Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

6 Ekim 2016 Perşembe

Gecem

 Bir şeyi çok istemekten korktunuz mu?Ben korktum hala da korkuyorum; çünkü bu zamana kadar neyi çok istesem olmadı, kimi çok sevsem hep gitti.Hayır isyan etmekte istemiyorum neden; çünkü Allah korkusu var, ya daha kötü bir şeyle sınanırsam diye.Amma korkak biri oldun sen de diyorsunuzdur, öyle oldum sanırım ya, hastalık hastası insanlar varya hani, bende ona benzer bir şey oldum.Neyse bu saatte daha fazla kafa ütülemeyeceğim, 3 şarkı ekliyorum her defasında üçünü arka arkaya dinlemezsem olmaz, benim için bu şarkılar ayrılamaz, iyi sabahlar, dolu dolu günler.





Burak Özçivit'in seslendirmesi  her dinleyişimde ruhumu okşuyor

























4 yorum :

  1. Korkma hepimizin Korkuları var Kimse deli yürek değil Hepimiz düşüyoruz hemde çok çok Bende çok düşenlerdenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşe kalka öğrencez diyoruz ya, oldum olası nefret ederim bu cümleden,istemiyorum düşmek derdim, öğrenilmiyor mu yani düşmeden :) ha ama başkasının anlatımındansa kendim yaşayıp görmeyi tercih ederim, karmaşık oldu :D

      Sil
  2. Çalıkuşu, roman olarak değil de Çalıkuşu kahramanı olarak bende özel ve anlamı gerçekle karışık bir yeri olan bir kavram, isim, yaşama dair bir şey. O yüzden gözüme iliştiğinde dinlemek istemiştim; ama evde kalan altı , yedi saatlik sürede her şeye yetişemiyorum. Malum telefonum internetsiz ve iş bilgisayarlarından video ya da bazı linklere erişim mümkün değil.

    Şimdi iş güç bitip, biraz oturunca bilgisayar başına geçtim. Çalıkuşu geldi aklıma.

    Çalıkuşu dizisini hiç izlemedim. Ancak gazetelerde ya da kanallara bakarken rastladım. Tek bir bölümünü on dakika izlemişliğim yok. Dolayısıyla müziklerini de bilmiyorum. Ama güzelmiş.

    Şarkılar içli ve dokunaklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için çalıkuşu önemlidir, ilk okuduğum romandır mesela o kadar etkilenmiştim ki, Aydan Şener'inn oynadığı çalıkuşu serisini de izledim.Kötümüş işyerinde net sıırlaması neyse ki benim öyle bir sorunum yok:) güzeldi eğlenceliydi çalıkuşu tabi reyting olsun diye biraz saptrılmıştı.Bu 3 şarkı benm için tek şarkı sayılıyor hepsini arka arkaya dilerim sırayı bozmadan

      Sil