Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

20 Ekim 2016 Perşembe

Dönmeyecek

   Bir insanın sevdiğini kaybetmesi ne kadar acı bileniniz var mı?Kavga etmek veya çeşitli sebeplerden artık görüşmemek demiyorum, ölümden bahsediyorum.Korkunç bir kaza yüzünden kuzenim erkek arkadaşını kaybetti.Günlerdir bozuk olan moralimin üzerine tuz biber oldu aldığım bu haber, ne buraya yazasım geldi ne de kimseyle konuşmak.

   Kuzenim üniversiteyi Ankara'da okudu.Ona kızıp duruyordum; çünkü 2 haftada bir Hatay'a geliyordu erkek arkadaşı için, bak diyordum bu günleri çok ararsın gez toz üniversite bu, bir daha gelmez ekmek elden su gölden, hem ilerde daha çoook göreceksin sevgilini belki de ayrılacaksın zamanında gezmediğin için pişman olacaksın, tabi beni dinlemedi.Şuan düşünüyorum da ölüm aklımızın ucundan geçmemişti, hayatın değişmez gerçeklerinden birini nasıl da es geçmiştik.Kuzenim ne halde şuan sadece tahmin edebiliyorum, arayamıyorum arasam da ne söylicem ki, geçecek mi dicem, yalan, hafiflese de hep orada duracak biliyorum.İnsanlar ayrılınca senden ayrılmak ölümden beter der ya hani, ölmek kolay ya kalanın çektiği acılar.Ben sevdiğim insandan ayrılınca durmadan ağladım durdum, günlerce haftalarca aylarca,nefes alamıyorum sandım, üstelik kötü ayrıldık hem de çok kötü ötesi yok.Aramız iyi olsaydı ve ölümle sonuçlanan bir şey olsa ne olurdu diye düşünmekten alıkoyamadım kendimi.Kötü ayrılınca en azından bana bu kötü şeyleri yaşattı diye teselli ettim ben kendimi; ama bu öyle bir durum değildi.Her iki durumda da bir daha beraber olamayacaktım tamam, hayatta olunca görürsün bazen hiç  olmayacak bir yerde, seviyosan eğer için sızlar yine de; ama ölüm...Düşünsene bir daha göremeyeceksin yüzünü 2 dakika görmek için neler verdiğin insanı.

   Kıymet bilin; inat, gurur yapmayın demicem bu kez ne isterseniz onu yapın, herkes kendi çektiklerinden acısından sorumlu, ne olsa kendi yaşıyo insan, kendi biliyor canının yanmasını, memnunsanız eğer siz bilirsiniz.








9 yorum :

  1. Çok zor bir durum, Allah sabır versin kuzeninize

    YanıtlaSil
  2. Bloglardan iyi haber duymak diliyorum. Bloggerların üzülmesini, rahatsızlık yaşamalarını dert edermişim meğer. Bilmiyordum. Ama edermişim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi kalpli ablacımm, ben de hep güzel haberler duymak ve de vermek istiyorum; ama bazen olmuyor, birkaç gündür özellkle yazmıyorum; çünkü yazsaydım eğer depresif şeyler çıkacaktı ortaya, biraz araba ile turladım, bangır bangır müzik eşliğinde( çevreyolunda oturuyorm, şehir içinde yapmam), sonra en sevdiğim şeylerden birini yaptım, bahçemizdeki salıncaklarda sallandım, sessiz sakin.Sen iyi ol bize güzel güzel fotoğraflar çek

      Sil
  3. :(((( Kuzenini Benim kuzenin yanına yollamak lazım Oda sevdiği adamı trafik kazasında kaybetti Onun daha feci olması Yurt dışında haberi alması :((( İçsel dağılma ben arıyordum ara bence bir şey dem esende ara ben ağlamasını bile dinlerdim. Destek ol ihtiyacı vardır sanada böyle düşün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki de trafik kazası, arayamadm yine de mesaj attım zaten attığı mesjlar bile ağlamasına yetiyo insanın

      Sil
  4. beğendim;
    devamını dilerim, bana da beklerim,
    takibe aldım :D
    http://siyahadamo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil