Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

23 Eylül 2016 Cuma

El Değmemiş Aşk

  Selamm hey siz oradakiler.Bugün arkadaşlarımla sinemaya gittim, ilk kez oluyor size izlediğim filmi anlatmak istiyorum.Kahramanımız ailesinin zoru ile sevmediği biri ile evleniyor; ama tabi sevgilisi var.Bir şekilde sevgilisini ikna ediyor bunun formalite bir evlilik olduğuna ve en kısa sürede boşanacağına, tabi bir de eşi ile hiç birlikte olmayacağının da sözünü veriyor.

  Düşünsenize yeni evli bir çift, ne numaralar ne yalanlar dönüyor sözünü tutabilsin diye.Oooo diyorum helal olsun, aşk bu be; ama ötekine de yazık tabi ne diye evleniyorsun, neyse ne.Tabiki de hemen kendimi yerlerine koyuyorum.İlk sevgilisinin boşanmasını bekleyen kişi oluyorum, bana eşimle birlikte olmuyorum ben seni seviyorum diyor ben safoz inanırdım, neden ; çünkü sevdiğine çok inanıp güvenenlerdenim ben; ama güvenmemek lazım valla bu erkek milletine onu öğrendim, sizi eşini idare edip aynı anda üçüncü dördüncü kişilerle bile görüşebilecek kapasitede olurlar;  kusura bakmayın buradaki erkek arkadaşlar biraz gömdüm gibi oldu; ama öyle yani, pis yalancılar.

  Sonra sevgilisine söz veren kişi oluyorum, varya sözümü tutabilmek için eşime yapmadığım pislik kalmazdı ha, vicdanlıyım ben üzülürdüm ama sevdiğim başka ne yapayım şekerim, mecbur kaldım evlenmeye; ama tabi ki doğru davranış bu mu değil, kimsenin duyguları oyuncağımız değildir ve dünya bizim etrafımızda dönüyormuşçasına hareket edemeyiz.Bi kere ben engellere bahanelere inanmıyorum, insan çok seviyorsa, aşıksa eğer bir şekilde sevdiğiyle evlenir, onun başka birine gitme düşüncesi deli eder insanı, canını acıtır.Her şeyi göze alıp evlenmeyen de gitsin taşlara inandırsın sevdiğini.


  Güzeldi film eğlendim ben, devamını anlatmıyorum izlemek isteyenler olabilir, hoşçakalınn :)


2 yorum :

  1. Temelden yanlış bu konu. Ya hiç evlenmeyecek ya da etik davranacak.

    Öyle filmlere gitmemeli. İnsanların aklı havada olur, kültür, doğa, değerler, sanat gibi pek çok şeyden uzak kalırlarsa böyle tuhaflıklar yapabilirler. Üç, dört meselesi, önce insanın kendisine saygısızlığı ve hayata bakışındaki çarpıklıktan başka ne olabilir?

    Böyle bir şeyin empatisi bile yapılamaz. Denenemez bile. Sen yapabilmişim Meltem :))))) Tebrikler :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmin konusun bilmeden gittik, ama cidde eğlendim :) böle tuhaflıkların sebebi ne peki sence.eşini değilde başkasını seven ve sevdiği istese her şeyi elinin tersiyle itecek insanlar biliyorum, çok üzücü bir durum, ben eskiden yargılardım; ama son birka yıldır empati yeteneğim gelişti, kendimi yerlerine kyabliyorum, büyük konuşup asıp l
      kestiğim ne varsa beni buluor çünkü

      Sil