Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

11 Ekim 2016 Salı

Göz Yamışması

   Gözlerim de bir problem yoksa eğer ki yok, kesinlikle beynimin bir lobunda hasar var bak cidden, hayır kafa yapan şeyler de içip çemiyorum; ama hayal görüyorum.Hayal mi diye sormayın basbayağı hayal işte.

   Anlatıyorum, oturuyorum mesela böyle karşıda görmek istediğim birini görüyorum, gelmesini bekliyorum; ama cıks gelmiyor, bunu çok sık yaşar oldum.Bir de mesela çalıştığımız yerde lavabo yok bir alt kata iniyoruz, o sırada çalıştığım yer yalnız kalıyor; çünkü iş arkadaşım gün boyu yan tarafta arkadaşında oturuyor, geri dönerken böyle içeriyi görüyorum o an patronumun suretini görüyorum:s Allaah diyorum kızcak şimdi burası neden boş, nereye gittiniz diye; ama yaklaştığımda kimsenin olmadığını farkediyorum.


   Korku ve özlem bana aynı şeyi yaşatıyor, bilimsel bir açıklaması var mı acaba.Bir gün gerçekten görürsem eğer bu kez de tepki vermemekten korkuyorum, ciddiyim şaka yapmıyorum.Hadi özlediğim kişiyi Allah gözümde canlandırıyor diyelim, patronumun ne işi var yahu.


6 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. tuhaf, gülümser oldum ama :) bir ara sabahın erken saatleri yine öyle oldu sandım gözlerimi ovuşturdum meğer hayal değilmiş :D

      Sil
  2. Çölde olsan Leylavari, Mecnunvari bir sendrom diyeceğim de... Balkonunun resmini gördüm. Kesinlikle çölde değilsin... Nedenmiş, araştırdın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de Leyla oldum, çölde yaşıyorum,balkonumun manzarası yeşil değil de kızgın kum :) internetten bakındım bi; ama bişi yok pek.kendimce yorumluyorum birini çok özlediğinde hayal edip görmek istersinya hatta yüzü gözünün önüne gelir bu o hesap, patron meselesi de gerginliten daha önce bu konuda uyardı ben de bi daha yaşamamk için dikkatli olmaya çalışıyorum, zorunlu olmadkça işyerimden dışarı çıkmıyorum, şanssız bi insan olduğumdan ben dışardayken geleceğini düşünyorum patronun

      Sil
  3. fazla stresten olabilir mi? Bazen beyinlerimiz bize oyunlar oynuyor sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de ona yoruyorum, fazla stres uykusuzluk

      Sil