Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

3 Eylül 2016 Cumartesi

Zihnimin Oyunu

  Bazen yaşadıklarım ile düşlerim arasında sıkışıp kalıyorum.Hangi yaşadığım gerçek, hangisi hayal ürünü karıştırıyorum.Rüyada mıyım yoksa gerçek hayatta mı düşünmek zorunda kalıyorum.Bunlara sebep çok düşünmem, bir şeyleri anlamlandırmaya çalışmam oluyor sanırım.Nasıl mı?

  Artık hayatımda olmayan birini düşünüyorum mesela, hayatımda yok dediysem de mental olarak değil, sadece fiziksel.Yaşadığımız güzel anlar geliyor mesela aklıma, ne güzel değil mi, gülümsüyorum, birden içimde sonsuz bir sarılma isteği oluyor, sanki seslensem karşılık verebilecekmiş gibi oluyor, bir şeyler yapmak istiyorum, sonra kanıksıyorum, o artık yok diyorum.Her şey o kadar karmaşık oluyor ki, beynimi yavaşlatma teknikleri öğrenmeye çalışmam sırf bu yüzden.

  Artık hayatımda olmayan insanların fotoğraflarına bakmam mesela, bakamıyorum daha doğrusu.Korkaklık belki de benimkisi; ama yapamıyorum.Yıllar geçti yine de babamın fotoğraflarına bakmaktan kaçarım mesela, fotoğrafı görünce zihnim inanılmaz bir savaş veriyor, yaşanan acılar tekrar gün ışığına gün çıkıyor, savaşamıyorum, kabullenemiyorum, elimi uzattığımda gelmeyeceğini görüyorum.Zihnim inanılmaz bir savaş veriyor, sevdiğim insanların gerek ölümle gerekse başka sebeplerle hayatımda olmayışını kabullenemiyorum.Gerçeklerden mi kaçıyorum, yüzleşmeyi mi erteliyorum inanın bilmiyorum.

  Kocaman kız oldum, gerçekçi olmalıyım, yaşananları sindirmeli güçlü bir şekilde yol almalıyım biliyorum; ama söz konusu sevdiklerim olunca bir parça kopuyor yüreğimden.Kapıyorum gözlerimi sarılıyorum yeniden, eğleniyorum gülüyorum, her şey o kadar güzel ki.İçimden bir cümle sana, ne olur hisset.Dokunamıyor olabilirim; ama her an benimlesin.


6 yorum :

  1. Anılara tutunmak günü yaşamaya sorun olur :( Şu anı fark etmek önemli.Çoğumuz günü yaşamakta sıkıntı yaşıyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anı yaşayıp mutlu olmam gerektiğinin ben de farkındayım; ama bir kabullenememe vazgeçememe söz konusu, sıyrılamıyorum tamamen

      Sil
  2. of ya zaman lazım zaman biraz :)

    YanıtlaSil
  3. Bunca benimsenmiş kişilerin kaybı zor olmalı. Cümleni hissetmesini dilerim senin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kolay alışamıyorum, teşekkür ederim, umarım hissediliyorumdur

      Sil