Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

1 Eylül 2016 Perşembe

Hoşgeldin Eylül

    Hoşgeldin Eylül!Bu ay en sevdiğim  aylardan biridir, ha yok romantiklikle alakası yok.Hava tatlı tatlı eser bu ayda, ne kışın soğuğu ne yaz aylarının bunaltıcı sıcağı.Düşünürken bile gülümsetiyor insanı.Kafamda Eylül planı yaptım  bitirdim de o ayrı!Ayy keşke hiç bitmese hep öyle kalsa mevsim, neden mi?

  Ben ki bir akdeniz çocuğu, soğuk havalara uzak, en sert geçen kış ayında bile elektrikli soba ile ısınabilen, ekimin sonuna bazense kasımın ortalarına kadar yazlık kıyafetlerle gezen bir insan evladı.Siz söyleyin sevebilir miyim kış aylarını, ha evimde oturup sıcak bişiler içip kitap okuyor, dışarda yağan kar veya yağmuru izliyorsam o ayrı; ama öyle mi oluyor tabi ki hayır.Kış kıyafetlerini bile sevmem ben, malum boyum kısa bu yüzden bol pantolonlar bana hiç mi hiç uymuyor, değişik bir objeye dönüyorum, e biraz da göz zevki, ne yapıyorum dar paçalı pantolonlar alıyorum, ay sanki yalnız bacaklarımı değil de ruhumu da sıkıyorlar aynı zamanda, öff düşündüm bir içim şişti.Ha şimdi diyebilirsiniz ki ne oldu İnegöl denen memlekette kısa elbise, şort giyemiyordun senin için ne farketti ki diye, hemen yapıştırıyorum cevabı, uzun elbise ve etekler!Evet evet daha önce yanından geçmediğim ne kadar diz altı etek ve elbise varsa almaya alıyorum denebilir, inanılmaz bir rahatlık sağlıyor, seviyor muyum hayır ama renklerini canlı tonlarda almaya çalışıyorum, en azından renk bana enerji versin, turuncular, sarılar yeşiller.Ne yapayım her şeye bir alternatif bulmaya çalışıyorum.Keşke iş yerine eşofmanlarımızla gelebilsek, ben ki 4 senelik üniversite hayatımda kalkıp süslenmek yerine neredeyse her gün  eşofmanlarını giyip giden insanım, ahh ne hallerdeyim.

  Amaaan iyice kıyafet yazısı oldu bu ya.Bugün eylülün başlangıcı, sonbahar diye düşünüp hüzünlenmeyin.Hadi güzelce karşılayalım, olumsuzluklar mutlaka var biliyorum; en azından bir fincan kahve ya da içmelik zaman için rafa kaldırın.Alın elinize bardağınızı ve gülümseyin.

Buraya size enn ama enn favori şarkıcımın söylediği bir şarkı bırakıyorum, keyifle dinleyin olur mu :D


13 yorum :

  1. Eylül ve Bülent Ortaçgil. :))) Nasıl güzel bir yan yanalık.

    Neden mi Bülent Ortaçgil? Ankaralıdır. Orada büyüyenlerin etkilendiği şartların biçimlendirdiği birisi olduğundan anlattıkları en çok Ankaralılarca anlaşılabilir ya da bir bakıma o şartlarda biçilmişliğin göstergesidir.

    Eylül mü? O ay herkes beni yılda en azından bir kez arar, sorar :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teoman ve Bülent ortaçgil yan yana çok güzel oluyorlar.sabahtan beri ikisinin konser şarkılarını dinliyorum:) şeeyy doğumgünün heralde :D

      Sil
    2. Çok mu belli ettim :)))

      Sil
    3. doğumgünleri özeldir, aranmalıdır!sevdiğim insanların doğumgnnü asla unutmam atlamam, çok başka bir sebep olmazsa mutlaka ama mutlka ararım, arayamadığım zamanlar içim içimi yer mesela; ama benimd doğumgnüm atlanmayacak yani yoksa yine kutlamam misilleme yaparım :D sen pastayı ne zaman kesiyorsun

      Sil
    4. Eylül, hep sonbahar biliniyor; oysa yaz 21 Eylül'de bitiyor. 22 Eylül sonbahar. Ben geç yaz çocuğuyum. Bir iki gün kala sonbahara Eylül'ün yaz parçasında kalmışım :)))) Hazan, hüzün filan olmasın istemişim galiba :))))

      Sil
    5. bence de Eylül sonbahar ayı değildir :) ay ben kara ışın ortasında doğmuşum valla, depresif olacağm ondan mı belliymiş :D

      Sil
  2. Eylül'ü de severim,Bülent Ortaçgil ve Teomanı da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir eylül geçirir ve öyle uğurlarız umarım

      Sil
  3. Eylülde doğmuşum ben. Kimliğimde öyle yazıyor. :)) Bu ikiliyi yan yana ilk defa geçen hafta cumartesi keşfettim çok beğenmiştim. Burada görünce de mutlu oldum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha beraber söyledikleri nice güzel şarkıları var

      Sil
  4. Eylül gelmiş hoş gelmiş. İsim olarak da çok hoşuma gider :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet :) aynen isim olarak daa çok güzel hatta bir dönem bayağı popüler olmuştu, her ailede bir Eylül oldui bizde 2 :D

      Sil
  5. sonbahar en güzelii sen de çok sevimli anlatmışıın :)

    YanıtlaSil