Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

23 Ekim 2016 Pazar

Huysuzlukta 1 Numara

   Huysuz bir insan olduğumdan bahsetmişmiydim bilmiyorum; ama canım bir şey yapmak istemiyor ve yapmak durumunda kalıyorsam dünyanın en huysuz insanı yarışmasına katılabilecek kıvama geliyorum.Pazar günleri yapmak istediğim tek şey uyumak oluyor benim, güzel bi uyku çekeyim güzel bi kahvaltı sonra bi daha uyku, kitap okuma ,sevdiğim bişeyi izleme benim için öyle bitebilir bir pazar, aslında öyle değildim; ama her şeyden soğudum sanki, yaşlandım.

   Annem beni görmeye geldi, birkaç gündür burada, hergün işe gittiğimden ve beni çok göremediğinden,bugün yatayım deyince bana kızdılar tabi.Arkadaşlarla ne yapalım diye konuşmaya başladılar telefonda, vay efendim Avm ye gidelim mağaza gezeriz takılırız, nedir o ya,10 kişi mağaza mı gezicez, sayıyı abartmıyorum tamam doğrusunu sölemek gerekirse eğer 9 kişiyiz.Hiç sevmem sürü gibi mağaza gezmeyi ki bi de pazar günü asla.Öteki seçenek gidip bi kafede oturmak bişiler içmek, normalde dışarıda yemek yemeyi severim ama sırf çay kahve içmek için gidipte Avm de bi kafede oturmak hiç tarzım değil, zaten oraya gelenlerin çoğu da bişiler içip 2 sohbet etmeye değil, bi çay içip saatlerce masayı işgal edip fotoğraf çektirmek, yer bildrimi yapmak ve etraftakileri kesmek için geliyor diye düşünüyorum.

   Neyse işte buluştuk; ama benim surat neye benziyor bilmiyorum, çok kötü bir surat düşünün öyle işte.Halam benim suratı öyle görünce somurtkan şirin derdi hep.Çekilmez oluyorum biliyorum; ama ne yapayım cidden elimde değil, eğlenemiyorum, şuan.Kızıyorlar biraz törpüle kendini diyorlar, ben zaten dışarı çıkarak törpülemeye çalıştığımı düşünüyorum, yoksa kim ne derse desin yorganı kafamın üzerine çeker uyurdum.Kötü özelliklerimden biri inat demiştik, ikincisini de bugün anlattm işte huysuzluk, öteki özelliklerde görüşmek üzere esen kalın, beni can sıkıntımla bırakın.


26 yorum :

  1. Oooo, çok kızmışın gerçekten. Can sıkıntınla mı kalmak istiyorsun gerçekten? Umarım kızmadın, kızdırmadım :))))

    Ben çook güldüm bu yazıda. Huysuzlara çok gülerim. İnsanlar huysuzken ben çok gülüyorum onlara:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa can sıkıntımla kalmak istemem tabiki; ama şuan şartlar bunu gerektiriyor.ben fena huysuzumdur bi de mesela uzun süre bi yerde oturmayı sevmem sıkılırım, gerilirim.hiç haz etmem saatlerce aynı yerde otur otur

      Sil
    2. Gözümün önüne geldin de huzursuz ve huysuz huysuz; ama cici kız olarak annesinin yanında oturuşun....

      Hala gülüyorum :))))) Meltencim!

      Sil
    3. bunaldım,darlandım bi de aşıırı kalablık insnla alışverişyapmayacaksa eğer neden avmde boş boş dolanır onu da anlamam, 1 numaralı arkadaşta 2 numaralı arkadaşta şuan avm marketinde alışveriş yapıyorlar, ben dedm eve gidiyoum istiyosanz eğer gelin evdeyim, öff.

      Sil
    4. Geldikleri yerde AVM yoktur belki :))) Haklı olabilirler o zaman.

      Sil
    5. Şehir değil ki burası, ilçe yani küçük yer :)

      Sil
  2. Yazdıklarını okurken bazı yerlerinde kendimi gördüm. Ben de sürü halinde gezmekten pek hoşlanmam. Pazar günleri uyumak vazgeçilmezim. Tamam itiraf ediyorum. Uykuyu çok seviyorum :)

    Eğlenceli bir paylaşım olmuş :)) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten kalabalık olunca herkesin memnun olması da zor oluyor, bu hafta izin günüm sadece pazardı, işim yorucu olmasada uyanp işe gidiyor 10 saat orada kalıyorum evde yatıp uyumak hakkm bence

      Sil
  3. AVM gezmekten insanlar ne anlıyor ben de bilemiyorum.İhtiyacım varsa alıp çıkıyorum.O kadar kalabalıkta tüm negatif enerjiler ortalıkta geziyor bence :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, bir şey alacaksam giderim alırım, yemek yiceksem yerim o kadar, aylal aylak gezmekten nefret ediyorm

      Sil
  4. Pazar günü avm ye gitmek gibi bir hata ben de yaptım bu pazar günü.. tıkış tıkış saçmalıktan başka bir şey değil.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim derdim yatıp dinlenmekti aslında bi de üstüne sevmediğim bi yere gtmek sinirlerimi bozdu, aç olmamama rağmen yemek yedim üstüne tatlı gömdümi kalkana kadar bi şeyler yedm içtim durdum

      Sil
  5. Merhaba, çalışınca pazar günleri çok kıymetli oluyor. Saatler çabucak geçiveriyor. İstemediğim bir şey önüme geldiğinde ben de asabi oluyorum. Ama hayatta benzer durumlarla sık karşılaşılıyor. İstemediğimiz seçimler yapmak zorunda kalıyoruz. Hayat işte!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba aynen öyle oluyor, doyamıyorum miskinliğe haftanın 3 ya da 4 günü 5 saat çalşmak yeterli oysaki ben gibilere :S

      Sil
  6. O AVM'lerdeki kafelere gelen insanlar hakkında yazdıklarınıza katılıyorum, samimi bir yazıydı efendim :)

    YanıtlaSil
  7. :))) Tamam anladık Huysuzsun uykuyu seversin Onlarda seni sevdiği için çağırıyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum da yani ne yapayımm

      Sil
    2. Arada al gönüllerini olsun bitsin öteki zamanda bahanen olur gitmemek için :)

      Sil
    3. öyle yapıyorum çoğu zaman:) kırmak istemiyorum sevdiğim arkadaşlar

      Sil
    4. Yola devam o zaman :) Huysuzcuk seni :) tatlı yemeğe gel sen jadora :) geçer biter herşey

      Sil
    5. bu haftasnu geleym dedm kardeşime yok gelme dedi :D çağırınca gelcemm

      Sil
    6. Minik kardeşe selam Ablayı çağırmamak ne demek :) Kınıyorum onu :) Abla adı üstünde gelmesi lazım :)

      Sil
    7. :) benm minik kardeşin haftada sadece 2 dersi var, o da tutturdu ben çalışcam diye, ha çalışamayacğını biliyorum ama iyi madem çalş dedim, istiklalde Farosta işe başladı bi tanıdık vasıtasıyla, bende gtmek için onun işten sıkılp ayrılmasnı bekliyorum, yolun düşerse uğra :)

      Sil
  8. Pazar günleri bütün gün uyumak vaken avm ye gitmek hiç benlik değil, alışveriş yapmayı hiç sevmem , sıkılırım , sende sevmiyorsun galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo aslında alışverişi severim; ama boş boş gezinemem seksen saat oyalanmam, çok hızlıyımdır alışverşte ve ne istediğimi bilirim, çoğunlukla denemeye ble gerek duymam hızlı hızlı alır çıakrım, o yüzden çoğu zaman arkadaşlarla alışverş işkencedir benm için

      Sil