Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

15 Ekim 2016 Cumartesi

Bi Sarılsak mı :)

   Bazen inat, hırs, kırgınlık bir bakmışsınız küçücük bir hareketle uçup gitmiş, çok uzatmak istemiyorum gecenin bu saatinde çok düşünmüş, net sonuçlar çıkarmış olurum genelde:) Değişim istiyorsanız eğer, bazen minik hareketler, küçük bir jest bile etki edebilir korkmayın.

   Dün gencecik küçücük bir kız çocuğu hayatına veda etti burada, arkadaşı bana ağladı o da daha çocuk sayılabilecek yaşta, ona tavsiyem şu oldu umarım hayat boyu uygular, insanları kırma, hırsına yenik düşme, küsme bak gördün işte ölümün sırası yok.



Dizidekiler barışmış barışmamış umrumda değil, bence olması gereken tam da bu ;)

8 yorum :

  1. Bir küçük çocuk da ölmüştü benim yaşamımda Meltem. O üzüntüyü ciğer yangınlarımdan bilirim her 23 Nisanlarda yaş gününü o olmadan kutlarım. Nurlar içinde yatsın yavrular. Değer mi insan kırmaya, ben değmez diyorum. Bir küçücük gülümsemeyle her olanı unutacak bir karakterim var. Bakma sen benim aşk şiirlerime. O benim kendimin bile çözemediğim bir yanım. Yazın çok anlamlıydı. Başın sağ olsun, olayı derininde yaşadığın için. Sevgiler kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başın saolsun Ece abalacğım.hiç bir şeye değmiyo valla, ben de hemen affediveriyorum, çoğu zaman salak diye anılsam da bu yüzden, ne yapayım.şiirlern ykıp geçiyo ama :) sevgiler

      Sil
  2. Bu hırslar ve egolardan kurtulduğumuzda gerçek insan olabilmenin tadına varabileceğiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üzülüyorum ve bir gün küs gitmekten korkuyorm ya da birinin bana küs gitmesinden

      Sil
  3. Yunus Emre'yi, Mevlana'yı artık hiç hatırlamıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaç kişi biliyor acaba onları :(

      Sil
    2. Unutanlar bilemez ki :))))

      Sil
    3. haydi şu benlikten bir kurtul, herkesle anlaş, herkesle hoş geçin.sen kendine kaldıkça bir habbesin, bir zerresin; fakat herkesle birleştin kaynaştın mı birummansın, bir madensin... demiş Mevlana, devamını hatırlamıyorum :)

      Sil