Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

1 Ağustos 2016 Pazartesi

Kafayı Yedim Kafayı

   Çok güzel bir rüya gördüm, bazen saçma salak şeyler için dolarya gözleri insanın, benim de öyle oldu, bu kez de mutluluktan ağladım :) Ne komik, aslında bir rüya bile mutlu etmeye yetiyordu bazen, oysa  ben diretiyorum resmen mutlu olmamak adına.Kendime azarı bastım, iyice depresyon hallerinde takılıyorum çünkü.Çekilmez bir insan oldum çıktım, en nefret ettiğim tiplerdir oysa.Bir şey söylüyor karşımdaki gülüyor anlamıyorum ama dinliyormuş gibi görünmek için ben de gülüyorum, bişi sölüyorlar öyle di mi diyorlar, aynen diyorum.Allah bu kelimeyi bulandan razı olsun.

  Neyse işte ben böyle dalgalı denizlerde kendi kendime savrulurken kafayı kaldırdım bir baktım herkesin keyfi yerinde, günün tadını çıkarıyorlar hayatın, millet farkında hayat geçiyor, üzülmeye değmez geldi geçti yaşananlar diyorlar.Kızdım, çok kızdım hatta.Sen kendine neler yapıyorsun dedim, ne yiyor, ne konuşuyor ne de kendim için bir şey yapıyordum, tüm uğraşım kitap okumak olmuş, o kadar ki cumartesi günü bir kitap bitirdim de ikinciye başladım.Caağnııım arabama binip gezesim gelmediği gibi, üstelik başkasının kullanmasına izin veriyorum, alıp gidiyorlar:s Beni tanıyan biri burdan anlar iyi olmadığımı.

  Biliyorumm kendimi yemeye bir son vermeliyim.Allahım sen affet diyorum bir de, daha büyüğünü verme bu derdin.Ama kendime söz veriyorum, eskisi gibi olacağım, gülüp eğlenen, kimseyi umursamayan hele ki beni hiç umursamayan insanlar için üzülmeyi bırakmak için elimden geleni yapacağım.




10 yorum :

  1. Ohhhhh sefamız olsun. Oyna hadi bide bu yandaaaannn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arabada son ses dinliyorum:) oynat tırlat diye diye yıldız ablam oynatcam :D

      Sil
    2. Oynat ta böyle oynat.. Biraz eğlenmek ve çokça mutlu olmak hakkımız..

      Sil
    3. herkesin hakkı mutlu olmak, bir dileğim var Allah kimsenin mutluluğunu başkasının avucuna bırakmasın

      Sil
  2. oh oh olur ya biraz zaman lazım sana aynen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de dediğin gibi zaman iyi gelecek, ben sevdiğim insanları mutlu edebilince de mutlu oluyordum :) ben kendimi boşuna yoruyormuşum ama onlar zaten ben olmadan da mutluymuş, o zaman artık kendin için bir şeyler yap dedim ve mutlu ol.İsterdim ama biliyor musun, uğraş verdiğim kadar karşımdakiler de uğraş versin isterdim.Ben de hata yapıyorum elbet, hele ki kızmışsam iyice saçmalıyorum; ama hatalarımı farkedip özür de dileyebiliyorum, herkes diyor başkalarını düşünmekten kendi hayatını yaşayamıyorsun diye, çok umrumda olmuyordu, isteklerimi es geçiyordum ama bu bedenin de bir şeylere gereksinimi varmış

      Sil
    2. neden bu kadar çook düşünüyosuun ama seeen :)

      Sil
    3. düşünmemek elimde değil :s kendim için yaşamayı unutmş gibiyim

      Sil
  3. Hayatın merkezine kendinizi koyarsanız daha mutlu olursunuz.Başkalarını mutlu etmeye çalışmanın kökeninde maalesef kurban şuuru var.Unutmayın siz varsanız her şey var yoksanız yok :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ben beceremiyorum kendimi merkeze koyma işini :) beni mutlu etsinler ben yine hayatımın merkezine koyarım öyle bir şey işte :) beraberce mutlu olsakya

      Sil