Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

24 Temmuz 2016 Pazar

Verilmemiş Mektuplar

  Evimde tek başıma oturmuş kafamdaki milyon şeyden hangisini yazayım diye düşünürken tüm düşüncelerden sıyrıldım, sevgisinin anlaşılmadığını düşünenler için, belki de aşkına tarif arayanlar için, ne bileyim değişik bir şey yazmak istedim.

  Hikayemin en güzel kahramanı...Kalbimdekileri çoğu zaman dile dökemediğimden  anlaşılamadım az sevdim sandın, sevginin karşılıksız olduğunu ve bunun yanında bir sürü şey düşündün.Her şey o kadar acımasızdı ki bir gün sen çıktın, inat ettin, direttin, beni sevmene kapıldım.Yardan öte bir şey oldun ya da nasıl desem her şeyim oldun.Seninle başladı her şey, yürümeyi yeniden öğrendim sanki, sana gelirken korkak adımlarla değil cesaretli adımlarla geldim, koştum hatta.Bazen gittiğim yollardan emin olamadım; ama senin arkamdan geldiğini düşündüğüm için hep rahatladım.Hayata bakmayı öğrendim, kalbim o kadar kırgın olsa da umutla baktım seninle etrafa, mutluluğu gördüm minnak gözlerde.Ağlasam da gözyaşımı akıttığım yer senin omzundu ve kokunu çekmek huzurdu.Seninle yaşlanacağımı düşünüp, son nefesimi bile senin yanında vereceğimi düşündürtüyordu duygularım.Öyle bir şey ki seni sevmek, beni ben yapan büyük bir parça.Sen olmayınca içimin güneşi doğmuyor sanki, yaşam olmuyor, aldığım nefes batıyor.

  Bu kadar değildi; ama burada kesesim geldi, tıkandım.Devamını siz getirin olur mu?


 
 

 

7 yorum :

  1. Velhasıl-ı kelam sevmek, en güzel delilik :) ❤

    YanıtlaSil
  2. Meltem kızım.Bugün vefalı yorumcu kızlarımı ziyaret günüm.Onca akıllıyım diye geçinenlerin aşkı tanımlamasını okudum.Ama aşk bir bilim dalı değildir.Yaşadım sanırken bile mutlusundur.Çeşitli duyguların içinde çırpınırsın.Ama sevgiye açık, yumuşak yürekleri olanlar yaşar bunu.Aşkı tanımayan zaten saçma bulur.Sen içini dürüstçe dökmüşsün.Dilerim aşkın sıkıntısı uğramaz sana yavrum. Sevgiler sana canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam herzaman gel, aşkın tanımını yapmaya çalışıyorum ben de olmuyor, aşkın sadece yakıcı bir şey olduğunu biliyorum.Haklısınn aşkın hakkını verenler de içi sevgi ile dolu insanlar oluyor, yoksa saman alevinden farksız gibi.

      Sil