Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

3 Eylül 2016 Cumartesi

Bana Bir Mesajı Olmalı

  Çoğu kız çocuğu için baba figürü dünyanın en anlamlı şeyidir.İlk babalarına aşık olur kızlar, ilk güvendikleri erkek babalarıdır yine.Benim de öyle tabi.Şımarık bir kız çocuğu olarak büyütüldüm, ilk göz ağrısıydım babamın, kardeşlerime haksızlık yaptığının farkındaydım, onları sevmedi demiyorum elbet, kardeşlerimi de severdi; ama beni bir başka.

  Gideceğini hiç düşünmemiştim, o yüzden sonsuz hayallerim vardı.Ben de diğer kızlar gibi klişeyim ne olmuş, düğünümde dans edecektim babamla, beni hep koruyacaktı beni ağlatana dünyayı dar ederdi, kuzusuydum ben onun.Olmadı, düğününde bile üzülür mü bir insan, ben üzüldüm, hem de çok.Ben dans ederken kuzenimin minik oğlu geldi yanıma kadar, ben dans ederken bana hayran hayran bakıyordu, çocuğu çekiştiriyorlardı gitmiyordu, gülmüştüm ben de.Babamın ölümünün hemen ardından doğmuştu minik Ali.İstanbulda yaşıyorlar, bugün iş yerimizin olduğu yere gelmişler.Babamın iş kazasına uğradığı aracı görünce sinirlenmiş, ne işi var bunun burda demiş ve babamın nasıl öldüğünü bir bir anlatmış.Kiminiz dinimizce reenkarnasyon yok desin, kiminiz günah bunlar takılma desin önemi yok şuan benim için.Ne hissettiğimi anlatamam yani nasıl garip bir duygu olduğunu.Küçücük bir çocuk çıkıyor ve babamın yalnızken nasıl öldüğünü anlatıyor, üstelik kendi yaşamış gibi, ben böyle öldüm diyor.İnanmazdım böyle şeylere; ama şuan içim bir garip biran önce görmek istiyorum, belki saçma gelecek; ama sorular sormak istiyorum.Bana dair de bir şeyler söyler mi diye  düşünüp duruyorum, duymuştum daha önce oluyordu öyle şeyler.

  Yaşadığım şeyi ne yazsam anlatamam biliyorum, tek gerçek var çok ama çok özlüyorum.

 

 

6 yorum :

  1. Babacığına Allah rahmet eylesin Meltem kızım.İnan üzüldüm.Hayat ne garip :(( O olay da çok ilginç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederm abla, ya anlayamıyorum 3 yaşında bir çocuk bunları nasıl anlatabilir

      Sil
  2. Allah Rahmet eylesin. Ben biraz inanıyorum. Tabiki düşünceler farklılık gösterebilir ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Mayıs, bşlmiyorum kafam o kadar karmaşık ki, inanmazdım ben normalde

      Sil