Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

22 Eylül 2016 Perşembe

Sinirlerimle Oynamayın Lan

  Bazı günlerin kötü geçeceği sabahtan belli olur, ben de güne kötü başlayanlardanım.En kıymetli takım annemin mezuniyetimde bana aldığı kolyedir.Boynuma taktım saçımı düzeltirken ne göreyim, kolyem kopmuş!Gerizekalının biri bu hale getirmişti, yaptırdım, olduğunu düşünmüştüm ama olmamış!Hayır yani neden en değerlimin başına geliyor bu ya neden!

  Canım sıkkın bir şekilde geldim iş yerime, çalışma arkadaşım yoktu gelen müşterisiyle ben ilgilendim, adam nasıl ters nasıl gıcık, bu işi yapmadan önce ne yapıyordun diye sordu, üniversitedeydim dedim, üniversite bitirip tezgahtarlık mı yapıyosun dedi, böyle içime bir şey oturdu varya anlatamam, gözlerimden ateş çıktı resmen, aradım arkadaşı gel dedim, ona devrettim.Hayır kötü de bir şey söyleyemiyorum, patronum her koşulda müşteriye güler yüz göstereceksiniz dedi; hoş söylemese sanki bozabilecektim, lanet olsun kimseyi bozamıyorum kötü söz söyleyemiyorum!Sinirleniyorum, hem de çok, söylesem de pişman olacağımı biliyorum; ama o an küfredip böyle bir kaç tekme atıp, kulaklarından tutup duvara kafasını kafasını vurup, ağzını yüzünü kanatana kadar hırpalasam bir rahatlardım gibime geliyor.Kaçtım resmen kaçtım embesilin yanından.

  Zaman geçti bir arkadaş arıyor, uzun zamandır konuşmamıştıkta, neymiş meltem hanım hiç arayıp sormuyorsunuz, tamam borcumuz var sana; ama bu arayıp hatır sormamaya engelmiymiş, lan tamam aramamışım, ilk sen aradın diye sen mi haklı oldun.Yine kibar davrandım; ama demek istediklerim şunlardı aslında, lan gerizekalı bana borcun varsa ne yapayım yani, boğazına mı yapışayım para diye, mal mısın nesin, paran olunca verirsin heralde, ha yok ödeme gücün varda bana ödemeyip harcama yapıyorsan da o senin şeyliyin, Allah Allah.Ya anlamıyorum cidden anlamıyorum, ben seni önemseyip vermişim ihtiyacın olduğunda, ağzımı bile açmamışım, uygun olunca ödenir heralde, yani beni neden bu duruma sokuyorsun.Bazı insanlar böyle işte her durumda bi laf sokabilme yeteneğine sahip, arasaydın efendi gibi halimi hatrımı sorsaydın ben de aynı şekilde karşılık verseydim ne olurdu, ne gerek var gerilim yaratmaya, iyice gıcık oldum ya, aman uzak olsun bana bunlar üff, oynamayın sinirlerimle, puzzle mı bu canım.

6 yorum :

  1. Başlığa çok güldüm ya :)) Beden ve ruh sağlığı her şeyden önemli, korumak lazım, bunlar sağlam oldukça üstesinden gelinir evelallah. Ama çok güzel anlatmışsın var ya, gözümde canlandın valla :)) Sevgiler, sinirsiz, huzurlu günler canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya sağlık örgütüne göre (WHO) sağlık : sadece sakatlık ve hastalık durumunun olmayışı değil, kişinin bedenen ruhen ve sosyal yönden tam iyilik halinde olmasıdır. 4 senelik üniversite hayatımda her sene her dönem bu soru ile karşı karşıya kaldım.Sağlıksızım şuan yani, hepimize huzurlu günler diliyorum valla, çok amin

      Sil
  2. Bu aralar ben de iletişimde sıkıntılar yaşıyorum.Hepimiz için hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya iletişimsizliği aşmış ama benimkiler, nasıl bir terbiyesizliktir size hizmet vermeye çalışan birini aşağılamaya çalışmak, öteki yandan borç verdi diye suçlanan tek insan benimdir yani

      Sil
  3. Son zamanlardaki yazılarımın hemen neredeyse tamamı, son yazım da dahi, istatistiki olarak şunu gösteriyor; ele aldığım tek tema iletişim. Cehalet sadece diploma sahibi olmakla geçmiyor. Halden anlama, kolaylaştırma, sorun çıkarandan çok sorun çıkarmayıp hatta çözenlerden olma.

    Giderek buralarda zorlaşan şeyler bunlar. Çünkü yükselen değerler erdem değil erdemsizlik. Paranın aldıklarıyla öğünme; ama kafanın tın tın boş olması. Anlatabildim sanırım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakısın, ben de bi ara iletişimsizlikle ilgili bir yazı yazayım.En sevdiklerimizi bile iletişimsizlik yüzünden kaybediyoruz.zor cidden çok zor, anladım demek istediklerini ve hak veriyorum

      Sil