ayrılsak varya benim için cinayet sebebidir o, öyle gıcık yani.Kimsin lan sen derim, örgü örmüşüm ben sana, sen hayırdır, nankör kıymet bilmez şey.


  Bu işin sonu gelir mi bilmiyorum, şimdiden arkadaşımı çıldırtmış durumdayım:)Ne ya ben mi istedim, kendi söyledi al hadi beraber örelim diye, aldım işte, yapmaya da uğraşıyorum ne yapayım, olmazsa da olmasın gider alırım takarım, öff ne uğraşcam




 

20 yorum :

  1. Bencede dünyanın en zor işi hiç beceremez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmuyor, arkadaşım diyor ki, bişi bi insanın eline bu kadar mı yakışmaz :D

      Sil
  2. Çok ördüm. Bileyim de yapmazsam yapmayayım mantıklıyım ben. Dantel perde bile ördüm. Öyle basitinden de değildi :)))

    Güle güle kullan. Eşine sakın hediye etme. Hani şişlemek filan :))) Ya kaybederse :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ama kullanmayacaksam neden öğreneyim, evet okulda da hocam biz bunu nerde kullancaz diye soran gıcıklardan biri bendim:D eşime hayatta da vermem :D

      Sil
    2. :)))))
      Neden? Her şeyi kayıp mı ediyor?

      Ayrıca Ferah'ta künefe yemiştik bir gezide. Bugünkü yayındaki en son resimdeki o adamcağız, Ferah'ın oralarda yakalanmıştı kadrajıma :)))

      Şu örgüyü bir de ellerinde gösteren resim yok mu? :)))))

      Sil
    3. hayır kaybettiğinde değil, benim örüp örebileceğim ki onu da becerebilirsem tek şey bu boyunluk olacak, onu da kendim takcam, çekmedik şişleri tutarken foto, arkadaşın dediğine göre tutamazken :)

      Sil
    4. Şimdiden güle güle kullan. Yakışacağına eminim :)

      Sil
    5. ya Ayşei abla ben vazgeçtim sanki örmekten

      Sil
  3. Bir dönem ben de çok heveslenmiştim. Hatta kazak örmeyi falan öğrendim internetten. Yaptım da. 10 ayrı renkte bere örüp arkadaşlarıma hediye ettim. 5-6 tane kazak ördüm kendime. Zevkli geliyor hala ama vakit bulamıyorum bu aralar :)

    Rengine bayıldım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 6 kazak bereler falan mı :s ben boyunluk örme işini bırakıyorum sen neler yapmışsın öööhh

      Sil
  4. Bir örgü bu kadar mı ördüğün şeye benzemez :D bence sen başka uğraşlara ver kendini yol yakınken vazgeç :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok artık ya, bir insanın hevesi bu kadar mı baltalanır, neye vereyim mesela söle ha neye

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. yaa ama ben tiye almak için öyle yazmıştım :D

      Sil
    2. :) Tiii alırsın heee saol varol Bende minik minik geliyorum Alıcağın olsun

      Sil
    3. :DD ya ama şakacık yaptım

      Sil
    4. Şakacık ne diyim ben sana yanımda olsaydın Hatay yemeklerinden çek derdim ceza sana diye ....

      Sil
    5. YApardım yaa onda ne var :)

      Sil
  6. Bu arada bahçe mükemmel olmuş görmedim sanma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimi kendime arkadaş yaptım öyle, kimseye anlatamadığın şeyler vardır hani, içinde tutunca kalbin şişeer, belki yüksek sesle onlara anlatabilirim, hem konuşunca canlı kalırlarmşya, ayy ya da yaa anlattıklarımdan ötürü solarlarsa :s

      Sil