Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

13 Eylül 2016 Salı

Aile Evi Gibisi Yok

  Nereye gidersem gideyim, kaç yaşımda olursam olayım evime, yani babamın evine geldiğimde, yatağıma yattığım anda yaşadığım huzuru başka yerde yaşayamam gibime geliyor, şimdi bile tavana bakıp gülüyor bir yandan da yazıyorum, bu evden hiç gitmemiş,evlenmemiş gibiyim.Kahkahalar, üzüntüler, anılar var hep bu evde.Hele odamın dili olsa da konuşsa, şimdi misler gibi boyanmış olabilir; ama yaşanılanları da boyamadıya, silinir mi hiç hatıralar, silinse bile izi kalır.

  Her şey iyi güzel de ilk bir yabancı kalıyorum ortama.Mesela kuzenim evlendi düğününe gelememiştim uzak diye, buraya geldiğim gibi ona gittim, tabi öteki kuzenler eşleri filan var, çok kalabalık olduk, 'Gülsen sen Güner'in yanına geç yer açılsın diyo kocası, o an böyle ağır çekimde düşünüyorum bir şeyleri, yaşadığım yer ile karşılaştırıyorum hemen İnegölle yani, lan diyorum kimse hayatta karısını başka birinin yanında oturtmaz lafı bile olmaz.Ha burdakiler de yakın olmayan biri ile oturtur demiyorum yanlış anlaşılmasın;ama ne güzel ki buralarda sağlam arkadaşlıklar var, yanlış düşünceler yok, kadınlar erkekler bir arada oturup muhabbet edebiliyor, kahkahalar hiç durmadı, içten içe kıskanmadım değil.Meltem artık Hatay'a taşının bak biz hep böyleyiz diyorlar.Bir ah çeksem kaç dağ yerinden oynayacak belli değil, buranın her semtindeki evlerin fiyatını metrekaresini, yapabileceğim işleri hesapladım haberleri yok.Kıyafet konusuna zaten girmiyorum daha önce bahsetmiştim, artık İnegöl'e göre alıp giyindiğim için tuhaf geliyo onlara benim uzun elbiseler etekler giymem, ay siz siz olun Hatay'a gelecekseniz yaz mevsiminde sakın kot giymeyin, yanarsınız net.Ne çok akrabam varmış, birine kahvaltıya gidiyorum birine kahveye birine akşam yemeğine ve yetmiyor!Aslında ne kadar güzel bir şeymiş akrabalık, eskiden de severdim; ama uzaktayken daha iyi anladım.

  Odama her geldiğimde çekmecelerimi dolabımı karıştırıyorum mutlaka gülecek bir şey buluyorum eskilerden, günlüklerim ayyy nasıl ergenlik ya, ilkokuldan beri yazarım ama bi onları bulamadım daha nerde acaba, çok merak ediyorum o zamanlar dünyanın en büyük sorunu neymiş benim için ne yazmışım:) neyse burda olmak güzel, bu bayram cidden bayram benim için, fiziki eksikliğini hissettiğim elbette ki var; ama sadece fiziki eksiklik!Kendinize iyi davranın ;)

9 yorum :

  1. Şimdi ben de merak ettim o ilk okul yazmalarını ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi tane kilitli çekmcem var, anahtarını bulamıyorumm sanırım ordaydılar :D bulunca paylaşırım

      Sil
    2. ayy buldum, yemin ederm benim çocukluğuma inmek lazım :D bir de şiirler yazmışım, kendime gülmekten geberdim.şiire gel
      bir avuç sevgi bu masumiyet kokan, karanlık gecelerde ışıklr saçan, en temiz histir bu kimi zaman çiçek açan, kimi zaman zorlukları aşan, bir avuç sevgidir bu.

      Sil
  2. Aile evleri bizi hayattan koruyup saklayan sığınaklar gibi. Huzurlu ve güvenli. Blogunuzu takibe aldım ben de beklerim. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız, bi haftadır ailemin evindeyim ben kendimi güvende hisseiyorm, iyi günler

      Sil
  3. neey daha iyisin ama de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim, şuan yatağımda oturmuş odamı izliyorum

      Sil
  4. Hatay güzeldir. Yemekleri daha güzel geldim. Oralara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinnlikle öyle :D kilo alarak dönüyorum herzamanki gibi

      Sil