Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

7 Eylül 2016 Çarşamba

Hadi Beni Kandır

   Şimdi uzun zamandır düşündüğüm bir şeyi sizlerle paylaşıp tartışmak istiyorum.Çoğu insan gerçeği görmek ya da inanmak istemez.Biraz daha açayım havada kaldı konu.

  Çoğumuz sevdiğimiz insanın yanlışını görmemeye, inanmamaya odaklıyız sanki.Neden mi?Aslında bazen her şey ortadayken, belki aldatılmış kandırılmış olduğumuzda karşı tarafın yapmasını istediğimiz tek şey 'ben yapmadım' demesidir.Üstelik bazen suçsuz olan taraf biz olduğumuz halde karşı tarafın bağırıp çağırmasına üste çıkmasına, yakaladığımız şeylerle yargılamak yerine kendimizin yargılanmasına izin veririz, neden bizler salak mıyız?Sevgimiz suistimal mi ediliyor acaba.Ay bununla ilgili bir şey anlatacağım, bir süre önce bir yerde okudum.En kötü terkedilme hikayeleri anlatılıyor.Kızın biri yazmış, sevgilim beni aldattı sonra dayanamadım affettim demiş, sonrasında ne mi olmuş, adam sen bunun dırdırını çok yaparsın diye kızı terketmiş!!!Gözlerim yuvalarından çıkacaktı, ben şok, ben iptal!

  Düşünüyorum bazen, bazı şeyleri sorguluyorum, kızım ya diyorum her şey o kadar açıkken inanıp güvenmeye nasıl devam ettin, benim ki açık kaybetmek istemedim, peki neden o insanlar hayatımda olmasaydı eksik mi kalacaktım, onun gibi bişi bazı kişiler için.Sevdiğim insanlara karşı bir hassasım, yani mesele kaybetmeye gelince yoksa kavga da ederim bazen küfür de, ay zaten benim hiç küfür alışkanlığım yoktu bazen ağzımdan kaçıyor o zamanlar annemin delici bakışlarına maruz kalıyorum çok fena.Neyse olay bu işte, şimdi size çoook güzel bir şarkı bırakıyorum dinlemeniz için, saygılar efendim :)


 

10 yorum :

  1. :))))))
    Seni kandırmaya niyeti olan var mı bilmiyorum. Kandırılacağını da hiç sanmıyorum:))))

    Ama annenin delici bakışlarıyla küfür alışkanlığı konusunda biz kandırılmış olabilir miyiz? Sen yapmazsın di mi öyle şeyler? Yapar mısın yoksa?

    Şarkı güzeldi. Sözlerini internetten yam olarak anladım. Dokundu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben de kendimş akıllı zanneder, kanmam derdim; ama oluyormuş:) yani küfür dediysem de büyük küfürlerden değil, minik olanlardan.şarkı bayağı iyi ya

      Sil
  2. Yüksek toleransa gerek yok.Gidecek olan zaten gider...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yokmuş aslında; ama insanlar karşılarındakini salak yerine koyunca kendilerini zeki sanıp mutlu mu oluyorlar onu anlamıyorum, sahi vicdan azabı duymuyorlar mı?

      Sil
  3. Bende GeNçlik yıllarında arkadaşlarıma kene gibi yapışırdım. Arar sorardım ta kii zaman geçip bazı durumlar olaylar olunca tamam dedim kendime bir dur bakıyım orda oturdum. Düşündüm Neden niçin ve karşı tarafın bana sunduğu konuşma ne kadar tatmin ediyor???
    Baktım ki bazı durumlarda laf salatası oluyor
    bazı cümleler hep günü kurtarmak için
    Bazı durumlar karşıda soru isteyen için tasarlanmış hee ben ne yaptım .... Bunu yazımda Görürsün :)))))) Arkası yarın ....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mayııss hanı anma yazı :s ben yaptım yaptıum yaptım bır sürü sobra baktım benım ıçın yapılan bışı yok

      Sil
    2. Yazıyı silip yazmaktan bir adım öteye gidemedim. :( Hayırlı ugurlu olsun Cancağızım Birde son bir arkadaşımla tartıştım. Tadından yenmez oldum :( Konuşma çıktı ortaya yazı düşünceler içindeyim.

      Sil
    3. ben de yapıyorum bazen; ama silmiyorum bir yerde duruyor hep.bazen evrenin mesajarına kulak vermelisin, ben şimdi sain kafayla düşünüyorum, ne salakmşım diyorum

      Sil
    4. Söylemek istediklerim çokta işte Silmek bana iyi geliyor Yazılar bazen çok çok ağır kaçtığı için tekrar okuduğumda diyorum hopp dur bir sakinleş...

      Sil
    5. karşındaki anlıyorsa eğer ister yaz ister söyle, her türlü karşılık verecektir, ağır kaçtğını düşünüyorsan bence de paylaşma; ama en büyük tavsiyem öfkeyle hareket etme

      Sil