Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

28 Ekim 2016 Cuma

Düş müydü Yani

   Bugün çok güzel uyandım, bir mutluydum ki anlatamam.Sebebi ise çok komik:)Güzel bir rüya; ama gerçek gibi, yani şöyle açıklıyım uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi yapıyordum.Üstelik öyle büyük bir şey değil, muziplik yapıyordum, çok eğlendim ama ya.Bir de gerçekten yapsam ne olacak acaba.

 Rüyaydı evet uyanınca anladım; ama yine de günümü iyi geçirmemi sağlayacaktı, emindim.Haah işte ben eminim dedim ya gül gibi hava bir soğudu buz oldu, hava puslu griye döndü,  bir de gittiğim yerlerde depresif şarkılar çalıyorlar, ay Allahım tam depresyona girmelik.Neyse neyse rüyaya dönelim.Günlük hayatımızı çok etkiliyor bence, sizce de öyle değil mi?Yani ben kötü bir rüya görsem etkisinde kalıyorum ve günümün geri kalanını kötü geçirebiliyorum, hatta bazen kabuslardan dolayı kendime eziyet ediyorum.Evet ciddi ciddi  bunu yapıyorum.

   Beklediğim gibi bir gün olmadı hatta çok yoğun can sıkıcı bir gündü, gün bitmek bilmedi; ama kötü bir şekilde daldığım her an rüyamı anımsamaya çalıştım ve gülümsedim, aynı rüyamdaki gibi :)

Ziynet ablam diyor ki, her gece gördüğüm o rüya gerçek olsaaa



6 yorum :

  1. Ha haa :)) Sen de bendensin. Ben de rüyalarımdan çok etkilenirim. Hatta çok da ilginç rüyalar görürüm. Bazıları yazdığım hikayelere ilham olur :) Ne gördüğünü çok merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de değişik rüyalar görüyorum, gördüğüm rüyanın ne olduğunu söyleyemem;azıcık anlatabilirm şöyle ki uzun zamandır yapmak istediğim; ama yapamayacğım yapmamam gereken bir şey.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ama söylenmez kiii, söyleyebilcek olsam sanırım yapardım :D

      Sil
    2. :): iyi iyi, bi de balkonda sıcacık içeciğimle yağmuru dinlemek o da çok iyi :D

      Sil