Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

21 Eylül 2016 Çarşamba

Günlüklerim-11

  En sevdiğim şeylerden biridir yağmur yağarken balkonumda oturmak.Şuan tam da bunu yapıyorken bir şeyler karalayasım geldi.

  Bizler yani tüm insanlık inkar etsek de hep bir beklenti içerisindeyiz.Benim bi beklentim yok demeyin, kimse bana karışmasın demek bile bir beklenti mesela.Ben ne beklerdim, kime ne kadar önem veriyorsam o da bana o derece önem versin isterdim, çok güzel olmaz mıydı, o zaman çoğu kırgınlığımız hayal kırıklığımız da olmazdı.Bir de bahanelerin, hırsların, yalanların arkasına saklanmadan her ne düşünüyorsak söyleyebilmek.Çoğumuz saçma sapan hırslar uğruna karşımızdakine dürüst olmuyoruz, bi saçma sapan davranıyoruz.Ne olurdu bugün doğumgünüm olsa 3 dilek hakkım olsa ve ben ikisini bunlara harcasam.Israr etmeyin üçüncüsünü söylemem.

  Tatlı tatlı hayallere dalmam bu kadardı, neden; çünkü yağmur kesildi.Aman ben işteyken hep yağsın, gün boyunca bunun hayalini kurayım eve gelince de dursun, peh.Ben gideyim de börek yiyim.

7 yorum :

  1. :))) Beklentim yok demeyeceğim elbette var neticede insanım. Olsa güzel olacağını düşündüklerimi sıralamışsın yine. Buarada yağmuru kaçırmana üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz ince ruhlu insanların dilekleri aynı demek :D valla yağmıyor ya ben de üzüldümi cam açık yatıyorum cağnım sıcacık battaniyeme sarılıp uyuym diye, öyle bi özlem var bende bu havalara yağmura

      Sil
  2. Allah allah bir ben mi sevmiyorum yağmuru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok şaşırdım, ıslanmayı mı sevmiyosunuz?

      Sil
    2. Yağmur bende hüzün duygusu oluşturuyor,depresif oluyorum :)

      Sil
    3. bence yağmur güzel hatralardır, hayallerdir :) zevkine varmaya çalışın

      Sil
  3. Yağmuru ben de severim ama konu nasıl böreğe bağlandı anlamadım :)

    YanıtlaSil