Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

27 Ağustos 2016 Cumartesi

Unutmak Gerek

  Selamlar.Dün uzun zamandır konuşmadığım eski bir arkadaşım ile sohbet ettim.Biraz benden, biraz ondan çokça da hayattan bahsettik.Canım çok yandığı zaman istemsiz ah ettiğimi söyledim; ama sonrasında her şeyi unutup Allah'a havale ettiğimi.Unutma dedi bana, hiçbir şeyi unutma.Bir insan unutmazsa nasıl yaşayabilir ki, kötü hatıralar sırtımızdaki bir yükten, kamburdan farksız değil midir?

  Canım yandığı zaman ben de her insan gibi İNTİKAM diye parlatıyorum gözleri; ama en fazla 3 gün sürüyor bu durum, ay aman zaten intikam aldınız diyelim ne yani, ne elde edeceksiniz, geçiyor mu yaşadığınız şeyler.Boşveer diyorum ben her defasında, bu da kalsın yanına.Olmuyor ya yapamıyorum valla bak, böyle canımı çok acıtmış biri bir zaman sonra geliyormuş, özür diliyormuş, bende diyormuşum SEN KİM KÖPEKSİN, görseniz inanmayın o ben değilimdir, ya da bana bir şeyler içirmişlerdir.Kin tutamıyorum ben, tutmayı da tercih etmiyorum, inanıyorum ben kinle yaşayan bir insanın mutlu olacağına, üstünü kapatıp yola devam etmek gerek bence.Hem ben söylemekten yoruldum, hayat kısa be kısa, kim ne zaman gidecek belli değil, neyin öfkesi neyin kini bu.Görüşmek istemezsiniz anlarım, zaten çoğu zaman bir daha güvenemezsiniz; ama intikam diye gebermeyin.Basit insan işi bence bu, bırakın zamana gün gelir devran döner demiş zamanında birileri, vardır heralde bir bildikleri.

  Salın gitsin sizi aşağı çeken her şeyi, kötü günleri, insanları.Bırakın sırtınızda kambur yapmayı, kurtulun ağırlıklardan.Bugün 27 Ağustos 2016 ve hiçbir zaman şuanki kadar genç olamayacaksınız, bugünü iyi yaşayın, en temizinden bir nefes çekin ve içinizde saklanmış kötü anıları boğun!

6 yorum :

  1. bu'keşke' benim sinirlerimi bozuyor ya :) ama bu sefer herkes için İNŞALLAH diyorum, keşkleri bırakın önünüze bakın demek istiyorum herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, hatırlatmayalım. Kızmışın :)))))

      Sil
  2. Melteem, doğru yazmışsın canım.Şiirlerde falan oluyor da iç yangınından, gerçekte öc almak öyle kolay değil zaten.Kızgınlık olur, kine dönüşmesinin en çok tutana zararı olur.Üzülmeye değmez de demiyorum zira kendi hatalarımız, beklentilere cevap veremediğimiz durumlar da olmuştur.Bir çok acı zamanla azalıyor, fail görünmez olunca ancak bir müddet daha sürüp, sonunda tecrübeler kategorisine ekleniyor.Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle Ece ablacım, hırslarımız diyor ve gülüyotrum

      Sil