Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

26 Eylül 2016 Pazartesi

Teyzoş Meltem

   Teyzoş oldum ben :) Yani kardeşim değil; ama en yakın arkadaşlarımdan biri sayesinde ben bugün teyzoş oldum.Yaa nasıl merak ediyorum nasıl; ama mesafeler işte çok uzak yahu, 13 saat!Neyse ki bu duyguları bana yaşatacak arkadaş-kardeşlerim var.Haa madem bebek dedim çocukluğum dedim, söz verdiğim gibi buraya o fotoğrafları da bırakıyorum.
 
 En köklü kardeşliğim kendisi doğduğundan beri devam etmekte, ben daha büyüğüm de birkaç ay, tabi ben bunu sanki aramızda yıllarca fark varmış gibi kullandım ablalık tasladım hep :D Birbirimizi çok sever; ama çokta atışırdık, neden sınıfın en çalışkanlarıyız çünkü e ailelerimiz de notlarımızı karşılaştırıp duruyor, ayıp ama di mi.İkincisi 1. sınıftan beri arkadaşımdır, tek ortak özelliğimiz sınıfın en zayıf kızları olmamızdı:) Üçüncümüzle 4. sınıftan beri hiç kopmadık; ama sıfır ortak özellik ya, cidden niye arkadaş oldum ki ben onunla hiç hatırlamıyorum valla :)Neyse işte üçünü yıllarca ben bir arada tuttum, hepsini seviyordum o yüzden onlar da birbirini sevmek zorundaydı.Bir de yazmayı o zamandan beri zaten severim  e onlar da bana yazsın diye defterimin yapraklarını kesip bantlayıp hatıra defteri şekli verdirip yazdırırdım onlara.

Vee taa taa taa taaaaamm

Tabiki de atmadım hiçbirini, bir de birbirimize yazdığımız mektuplar var ayyy utanç verici; ama çok sevimli :D

Kavga etmiyor musunuz diye soracak olursanız sormayın tabiki de ediyoruz, uzlaşmazlığa düşüyoruz, kendileri yüzünden inanılmaz zor duruma düşmüşlüğüm var. Tek bi kez  öfkemden kudurup asıp kestim sadece bir kez; çünkü bana yaptığı şeyi kabullenemiyordum.Biz beraber o kadar çok şey yaşadık atlattık ki, sırf bunları düşününce bile canım yanıyordu; ama dediğim gibi yaşanmış o kadar şey varken çöpe atılabilir miydi, konuştum, açıklamasını dinledim, bana zarar gelmesinden korktuğu için saçma sapan davranmış, kabullenemiyordum; ama geçecekti, sevdiğim insanları harcayamazdım kopamazdım.

Yıllar geçti kimisine göre kocaman oldum, hayatımdan kimler geldi geçti, en sevdiğim insanlar dediğim kişiler bile gitti; ama bu kemik kadro hep kaldı ve bugün biri beni 2. kez teyze yaptı.Herkes giderken onlar kaldıkları, ne zaman yardıma ihtiyacım olsa yanımda oldukları için çok şanslıyım, yanımda diyorsam da yani beni azarlıyorlar da :) Bunları tabi ki de onlara söylemicem; çünkü öyle konuşmalar yapamam ben; ama elimden geldiğince hissettirmeye çalışıyorum, bazen sözlerin hiç bir anlamı yoktur, sadece bakmak bile yetiyor.Dilerim hep yanımda olurlar, onlar olmazsa olmaz demek istemiyorum; çünkü biliyorum ben kim için bunu desem onsuz kalıyorum, bu da başka bi günün yazısı olsun, şimdilik hoşçakalın.

Bizimkiii



4 yorum :

  1. O çok şeker bebeğe sağlık, analı babalı mutlu bir ömür dilerken ne güzel anılar saklanan yazılı kağıtlar sevgili teyzoş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi dilekler için teşeküür ederimm, yaa sanırım ben de yaşlandım baksana eskilere bakıp iç çekiyrum hatıralar anılar diyorum :s

      Sil
  2. Bende bugün oldum Hayırlı uğurlu Allaha analı babalı büyütmeyi nasip olsun :) Çok masum melek maşallah ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hepsine huzurlu mutlu büyümeyi nasip eder inşallah, darısı da başına :)

      Sil