Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

30 Ekim 2016 Pazar

İçimdekiler

   Yazı yazarken uzun uzun düşünmem, bilgisayarın başına ya da telefonumdaki notlar kısmına girdim mi çat çat çat yazar hemencecik paylaşırım, o yüzden çoğu zaman tüh diyorum şunu da yazsaydım neden aklıma gelmedi ki sanki.Dünkü yazım için mesla şuan paylaşacağım video yetiyor; çünkü ne demek istediğimi tam anlamıyla yansıtıyor, hergün de dinliyorum oysa ki.Neyse geç olsun; ama sizinle paylaşmadam edemeyeceğim.Hadi bakalım iyi haftasonları millet, sevgiyle kalın ve ondan asla uzaklaşmayın


18 yorum :

  1. Güzeldi :)) Sonuna çok güldüm. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Ormanlar hele de dağlar özgür hissedilen yerler. Mümkünse bir trekking ?
    İnebolu tam yer. Valla Kanyonu, Mezitler, Uludağ hep sana yakın yerler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mezitleri biliyorum,uludağı da diğerlerini bilmiyorum; ama öğrenilesi duruyor:) ben bungee jumping yapmak istiyorm, bence özgür ve çok cesur hissederim :D

      Sil
    2. Yüksekten düşünce daha mı özgür hissediliyor :)))))) Atlarsan okumak isteriz o ipin ucunda düşüş sırasındaki duyumsamaları.

      Dağ başlarında, diyelim ki iki bin ve üstündeki his hiçbir yerde bulunmuyor. Özgürlük orada. Trafik boğmuyor. Hava nefis. Beton erişemediyse zaten oralar özgürdür.

      Sil
    3. Adrenaline bayılırım ve mutlaka yapmak istiyorum, daha önce yaptm ama o çok ufaktı.az önce dağ başındaydm artk göz gözü görmüyordu sisten hava çok temizdi çarptı valla

      Sil
    4. Az önce mi??? İçim gitti. Dağlara çok düşkünüm.

      Sil
  3. Hangi dağın başı o sisli doruklar? Bilmediğim bir dağ var mıymış acaba :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşukiye yani değil mi? Orası ne güzeldir. Hani resimler. Çok özlemiştim ben de orayı. Çoooookkkk...

      Sil
    2. evet orası:) yakın aslında sana da, arada insanın nefes alması geekiyor, karmaşayı uzağında bırakması.soğuktu çok buzz gibi

      Sil
  4. Ankara'ya her yer yakın :)

    Bolu, Safranbolu, Batı Karadeniz, Kastamonu, Şile, Ağva, Sinop, kaç tane kanton, Kapadokya, vs.vs.... Kartepe'de kayak yapılıyordu. Bura kadar mı soğuktu? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boluyu görmeyi çok istiyorum, gtmedim daha önce, abant tarafını merak ediyorm.soğuktu; ama henüz kar yoktu tabi.kapadokyaya gidip gündoğmnda balona binmek istiyorum çok çok

      Sil
  5. Bolu ile Alp Dağları yarışabilir. Çok gittim. Ancak mesela Gölcük gölü ki en güzek Haziran civarıdır, nilüfer doludur üstü perişan halde mangalcı, piknikçi ve okul turları ile. Yine de çok güzel. Sekiz saat durmadan yürümüşlüğümüz var orada bir keresinde. Rehber yolu kaybetmiş meğer. Kimseye de söylememiş. Ama bazı kaybolmalar harika sonuçlar veriyor. Rotada olmayan öyle tablo gibi yerler görmüştük ki. Yedi Göller enfestir. Abant zaten malum. Sünnet Gölü nefistir. Çok nefistir oralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yedigölleri sonbaharda görmek isterdim mesela:) 8 saat yürümek bni öldürrdü heralde, acıkırm ve acıkınca mızmızlanırım çok.gezmeyi görmeyi severim, imkanlar el verdiğince de gitmek istiyorum

      Sil
    2. Sonbaharda renk cümbüşü; ama ilkbaharda tümden çiçek dağ taş. Ağaçlar ayrı çiçekli, yer ayrı. Kimileyin sarımsak kokar kırlar birden. Yabani sarımsak.. Envai çeşit kokar oralar.

      Bir kez dönüşte hava kararmak üzereydi. Leylekler yeni yeni gelmekteler. Elma ağaçları çiçeklenmiş. Her dalında birkaç leylek. Hemen makineme davrandım. Ama tek kare çekemedim. Şarjı bitmişti. Ama çekemediysem diye zihnime kazıdım. Hiç unutmam.

      Sil
    3. nergiste var mıydı peki?çok merak ettim çiçek tarlalarına bayılırım, sarımsak dyince bi alnım kırıştı, boşver bazen fotoğrfmayı bırak anın tadınıı yaşa, ben de fotoğraf makinemi götürdüm ama arkadşları çekmeken dağ bayır çekemedm.fotoğraf çekeceğim zaman sakinlik istiyorum ben

      Sil
    4. Nergis vardı da galiba ben de onu çekmemiştim :))))

      Sil