Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

24 Eylül 2016 Cumartesi

Yazdıklarım Tipimi Yansıtıyor Olabilir mi

  Blog güzel şey, hem  içini döküp rahatlıyorsun,  hem insanların fikirlerini alıyorsun, paylaşımlarını okuyorsun güzel şey.Benim aman insanlar benim kim olduğumu bilmesin derdim olmadı, daha doğrusu aklıma gelmedi hiç,  bunu şuan en iyi anlayacak kişi Dark Blue burada.Sıkılıyorum diye bana bir savaş oyunu önerdi, imparatorluk kuruyosun filan, imparatorluk ismi yazıyorsun, nerden gelsin aklıma canım, herkes havalı isimler seçmiş kendine, benim ismim Meltem Sert :) Ne var yani ya hiç onu düşünmemiştim ben, sölemese de aklıma gelmez.

  Neyse işte bir şeyi farkettim, paylaşımlarınızı okurken kafamda bir resminizi çiziyorum, çoğunuzun fotoğrafı yok, benim de yok tabi, profil fotom ufak ve uzak.Birkaç kişinin fotoğrafını gördüm sonradan aaa hiç benzemiyor bu kişi yazdıklarına dedim, yani yazılardan profil çizmeye çalışmışım.Neyse ben de dedim ki, ben fotoğrafımı atayım insanlar düşünsün biraz da ben benziyomuyum diye :)

  Saçlarımı elimle savurdum aha dedim güzel bir fotoğraf çekeyim, ayarladım düzeneği kendi kendime fotoğraf çekmeye çalışıyorum aa ne çıktı yarım fotoğraf, yani yarmdan fazla



  Beklediğim gibi artistik bir fotoğraf olmamış; ama tam olarak iş yerimdeki halimi yansıtıyor, çoğu zamanım böyle geçiyor suratsız, hele ki sabahın erken saatleriyse ve kahvaltı yapmamışsam.Bir sonraki fotoğrafta kendi kendime gülüyorum, zaten zor bir şey yapıyorum bence kimse olmadan fotoğraf çekmeye çalışıyorum , tam pozumu verdim yan mağazadan arkadaş geldi, ben de bastım kahkahayı

Hayır bilgisayarımın da bir oyunu olmalı bu bana, telefonda daha düzgündü bu fotoğraflar niye öyle oluyor ya, zaten ben varya kendi kendime hayatta da düzgün bişi çekemem hele selfi, yakından poz, bazen arkadaşlar snap atıyor ben de cevap vereyim diyorum kendimi çekiyorum, her defasında mı kendinden nefret eder bir insan, hayır efendim o kadar çirkin değilim, o ön kamerada göründüğü gibi değilim Allah Allah ya, durum öyle olunca kendimi çekip snape cevap vermek yerine etrafı çekiyorum.





   Amaan bugünkü eğlencem de bu oldu, kim ne derse desin en sevdiğim halim çocuksu halim, şuan  25 mi yoksa 26 yaşımda mıyım bilmiyorum, zaten o hesap kafamı karıştırıp durmuştur; ama 30 olsam da hep böle içimdeki çocuk yaşasın istiyorum.Meltem kardeşinizden sevgiler...


 Allah belanı versin ön kamera!! :) :D En yakın zamanda gayet artistik bir fotoğraf çektireceğimmm

16 yorum :

  1. Eğlenceli bir yazı olmuş :) İçindeki çocuğu kaybetme sakın. O gidince geriye pek eğlenceli bir şey kalmıyor. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) öldürmeye çalışanlar utansın o zaman

      Sil
  2. Tam da tahmin ettiğim gibisiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Tip olarak nasıldır diye hiç düşünmemiştim seni; ama tipine aşina olunca çocukluğunu düşündüm. Kocaman kara gözlü, uzun kara kirpikli, kıvırcık saçlı şirin bir kız çocuğu. Belki o resimlerini de yayınlarsın bakarsın :)

    Şimdi de pek şeker bir kızmışsın. Hayal etmemiştim; ama hayal kırıklığına uğramadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bi benmiyim düşünen yaa, kirpiklerim siyah ve uzundur bingo; ama gözlerim kahverengi, saçlar her daim karmaşık paylaşırım bi gün çocukluğuma özlem diye ahh ahh, teşekkür ederim güzel sözlerin için dee

      Sil
  4. tam tamına iri gözler kıvırcık bonus saçlar tamam işte meltem azcık haylaz çocuk diye düşünüyordum. Tamam işte o sensin Hayalimdeki gibi az çok herkesi düşünüyorum ben Nasıldır diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) eh az biraz haylaz olabilirim :D ben de düşüünorm kafamda resimler var

      Sil
    2. Beni tahmin et o zaman kafandaki nasıl mayıs :)

      Sil
    3. senin profilini de didikledim fotoğraf aradm daha önce :D sen düz saçlısn çok uzun değilsin açık tenlisin gibi :D

      Sil
    4. Tende doğru saçta yanlış :(

      Sil
    5. bak işte gördün mü :) oyun gibi bişi, bir sürü arkadaşın var ama yüzlerini bilmiysun, bir gün geçerken çarpıp yüzüne baksan haberin olmayacak :D

      Sil
  5. Beni anmışsın haberim yok :( ben bir fotoğrafını öbür fotoğrafına benzetemiyorum ki değil kafamdaki benzesin :)) oyunda kullanıcı adı diyor ya hani adın soyadın demiyor ondan şey ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya burda etiketleme diye bir şey yok ne yapalım.nasıl benzetemiyosun yahu baksana kıvırcık kafa bişeyim, ha selfimi diyosan eğer orda neye benzediğimi ben de kestiremedim, ne yani kullanıcı adı isim soyisim ollmuyoe mu yahu

      Sil
    2. Kıvırcık falan tamam da detaylar önemli benim için.. yüzün kaşın gözün vs.. yoksa bir sürü kıvırcık insan var.. :)

      Sil
    3. hıı söz verdim zaten en kısa zamanda havalı artistik bir fotoğraf çektirip koycam; ama aslımı yansıtan yani havalı filan dediysek, en fazla böyle bir uzaklara dalmalı fotoğrf çektirirm :D

      Sil