Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

10 Ekim 2016 Pazartesi

Günlüklerim-12

   Bugün bir değişiğim, sabahtan beri huzursuzum.işe gitmek bile istemiyordu canım; ama gittim tabi.Çalıştığım yerin alt tarafında bir kafe var bari kahvaltı yapayım dedim, biraz daha oyalanıyım öyle çıkarım zaman geçer hep.Kahvaltı biraz sakinleştirmişti beni yukarı çıktım şu video çıktı karşıma iyice sıktı canımı.

https://instagram.com/p/BLWtOG1gxDT/https://instagram.com/p/BLWtOG1gxDT/
 
   Canı yanmış belli, hangimizin yanmadı ki di mi:)Duygusallığım üstümde heralde bugün.Gün zaten uzadı da uzadı en sonunda dayanamadım erken çıktım işten, patronla aynı yerde çalışmamanın en güzel özelliği bu; ama tesadüf olur da gelirse ne olur bilmem.Ne var yani hergün 7 buçuğu buluyor eve gelmem bugün de erken geleyim.Geldim yemek yapayım dedim, yemeği de yaktım, yani tam da yakmadım, yedim güzeldi üstelik pek lezzetliydi yani.

   Şimdi bir de nutellalı çilek eşliğinde kitap okuyum diyorum belki havam değişir.Benden size selam olsun, iyi akşamlar millet, sizin de sendromlumuydu ertesi pazarın.

Sabah bilgisayarımı açtığımda şu şarkı açıktı, iş arkadaşım en son bunu dinlemiş, lanet olsun dolandı dilime




6 yorum :

  1. :)))))))
    Böyle bir şarkı ve klip olduğunu öğrendiğime sevindim. Çok keyifli. Esprili. Güldürdü ki gülmeyi çok severim. Çook teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) oğuzhan uğur'un tüm şarkıları öyle ya, eğlenceli komik.terbiyesizim diye bir şarkısı var klipte öyle bir ciddiyetle söylüyor ki düet yaptığı ablam şarkıyı

      Sil
  2. Bu pazartesi insanı mahvediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında benim pazartesi bahane :s işe gidesim yok, tüm gün camlar açık şekilde ki içerisi soğuk olsun, battaniyeme sarılıp yatmak istiyorum

      Sil
  3. Hah işte sonunda ortak bir şarkı bulduk :D bu adama bayılıyordum ama epey eskiydi bunlar şimdi görünce şaşırdım üstünden zaman geçmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunda bee :D çokta eski değldi, bilmem benim aklıma geld, birden

      Sil