Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

4 Ağustos 2016 Perşembe

Kitapsız mı ASLA!

  Oldum olası kitap okumayı çok severim; ama şu sıralar abartmış olabilirim neredeyse 2 günden az bir süreye bir kitap sığdırıyorum neden; çünkü keyif vermesi dışında kafamı da oyalıyor, durduruyor, bir süreliğine kendimi soyutluyorum her şeyden.Kitap tezgahı açılmış dedim arkadaşıma, koştur koştur geldi, her kitabın başında ayrı ayrı yorum yapıyoruz, neyse işte ben doldurdum  bi poşet, öteki okumak istediklerimi arkadaşa aldırmaya çalışıyorum, al bak ben okucam değişiriz diyorum, tutamıyorum kendimi hepsini alasım geliyor; ama valla ciddi bir sermaye gerektiriyor.

 Kitap bence kişiye verilebilecek en güzel en anlamlı hediyelerden bir tanesidir, tabi öylesine gidilip alınan bir kitap değil.Düşünsene çok sevdiği bir kitabı sana vermiş, o duygulara ortak etmek istemiş seni, ne güzel.Hayırdır demode mi buldunuz, evet mektup yazmayı da severim sevdiğim insana.İnce ruhluyum ben ince, sevmekte ince iş değil mi zaten; ama anlayana işte.İnce dediysek yanlış anlamayın karmaşık filan  değil düşündüğünüz gibi zaten karmaşık olsa beceremem ben.Ne bileyim yaşlılıktan heralde, eskiden daha zehirdim.Mesela ben düzenli aralıklarla şifrelerimi değiştirirdim mailimin, banka kartlarımın, sosyal medya hesaplarımın, şimdi aklıma bile gelmiyor, ha değiştirmek mi gerekiyor koyuyorum sonuna bir nokta ya da bir rakam oldu bitti al sana yeni bir şifre.

   Sonuca bağlıcam tamam, kitap güzel şey:)Canlarım kitaplarım sizi çok seviyorum.Kitapları seviniz, koruyunuz :D Hadi ben bi kitabıma döneyim, siz de ihmal etmeyin bak, yazmak yetmez bir de okumak lazım.


 

16 yorum :

  1. :) Bende severim Mektupları ama bulamadım. Mektuplaşma arkadaşlarını :) Okuduğun kitapları söyleseydin keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o zaman mailden başla, mailleşin sonra mektup.Ne tür kitaplar okumayı seversin, ben en son Nejat İşlerin kitabını okudum, şuan sırf ismi dikkatimi çektiği için aldığım ama ilk sayfadan şok olduğum bir kitap okuyorum.Odessayı tavsiye ederim, Nermin Bezmenin Sır ve devamı olan Aroranın İncileri,gerilim seviyorsan eğer tess gerritsonun her kitabını tavsiye ederim

      Sil
    2. Nejat İşleri bilerek almadım. Açıkçası Jo Nesbo yu okuyorum. Zaten Bitmeyecek öyküyü okumuştum. Oku Oku Malum tv alışkanlıgı yok muzik pc yetiyor işte mailleşme ilkini sana atayım bari :)

      Sil
    3. Bitmeyecek öykü, onu bilmiyorum alınacaklar listesine ekledim, sen de bakablrsin Nejata samimi yazmış doğal

      Sil
    4. Meltemmmmmmmmm Haydiii Amaaa Gel Artıkkkkk :) Kapını Tıklatıyorum ELma dersem Çık armut dersem çıkma Elma Bahçesi :)))))

      Sil
    5. mayıscığımmm döncem şuan cümleleri bir araya getiremiyorum, görüşmek üzere ;)

      Sil
  2. Kıskandırdın beni, darısı başıma.

    YanıtlaSil
  3. Öğle tatilinde okudum. Güzel bağlama olmuş :))) Mektup halindeki bir kitap benim değerlimdir; Leylek Dede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederm, Leylek Dedeyi de en kısa sürede edineceğim

      Sil
  4. kitap hayatta en sevdiğim şey. bir de, elimde kitap olmadan hiçbir şekilde sokağa çıkamam. restoranda, vapurda ve her yerde hep elimde bir kitap vardır. kitap olmazsa şaşkına dönerim yaa. mesela restoranda elimde kitap yoksa hep önüme bakarım çevreme bakamam. kitap beni insanlardan koruyor. hep espri yaparım. insanların yüzüne kitap tutuyorum, vampirler gibi kaçsınlar diye :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. iyiyim :) meşguliyetlerim var yazamıyorum

      Sil
  6. Gördüğü gazete parçalarını bile okumaya çalışan biri olarak kitapları okumamak mümkün mü insanın ufkunu açıyor en azından kelime dağarcığını geliştiriyor bol okumalı anlar dileğiyle.

    YanıtlaSil