Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

18 Eylül 2016 Pazar

Günlüklerim-10

  Yine yollara düştük, kopup gidiyoruz memleketimizden.Tatilleri elbette ki severim; ama sonunda yaşadığım hüzün hep aynı.E yemeklerimizden kopmakta zor, evde çoğunu yapıyorum; ama yapılamayan bir sürü şey var, en başta tavuk döneri, ıımmm nefis.

  Hep bir koşturmacayla geçer benim bu tatiller ve her gittiğim yerde nasihatler uyarılar, bir tane örnek vereyim, babam yaşında bi tane amca çekti beni kenara, facebooka fotoğraf koyun güzel güzel eşinle dedi, güldüm benim yok ki dedim, aç o zaman dedi, çokta ciddi bir şekilde söyledi gülmeyin.Oralarda dedikodu var Meltem eşinden ayrıldı, onu terketti gibi bi sürü şey.Dedikodunun kaynağı yok derler, işte ben onları susturmak için fotoğraf atcakmışım, facebook hesabım neredeyse 1 yıldır kapalı; ama yok inandıramıyorum eşimden ayrıldığım için hesabımı kapatmışım öyle diyorlar, gülmek istiyorum bi de demek istiyorum ki çokta s... de; ama bizimkiler üzülüyor vay anam vay, zaman görgüsüzlük gösteriş zamanıymış, mıç mıç fotoğraflar çektirip altına destanlar döşeyince birbirimizi sevdiğimizi anlayacaklarmış, hey Allah'ım ya.Tabi kırmamak adına gülümsedim amcaya.Daha önce de yazmıştım bi paylaşımım da delirmiş gibi sosyal medya kullanıyoruz diye, meğer millet ne biçim takipteymiş, sanırsın FBI.Ben de aksine görgüsüzmüyüz biz diyorum her gittiğimiz yerde, yediğimiz yemekte paylaşım yapmaya.Hatay'a geldim mesela paylaşırım ailemle arkadaşlarımla hergün gelmediğim yer; yaşadığım şehirde de paylaşıyorum elbette ki; ama bi yemeğe gittim diye de 30 tane fotoğraf paylaşmam, görmemişliktir bu, BENCE.

  Velhasıl kelam her geçen saniye akdenizden uzaklaşıyor olmak üzüyor beni, dağlar taşlar yollar gitme dur diyor sanki bana, ah kalabilsem keşke; ama hayat şartları zor sevgili dağlar, para biriktirmem lazım taşlar, sonra mutlaka döneceğim yaslı yollar.Şimdilik tek tesellim arka koltuklarım ve bagajımın yemekle dolu olması :)


11 yorum :

  1. Ben senin gibi hissedemiyorum sanki buralar benim evim değilmiş gibi geliyor sanki orası evimmiş de misafirliğe gelmişim gibi.. :) ama şu iş güç sorumluluk muhabbetleri olmasa da istediğimizde gelip sıkıldığımızda dönebilsek :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben evimi ailemi özlüyorum, ha ama bana desen ki git aynı evde yaşa ya da aynı ortamda ıı ııh olmaz :D ışınlanma gerçek olsun isterdim ben ama bu biraz ütopik, seninki daha makul :D aynen keşke iş güç sıkmasa istediğimiz zaman gidebilsek, ha bi de buradan hataya uçak seferi konsa :D

      Sil
  2. Bagajın yemekle dolu olmasına pek güldüm :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D canım istiyor ama, sevgiler

      Sil
  3. Yemekleri az çok tahmin ettim. Nefis ora yemekleri.

    Feysbuk da ne sorunlar doğuruyormuş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen nefiss, valla feysbuk çıktı millet şaştı yahu, illa gösteriş yapcaz milletin burnuna burnuna sokcaz, yalan olsa da sarılıp foto atcaz aşklar böcekler yazcaz bunu bekliyorlar uhh, takip ettiklerini biliyordum; ama bu kadarını beklemiyordum :D

      Sil
  4. Yemek kısmında götür beni gittiğin yere :) Kim bilir ne yemekler ne yemekler :) Bir günlügüne çalsam seni ne olur elin lezzetlimi ???:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim yemekleri seviyorsan eğer evet lezzetlidir:D herkes beğenmeyebiliyor, ağır geliyormuş bizim yemekler yağlı veya baharatlı olduğu için, gelemezsem de tarif veriririm ;)

      Sil
    2. Aaaa Bayılırım en yakın arkadaşım doğulu Ben bayılıyorum hepsine Beğenmeyende damak zevki yok derim. O yemekler yenmez mi yaa zaten yemegin lezzeti az yağlı olmasıdır. Bunlar benim fikirlerim tabi

      Sil
    3. sen bu işten anlıyosun, bizim sırrımız kuyruk yağında saklı :D kesinlikle kokmuyor, bi ara bizim sitede gelin indirme vardı damada işkence çektiryorlardı, bekleyenler acıkmıştı yaptğım sarmayı çıkardım hayran kaldılar, nasıl yaptğmı sormaya başladılar, içinde kuyruk yağı var dediğimde onlar şok, ama biz asla kuyruk yağı yemeyiz ne bu kokmadı da diye konşmaya başladılar

      Sil
    4. Evet Yengem Nevşehirli Annem Karadeniz En yakın arkadaşım Urfalı Sarı oğlan Göçmen bilirim Hatay iskenderun adana buralara çok gittim. yemek konusunda az çok bilgim var. Ön yargı çok fazla tadına bakmadan ön yargı ilk önce bir ye ondan sonra Vallahi sabah kahvaltı patlıcan kebabı yiyen insanım biraz hijyen takıntım var o kadar

      Sil