Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

30 Ağustos 2016 Salı

Gerçekler Değişmiyor, Değişmez

   Şanlı zaferimizin 94. yılı kutlu olsun!Bu yolda savaşan gazi ve şehitlerimizi, kurtuluşa öncülük eden Mustafa Kemal'imizi bir kez daha saygıyla anıyorum.Ne yazıktır ki ciddi bir kesim bu uğurdaki mücadeleyi ve öncülük edenleri unutmuş, yetmiyormuş gibi iftiralarla çirkinleştirmeye çalışmıştır.Ne yazık...

  Nankörlük mü desek bu duruma, ha ne dersiniz?Alışmış olmalıydık aslında; çünkü hayatımızın her yerinde nankörler, nankörlükler.Kapatın hadi gözlerinizi, kaç yaşında olduğunuzun bir önemi yok.Bu zamana kadar kimler gelip geçti hayatınızdan bir düşünün.Tabi bunları düşünürken kendinizi de sorgulayın, ben kime ne nankörlük yaptım diye, hep biz değiliz şampiyon :)Eskiden sinirden ateşim çıkardı nankörlüğe uğrayınca,uyku uyuyamazdım düşünmekten, şimdilerde ise bir gülme tutuyor valla bak, şimdi bile düşünüyorum gülüyorum.Yaşasıııın sanırım büyüyorum.

  Önemsemiyorum, önemsememeyi öğrendim, neden biliyor musunuz; çünkü cidden başkalarının düşüncelerinin, yaptıklarının aslında bir önemi yok.Şöyle düşünün bugün birileri kalkıp Mustafa Kemal için olur olmadık şeyler söyleyince, yaptığı onca şey silinmiş ya da hiç yapılmamış mı oluyor, HAYIR!.Öte yandan yardımınızın dokunduğu biri belki de aynı kaptan yemek yediğiniz biri bugün kalkıp sizi kötü bir insan olmakla suçladığı zaman ya da daha başka şeylerle, siz gerçekten öyle mi oluyorsunuz.Evet duygularınız incinebilir, herkesin incinir; ama bir yerde farkına varıyorsunuz, ne oluyor ya diyorsunuz gerçekler bunlar değil.Bu yüzden canınızı sıkmayın, sıkmaya çalışanlara da gülün geçin.Nankörlük yapanlar da bir gün farkına varıyor yaptığının, erdemli olanlar özür diliyor.Hemen olacak demiyorum ama ben yıllar sonra bile bunu yaşadım, bana yapılan haksızlıktan dolayı özürler dilendi, ha bir şey değişti mi hayatımda yok; ama şöyle  bir baktım ve gülümsedim, iyi ki yapılanlara karşı ben çirkinleşmedim dedim.Bugün de bayram dediğiniz zaman saçmalayan insanları duymayın, yav hee deyin geçin.

ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN

8 yorum :

  1. Bu güzel yayınından dolayı seni kutluyorum Meltem.Bugün rahatsızdım. Ama birazdan 30 Ağustos bitmeden dilerim yayın yapabilirim. Yazdıkların gidişatımızı gözler önüne sermiş.Siz gençlerin yüzü suyu hürmetine inşallah Atatürk'ümüzün değerinin teslim edildiği ve rahatça yaşadığımız günlere döneriz.Dilerim onun dilediği gibi bir Türkiye'ye kavuşuruz.Kutluyor ve gözlerinden öpüyorum kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ece ablacım,sana da geçmiş olsun. bu konularda biraz hassasımdır, insanların hangi kafa ile Mustafa Kemal'e milli bayramlarımıza laf edebildiğini anlamış değilim, hoş artık ilgilenmiyorum da; ama özellikle kadınların sahip çıkmasını dilerdim.Ben bugün bir kadın olarak istediğim eğitimi alabiliyor, boşanma miras ve daha nice konuda erkek ile aynı kefeye konabiliyorsam eğer ben saygıyla eğilir ve teşekür ederim.Bu bayramları umursamayıp Ata'mı umursamayıp, şeriat istiyoruz diye gezinen, sosyal medyayı inleten boş beyinli kadınlarımız öyle bir şey gerçekleştiği takdirde ne yapacaklar acaba,o zamanda istedikleri gibi eğitim alıp seslerini çıkarabileceklerini sanıyorlar heralde, zavallılar.

      Sil
  2. Dünya durdukça kutlamak dileğimle...

    YanıtlaSil
  3. Senden böyle bir yazıya alışkın değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin beni ihmal ettiğin zamanlrda çook ey değişti darkcığım bluecuğum

      Sil
    2. tribi yedik yine ama kendim kaşındım değil mi :)

      Sil
    3. hem de çok fena:) seni oyundan attırcam :D

      Sil