Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

2 Ağustos 2016 Salı

Bir Deliden Tavsiyeler

Şşş bak bi bişiler sölicem nacizane, uygularsın uygulamazsın sana kalmış.
Sevdiğini iddia ediyorsan eğer yapman gereken şeyler var, sevgi kuralla mı işliyor diye çemkirme bak ağzına vururum.

Bir kere seviyor musun, sevmiyor musun ona bir karar ver, yok şöyle davranırsan eğer severim, benim istedğim şu şeyi yapmazsan sevmem diye bir dünya yok.O ne be, ne biçim sevgiymiş, her sevenin istediği oluyor mu sanıyorsun, lan kan kusturuyo bazıları, gözyaşı dökmeden uyuduğu gün olmuyor yine de seviyor, niye bunlar gerizekalı mı?Şimdi öyle dedm diye yanlış anlama, dövse de sövse de durumu yok.Tamam vazgeçersin, bir daha olmayacak dersin; ama sevmiyorum diye nasıl dersin anlamıyorum mesela.Bu mu yani, bir şey olacak, pat diye sevmiyorum dencek ve bir daha sevilmeyecek, o ne ya, ne bu ben anlamıyorum.Nerde iliklerine kadar sevenler yahu.Nefret ede ede sevenler de sevmiyor değil haa, en çok sevenler bir bakıma onlar, nefret etse de sevmekten vazgeçemeyen, canlarım benim aşkın büyüğünü siz yaşıyorsonuz, kendi kendinize filan ama olsun ya idare edin.

Seviyorsanız eğer korkun baylar bayanlar, karşınızdakini üzmekten çok korkun.Hatayı o mu yaptı uyarın, içinde kötü niyet olmadığına inanıyorsanız eğer affedin, beraberce doğruyu bulmaya çalışın.Elbette ilk başlarda inatlaşılır kimse kolay kolay doğru bildiğinden şaşmaz; siz konuşmasını bilin yeter ki, varya sevdiğim insan tatlı tatlı konuşsun bana yaptıramayacağı hiçbir şey olmaz, o kadar büyük konuşuyorum.Ayrılmak en basit yöntem, sevenler uğraşır, didine didine bir şeyler elde etmeye çalışır neden çünkü sevdğini kaybetmek istemez.İlk o arasın diye beklenmez, ha giderken sizi yerin dibine sokmuşsa ve bir daha aramamanızı istemişse o ayrı, o zaman aranmaz, aramayın da yoksa sizi yüzsüz bulur, hakaret bile edebilir sonra oturur ağlarsınız içinizdeki aşka sevgiye, tecrübeyle sabittir.

Gel gitli olmayın, bir seviyorum bir sevmiyorum demeyin.Ya bir şeyleri sırtlanın, sahip çıkın ya da kesin bir şekilde gidin.Karşınızdaki sizi seviyorsa hele sakın bak sakın.Kul hakkıdır bu, karşınızdakini arada bırakmayın net olun, istemiyorsanız eğer açık olun söyleyin ve yeni bir hayata itin onu ya da bırakın kendi karar versin ne yapacağına; ama ne olursa olsun net olun.

Bırakın saçma sapan bahaneleri, sevmek ve sevilmek harika bir duygu ziyan etmeyin.Hayat karşınıza o kadar dert çıkarıyor ki sevdiklerinize sarılın.Salak salak davranıpta seviyorum demeyin.





11 yorum :

  1. Ben de sevmekten vazgeçmeyin derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karşıdaki sevmiyorsa ve yapabiliyorlarsa bıraksınlar bence ya :s

      Sil
  2. ha haaa ben var yaaaa bana seni seviyorum diyeni bin sınavdan geçiririm vallaaaaa hadiiii kanıtla deriiim boş konuşmaaaa :) o üzülsün bana neee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceleri uğraşıp sen onu sevdikten sonra bahanelerin arkasına saklar, sadece kendini düşünür ve senin mutluluğun için değil kendisi için uğraşırsa?

      Sil
    2. anladım. bencil derim ve kesinlikle seni sevmiyor derim. önem vermiyor seni ciddiye almıyor derim. maalesef ilişkiler güç savaşı derim. bir sıfır yeniksin ve düzelmez derim :) ayrıcaa ne kadar uğraştı diye sorarım senin için. kaç yıl uğraştı sen hiçbir umut vermeden ona :)

      Sil
    3. tamam sensin demedim yaaa, anladım dinlicem, bu durumlarda düzelmez maalesef, nasıl başlarsa öyle gideeer, bi de erkek işte evlenip eş yapmak ister kendine, bu zaten sevgidir ki onun için, evlendim ya daha neee, diye düşünür, bi deee, malesef erkek daha çok severse iyi gidiyoooo kız severse diil. ya bizim ülkede bu işler çok zor çok :)

      Sil
    4. ya aslında değişiyor ilişkiden ilişkiye asıl hata ilişkinin yükünü tek kişinin sırtına biindirmek bence

      Sil
  3. dinledim güzelmiş. ateşle oynamamalııı eveeet :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne güzel tavsiyeler bunlar duygulandım şimdi :) Eğer ufacık bir şeyde sevmiyorum denilebiliyorsa o sevgi gerçek bir sevgi değildir zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)bence de, öyle kolay sevmiyorum deniyorsa eğer yoktur bir de sevdiği halde sevmiyorum diyenler var, nasıl diyebiliyor insanlar anlamıyorum, ben ilişkiyi artık istemesem bile seviyorum ama istemiyorum derim

      Sil
  5. Ne güzel anlatmışsın sevgisiz hayat olur mu ?

    YanıtlaSil