Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

27 Eylül 2016 Salı

İyi mi Böyle

   İyi mi böyle, yolunda mı her şey, omuzlarınız kaldırabiliyor mu yükünü?Seçimlerinizden dolayı durduğunuz yerden memnun musunuz peki; yani 'iyi ki yaptım' diyebiliyor musunuz?

  Neyi neden yaptığımızı unutur hale geldik sanki, sizce de öyle değil mi?Bir amaç için çıktığımız yolda, az bir mesafe sonra hedeften ne kadar saptığımızı görür olduk, bazen en sevdiğim dediğimiz insandan vazgeçişimizi.Şartlar mıdır bunu gerektiren yoksa boş bir hevesle yola çığtığımızı farkedişimiz mi?Nedir ölçütü bu arzunun, elde edince kaybolacak mı değeri?Kızıyorum, bir şeyi gerçekten isteyip istemediğimizi düşünmeden saldırmamıza, hevesimizi aldıktan sonra fırlatıp atmamıza.Hayatımız için aldığımız kararların kaçı istediklerimizi yansıtıyor, kaçı için mücadele ettik veya kaç kişinin hayatını hiç ettik.Geçici hevesler uğruna aldığınız ahların hesabını biliyor musunuz mesela, rahat ediyor mu vicdanınız, huzurla nefes alabiliyor musunuz?Ha gamzsızlar da var o ayrı, ben iyi olayım, benim istediklerim olsun yeter diyen.

   Bazen gücüm yetmiyor sorgulamaya bazı şeyleri, ardı arkası kesilmiyor sorularımın.Geceler uzun, bazense fazlasıyla uzun.Bilinmezliklerle, çürümüş heveslerle, çoktan vazgeçilen isteklerle, herkes bir şekilde yaşamına devam ediyor; ama tekrar soruyorum iyi mi böyle?

8 yorum :

  1. İyi mi kötü mü ben de bilemiyorum şu ara :(

    YanıtlaSil
  2. Hem okudum hem sorguladım. Sanırım cevabım hayır olacak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya kimse mi rahat değil, kimse mi istediğini yapamıyor bu hayatta

      Sil
  3. selam canım blogunu begendim ve takibe aldım gfc den geri dönüş yaparsan çok sevinirim :) sevgiler :) havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. şöyle upuzun bir tatile çıkmalıııı. yaşadığımız ortamlardan uzaklaşmalııı insanlardan daaaa :)

    YanıtlaSil