Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

13 Ekim 2016 Perşembe

At Bi Format

    Yağmur çarpıyor yüzüme, yüzümü ıslattıkça her damla bir tuhaf oluyorum.Huzur mu veriyor bugün, canımı mı yakıyor belli değil, anlayamıyorum daha doğrusu.

    Ne çok şey yaşıyoruz öyle değil mi, canımızı sıkan, kalbimizi kıran, bazense çok mutlu eden.Her biri yer ediyor mu zihnimizde, çakılı kalıyor mu yani orada.Bazen yaşanan kötü olaylar en çok anılarımızı etkiliyor, mesela aldatıldık diyelim, en çok anılara ihanet etmiş gibi oluruz sanki, yani mutlu olduğumuzu varsaydığımız günler koca bir yalandan ibaretmiş gibi gelir, yani en azından bu durum bende öyle.Güzel günler diye nitelendirilemiyor bazen, önceden düşünülünce evet çok güzeldi, her şey harikaydı dediğiniz anlardaki kandırılmışlığımızı düşünür canımızı daha da acıtırız.Anılara, yaşananlara saygı diye bir tabir vardı bir de. Her yaşanan  bir şekilde kalmalı mı zihnimizde, yoksa ne diye dolduruyorum beynimi bunlarla diyip her şeyi resetlemeli sadece mutlu olduğumuz anları mı hatırlamalıyız, o zaman da ders alamayız yaşadığımız olaylardan di mi?

   Aslında bazen tam da şuna ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.


Olsaymış güzel olabilirmiş, kötü hatıralara bay bay:)Biliyoruz olmuyor, yoğrula yoğrula geçecek; ama yani düşünülebilirmiş hani.

9 yorum :

  1. Ah Meltem öyle bir günde bu konuyu işlemişsin ki şahsen çok ihtiyacım var bazı şeyleri unutmaya. Ama ya hepsini silerse yanlışlıkla? Şaka tabii çok güzeldi. Tecrübe diyoruz da, o da karşı tarafın anlayışı hep senden beklemesi gibi bir yük getiriyor. Kendim için söylüyorum yani. Hakikaten bugünlerde anladığım; boş vermeyi öğrenmek, tabii yapıyı tam bozmadan. Sevgiler akıllı kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet onu ben de düşündüm, ya toptan giderse diye:)evet sen tecrübelisin, olgunsun anlayışla karşılaman lazım cümlesi çok kullanılıyor o zaman da.hayatı akışına bırakmak lazım bence de; ama hatıralar beynimizin orasında burasında kalıyor, bazen kötüler bazen iyiler, umuyorum ki daha çok iyiler olur, sevgiler Ece ablacımm

      Sil
  2. Böyle bir şey olsa bir anlık öfke veya kızgınlıkla kötü bir olayı silmek için sevgiyi, hissedilen ya da yaşanan güzel anıları da kaybetmiş olmaz mıydık? Ben göze alamazdım.. boşluklar içinde kalırdık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü şeyleri silebilirdik gibi ya, valla bazen öyle de bir göze alınır kii

      Sil
  3. Silerken kötü deneyimleri,o deneyimlerden aldığımız dersleri unutur tekrar tekrar yaşarız bir çok sıkıntıyı diye düşüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte en kötüsü o tecrübeler gidiyor, yoksa kötü anıları zerre düşünmeden silerim, yani öyle bi imkan olsaydı

      Sil
  4. Öyle uzun bir yorum yazmıştım ki... Kayboldu. Dönüp yeniden yazacağım. Aynı olamaz biliyorum da içerik aynı olur ama.
    Bu arada aldatılmak demişin de... Üzmüş seni. Nasıl bir aldatılmak bilmiyorum. Bilmeden de yazmak, konuşmak çok yanlış yaklaşımlar olabilir. Hiçbir şey bilmediğimiz konularda, tanımadığımız insanlar hakkında konuşmak haksızlık etmeye dek varabilir.
    Ebvet tanımıyoruz tabii... Ha benim adım, resmim, ileti adresim, twitter adresim zaten açık açık yazılı oduğundan beni tanıyor çoğumuz da geri kalanlarınız diğer geri kalanların adını dahi bilmiyor. Resmini görmüşlüğü yok. Yolda karşılaşsak, yan yana uçakta yolculuk yapsak biri diğerini tanırken o tanınan kendisini tanıyanı asla tanıyamayacak. Şimdi bu da bir tür aldatmak olabilir mi diye geldi aklıma. Olabilir mi?

    Formatı bilgisayarlara bırakalım. Kendimiz kendimize yetebiliriz çoğu konuda. Ancak Allah korusun çok ağır durumlarda artık ne gerekiyorsa. Ama sektör olmuş koçluk, falanlık filan mı? Iııı Iııhhhh.... Kendi düğümlerini çözemeyenlere insan kendini emanet edebilir mi?

    Hayat zıddıyla yaratılmış. Gece ve gündüz. Sevgi ve nefret soyutta da... O yüzden hayatta hepsi olacak. Bakıyorum da üzüntü
    yaşatmış bir şeyi ders olarak hatırlıyorum. Unutmuşum mesela çektiğim bir yol boyunca katlandığım her türlü elverişsiz şartı. Onlar bana çok şey öğretti. Bakış verdi. Mutluluklar da güldürür. O halde? Formatı düşünmesek :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bazen benim de başıma geliyor yazıyorum yzıyorum tak gidiyor.aldatılmak bir örnektl; ama evet ben de aldatıldım, kavga ettiğimizde ben ağlayıp sızlarken, yeni birini bulup ona hayatım diyecek raddeye gelmişti, mesajını gördüğümde yok öyle bir şey dyip üste bile çıkmışlığı var, çok sevince insan farkedemiyor o an; ama sonradan kandırıldığını düşününce çok kötü oluyor, ben onu çok severken acaba o hep böylemiydi diye düşünmekten alıkoyamıyor insan kendini, beni sevmiyordu ben kendimi inandırmşım diye diye.

      biliyor musun ya dün sabah ya da bugün benim aklımageldi senle bir gün karşılaşırmışız, aa Ayşei abla sen misin diye sorarmışım:) aldatmak hmmm bilemedm, yani ben değişik değişik davransam sonra gülsem abla ben meltem desem aldatmş olmam ya:) bazı arkadaşlarımız çekiniyo tanıdık biri çıkar da yazılarını okur diye; çünkü çoğu kişisel blog olarak kullanıyor yani hayatından bahsediyor buraya döküyor içini tüm gerçekliğiyle.

      aynen koçluk pek meşhur, çoğunun da kendine hayrı yok ha, bazı insanlar da işte kendi düğümlerinde kaybolurken başkalarınınkini kolaylıkla çözebiliyor değişik.

      aynen hayat zıttıyla yaratılmış; ama bazen iç içe grioyr, fettah canın birşarkısı var severim diyoki, insan sever mi nefret ede ede böyle.bazı insanlar ders alır bir daha aynı hatayı yapmazya, işte benim boş kafam öyle değil, özellikle insanlara karşı, mesela beni çok üzecek bir şey yaptılar, sonra zaman geçti ya da özür diledi, hemen yaptğı yanlışı unutuyor ve affediyorum, yakın çevrem nasıl affedersin diye yırtıyo kendini eskiden beri; ama ne yapayım tabiatım böyle

      Sil
  5. keyifli blog, bana da beklerim
    http://siyahadamo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil