Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

24 Ağustos 2016 Çarşamba

Deli Kız Döndü

    Herkese merhaba, beni merak edenler, buraya dön artık diyenler öncelikle sizlere teşekkür ederim.Uzaklaşmıştım, kendimi toparlamam lazımdı.Yaşadığım şehri, çalıştığım işi, birden hepsini bıraktım ve gittim.

   Mutluluğun ne olduğunu sorguladım, sevginin ne olduğunu, yaşama amacımı.Sadece kendiminkini değil, öteki insanlarınkine de baktım.Aslında çoğu insanın ne kadar boş yaşadığını gördüm.Sorguladım, en ince ayrıntısıyla sorguladım neredeyse, en yakınlarıma baktım sorular sordum.Aşkla evlenen kuzenimi gördüm, sonra klasik hemen bir çocuk, tüm gün çocuğuna bakıyor akrabaya gidip geliyor, koca ile arada sırada dışarı çıkılıyor birkaç fotoğraf çektiriliyor ve mutluyuz diye sosyal medyayı inletiyor.Boş baktım kaldım öylece, bu şekilde gerçekten mutlu musun diye sordum, kocadan para beklemek, kocaya söylemeden evden çıkmamak, tüm dünyasının çocuk ve kocaya hizmet olması, ilginç.Öteki yandan teyzemi inceledim, konuşuyor gülüyor, eğleniyor, eniştemle aşk ile mi evlendi hayır, maddi durumları iyi mi hayır; ama canını sıkıp depresyondan depresyona koşmuyor 4 çocuğuyla ilgileniyor.

  Sevgiyi irdeledim sonra sevmeleri, beni seven insanları düşündüm, kaçının gerçekte sevdiğini, herhangi bir durum karşısında kimin yanımda olduğunu, olacağını.Çoğunun samimiyetsizliğini gördüm, işi bitene kadar yanımda duranları, evime gelip ekmeğimi yiyip aslında zerre önemsemeyenleri, kendimi ne çok üzmüşüm.

  Kendimden özür diliyorum, beni gerçekten seven insanlardan, çok üzdüğüm ailemden.Mutluluk, mutluluk diye tutturup saçma sapan şeyler yaptığım, imkansızlıklarda aradığım için,başkalarını mutlu etmek adına kendimden vazgeçtiğim için, kocaman özür diliyorum.Kendime olan güvenimi, saygımı yitirmişim.Silkelenmem, kendime gelmem lazımmış.Kendime ne çok zarar verdiğimi görmemi sağladı bu kaçış, haketmeyenlere sunduğum sonsuz hoşgörümü ve sonunda beni nasıl parçaladıklarını.

  Çok iyiyim diyemiyorum, yaralıyım; ama zaten hisli olan bir insan, gerçek duygular yaşayan her insan yaralanır.İşledim, gıdım gıdım işledim acılarımı yaralarıma.Canım çok yandı; ama yaptıklarımdan dolayı pişman olmamayı öğrendim, herkes isterdi hata yapmadan büyümeyi, her şeyi eğrisiyle doğrusuyla görmeyi, mutlu olmayı; ama olmuyor, olmayacakta.Kendimi kandırmayı seçmiyorum ben, başım dik olacak.Ben beni tanıdığını iddia eden insanların dediği gibi biri değilim, dışardan yorum yapan insanların dediği gibi hiç değilim.Meltem olmayı, Meltem olarak yaşamayı unutmuştum, bu yüzdenmiş ailemin bana neden bu kadar değiştin sessizleştin demesi, evet ben de farkındaydım aslında; ama kendim olmamanın beni bu kadar mutsuz ettiğini görememişim.Derin bir nefes al Meltem, bir daha asla bu kadar genç olamayacaksın, mutlu ol ve gülümse

16 yorum :

  1. Alkışş Son sözlerine meltem Kendin için ne iyi hissettiricekse sana bunu yapman ve hayata geçirmen Alkışlanası bir durum Nasıl mutluysan öyle davran Bu bencillik sınıfına girse bile o şekilde davran Ben öyle yapıyorum. Mutlumuyum Evet kendimi kimse için karalara bağlamıyorum. Yada parçalamamayı öğrendim. Herşey bizler için deneyim Deneyimledin gördün. Sonuçlarına artık senin karar vereceğin şeylerin olması çok güzel Öperim seni çok çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayısss elma bahçesi dedin çıktım ortaya:) ben mutluluğu hep başkalarını mutlu ederek elde edebileceğimi düşündüm, kendimden vazgeçtim doğrularımdan vazgeçtim; ama olmadı.Bazen keşke yapmasaydım diyorum, bazense iyi ki yaptım ve gördüm diyorum.Mutlu olmana inan çok sevindim, bazen tüyo verirsen de iyi olur, hem bir abla hem bir akadaş gibi ;) öpüyorum senii

      Sil
    2. Tabiki ne demek birbirimizle paylaşım her zaman iyidir. Candır Meltem bende senden bir şeyler öğreniyorum. Varsın olsun denedin olmadı. Keşke deme Deneyimliyoruz Hayat öğretiyor öğreniyoruz :) İnsanız ....

      Sil
    3. yazmak beni rahatlatıyor, yorumlarınzla destek olmanız sevindiriyor :) bir şeyler öğretebiliyorsam ne mutlu bana gerçekten, ben insanlara hep keşke'siz bir hayat diliyorum, öğreniyorum, hiç beklemediğim insanlardan, sevdiğim taptığım insanlardan yediğim kazıkları biriktiriyorum, kule inşa edeceğim kendime onlardan :D insanız diyosunya hani, cııks herkes insan olabilmeyi başarablse keşke ama nerdeee

      Sil
    4. :))) farkındayım ama Orda bir es veriyorum bilerek yapıyorum. Çünkü bugün ki konuşmamız 24 geçtikten sonra geçmiş olarak tekabul edicek ve sen ileriye bakıcaksın Uğurla hepsini Koy sandığına kapat kilitle at suya aksın gitsin .....

      Sil
    5. hepsini akıntıya bıraktım el sallıyorum

      Sil
  2. Mutlu ol ve gülümse. Hayatın şifresi. Kaçmak iyidir gerçeklerden fazla uzaklaşmamak şart ile. Sirkelenmişsin iyi olmuş senin için. Son olarak ilk söylemem gereken seyi soyluyorum. Hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçmak iyidir; ama şuan bir işim var mı bilmiyorum mesela :) iyi dilekler için teşekkürler, son olarakta hoşbuldum

      Sil
  3. Mutlu ol ve gülümse :) Kilit cümle :)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki döndün yeniden hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  5. Meltem kızım.Yorumlarınla benim yaşımda birini nasıl mutlu etmiş tatlı kızım.Meğer ne duygu yoğunlukları yaşamışsın.Sakın kendini suçlama.Her yaşanan tecrübedir.Yeter ki sen iyi ol canım.Hoşgeldin yuvamıza.Sevgiyle kucaklıyor öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım hoşbuldum, duygu yoğunluğu sen gibi ben gizi biz gibi insanlara mahsus ya :) iyi iinsanlara :D toruncuğunla mutlu ol sen de

      Sil
  6. yaniii tatile gidip evine döndün de miiii. bi de bize döndün tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evime döndüm; ama kendimi koparıyorum artık bu evden bu şehirden :) size de döndüm

      Sil