Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

25 Temmuz 2016 Pazartesi

Susuyorsak Eğer Sebebi Var

  Toplumumuzda yanlış bir algı var, haksız olan insan susar diye.Haksızsın tabi susarsın derler ya da konuşması için zorlarlar, hakaret mi desem, kışkırtma taktiği mi desem türlü türlü şeyler denerler.

  Ben mi nasılım?Bana haksızlık mı yapılmış, Allaaahh kıyametleri koparır, yerleri oynatırdım, karşımdaki kim olursa olsun ateş püskürtürdüm haklılığımı açıklar, hakkım alınmışsa eğer söke söke alırdım.Deli akıyordu kanım herhalde, gözlerimdeki ışıkla parçalardım, şimdilerde ise ne kadar çok konuşuyorsun diyenlere inat susuyorum sanki :) Tamam tamam inat değil, bir yorgunluk var üzerimde, nedenini açıklayayım.Yanlış anlaşılmak en nefret ettiğim şeylerden biridir, ne olursa olsun gerçek niyetim bilinmeli başka bir şey ile suçlanmamalıyım diye kendimi yırtarım, yırttım da hep.Korkunç şekilde iftiralara maruz kalsam da inat ettim hep kendimi açıklamaya çalıştım, uğraş uğraş dur yok, karşımdaki beni anlamıyor, sevmediğim biri olsa sıkılır ne açıklama yapcam siktir et derdim; ama öyle olmadı tabi.En bi sevdiklerim yapınca bunu kendimi kaybedene kadar didindim, sonra baktım sonuç aynı, ben de sustum, tepkisiz kaldım, ağzımdan tek kelime çıkmadı.Aslında gözlerim çok şey anlatmaya çalıştı her zaman; ama anlaşılamadım.Bir sessizlik çöktü  üzerime, belki sessizliğim, gözlerimdeki hüzün anlatır bir şeyleri diye düşündüm, ha oldu mu yok.

  Susmak kendimi iyi hissettirmese de susuyorum çoğu zaman artık, sadece yorgunlukta değil sebebi, kırmak istemiyorum; çünkü ne olursa olsun haklı da olsam haksız da sevdiğim insanı kırmak istemiyorum, kaçıyorum bundan.Yüz yüze geldiğimizde yüzüne bakabileyim istiyorum, canını acıtmamış olayım; aynı şekilde ben de bunları bekliyorum tabi özellikle sevdiklerimden; çünkü insanın canını en çok sevdikleri acıtıyor.

4 yorum :

  1. hımm iyi bişi yapıyon galibaaa ama kendini üzme dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim; üzülmemeyi ben de isterdim ama sevdiklerim üzüyor bee

      Sil
  2. Tamamen olmamak kaydıyla susmak iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünüyorum; ama herkesin öyle düşünmediğini çok açık şekilde gördüm

      Sil