Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

10 Eylül 2016 Cumartesi

İnadım İnat

  Bugün kendimi eleştirme günüm, kötü bir şey yaptığımdan değil; ama insan bazen kendini elekten geçirmeli, bazenden kastım ayda bir olsun, valla herkes bunu yapsa, düzeltmeye çalışsa bir iyi olur sanki ha ne dersiniz?

  Benim en belirgin özelliğim inattır!Bugün bu özelliğimden bahsedeyim, pat diye tüm kirli çamaşırları ortaya saçmanın alemi yok.Evet inatçı mı inat bir tipim, bu zamana kadar kök söktürdüm de denilebilir etrafımdakilere.Ailem de yakın çevrem de yakinen bilir bunu.Bir anı yapıştırmak istiyorum araya, lisedeyim Adanaya gezmeye gidilecekmiş, ben o sıralar Hatayda yaşıyorum.Arkadaşlarım ısrar etti gidesm yok ama neyse diyorum ben bir babama sorayım, akşam oluyor izin istiyorum yok diyor babam, tamam diyorum televizyona bakıyorum, babam biraz durdu, senin gidesin yok zaten dedi, neden öyle dedin diye sordum, sen gerçekten isteseydin inat ederdin,istediğini alana kadar bırakmazdın.Düşündüm cidden de öyleydi yani :D Mutlu olmak için inat etmek gerçekten güzel, istediğini elde etmek için uğraşmak; ama bazen bazı şeylere boş inat ettiğimi farkediyorum sonradan.Amaaan neyse ne demiyorum tabi benim için önemli bir şey ise, uğraşıyorum, telafi etmeye çalışıyorum.Ne yapayım canım damarım tutuyor bazen, hiç yapmayacağım bir şeyi sırf sinirlendiğim için inada bindirip yapabiliyorum, o an öfke gözümü bürümüş oluyor, sonrasında pişman oluyorum; ama iş işten geçmiş oluyor.

 Velhasıl ben bu özelliğimi törpülemeye çalışıyorum, tabi iyi anlamda.Şimdi de siz kendini bi elekten geçirin ,hadi bakalım bol şans.

8 yorum :

  1. Meltem, ben de inatçıyım.Ama beni yumuşatanlara inat yapmayı hemen keserim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Ece ablacım, gönlüm kolay alınır; ama dediğin gibi benim için değerliyse eğer

      Sil
  2. Ben de biraz inatımdır ama inat yanınızı iyi şeyler için kullanmayı seçmek gerek.Mesela kötü alışkanlıkları inat ederek bırakmak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum, şuanda da çok fena inat ediyorum bir şeye :D

      Sil
  3. ben de kendimi törpülemeye çalıştım bugün.. ihmal ettiğim şeylere yönelttim kendimi.. ama bazen insanlar şikayet ettikleri şeyleri kendileri de yapabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ihmal ettiğini farketmen de başlangıç için güzel bence ;) kesinlikle yapabiliyorzz biz de sevmediğimiz şeyleri bazen

      Sil
  4. Kendini tanıma meselesi önemli. Kimse nedense "Yoğurdum ekşi." demez, sürekli çevremizdeki insanların olumsuz yönlerinden söz eder dururuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bende biraz değişik biliyor musun, sorun olduğu zaman hep bir şey mi yaptım diye düşünürüm, sanki bu dünyadaki tüm olumsuzlukların sebebi benmişim gibi; ama doğru bir şey değil bu, hepimiz hata yaparız, iğne çuvaldız meselesi kendimize de batırmalıyız bazen

      Sil