Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

23 Eylül 2016 Cuma

Ben Dünyanın En Büyük Gerizekalısı Olabilirim

   Ölmeyin kardeşim, iyilik yapcam diye ölüp gebermeyin.Siz kendinizi düşünmeden başkasına iyilik olsun diye bir şeyler yaparsınız, sonra bir bakarsınız onlardan çok sizin ihtiyacınız vardır o yardıma iyiliğe; ama kimin umurunda.

  Bencil olmayı öğrenmeliyiz evet, bencillik çok kötü bir şey diyen ben bugün karşınıza geçmiş, bencil olun diyorum neden; çünkü tabi ki de bir şeyleri getirdi Allah önüme, farkına vardım.Belki de çok zor zamanlar geçiriyorsunuzdur; ama siz safozlar( en büyüğü benim) derdi sizinkinden küçük olan birine yardım eli uzatmaya çalışıyorsunuzdur, ah bi de kıymet bilinse içim yanmaz.Karşınızdakiler çoğu zaman gurursuzun, düşüncesizin önde gideni olur böyle zamanlarda, zaten öyle olmasa bu şekilde sinirlenip kendimize kızmazdık.Hak edene iyilik yapmayı öğrenemeyiz biz.Ya böyle alnımda gerizekalı filan mı yazıyor benim diye düşünüyorum çoğu zaman, önsözüm filan mı var, sen melteme iyi ol sonra istersen ensesine vur boğazındaki ekmeği al yazan.Kıvrak zekam neden böyle zamanlarda işlemez ki sanki.

  Karşımdaki mutlu olunca ben daha çok mutlu olurum, ben sorunumu bir şekilde hallederim, bilmesine gerek yok ya da benim için kendisini sıkmasına gerek yok demeyin!Önemseyip derdini dinlediğiniz, yardım ettiğiniz insan size aynı şekilde davranmıyorsa uzatmayın, yine de o mutlu olsun demeyin işte demeyin ya, ha sonrasında pişman olup sızlansam da sorun değil diyorsanız o ayrı!SİZ BİLİRSİNİZ.

11 yorum :

  1. Çokça karşılaşılan bir durum sizin yaşadığınız. Tabi ki önce kendinizi düşünmelisiniz. Bunun dozu bencilliği belirliyor. Sizi önemseyip değer vermeyenlerle hele hiç uğraşmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemsendiğiimizi düşünüğümüz için oluyor işte bunlar, hep kendimizi kandıralm hep

      Sil
  2. Hayatın merkezine insanın kendisini koyması bencillik değildir.Bencillik daha ileri bir boyut :) Bize yanlış öğretildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle değilse eğer cidden bize yanlş öğretildi

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. onun onaylama sözü olduğunu biliyosun di mi :)

      Sil
    2. Evet ama o anlamda kullanmayız sen de bunu biliyorsun :)

      Sil
  4. Adınla değil soyadınla yazmışın gene :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyo musun soyadımı çok severim ben, insanlar beni genelde meltem diye değil, meltem sert olarak bilirler

      Sil
  5. Ben alıştım artık. Ne gerekirse yaparım gerisini düşünmem. Sonrasıda umurumda olmaz. Karsımdaki ne yapmış ne etmiş onun sorunu onun vicdanı... ben de hata yapabilirim. Suratıma suratma vursunlar duyan kim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne gerekiyorsa yapmak herkesin harcı değil işte, benim de hatalarım söylensin ama düzeltmemi isteyenler söylesin sırf suratıma savurmak için sölemesin kimse

      Sil