Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

4 Temmuz 2016 Pazartesi

Sustuklarım Kadar Acıyor Yüreğim

Ben bu hayatta en çok sevdiklerime kırıldım, sevdiklerim üzdü en çok beni.İçime attım çıkaramadım sesimi.Yapamıyorum, tepki veremiyorum, ben de öyle bir insanım işte.İfade etmeye çalıştım aslında her defasında kendimi; ama anlamadılar, işlerine geldikleri gibi yorumladılar her şeyi.Bakakaldım çoğu zaman, anlamlandıramadım sustum.Susmalarım da hep yanlış anlaşıldı.Susuyorum ben artık, beni üzen her şeye susuyorum, canım acıyor; ama susuyorum...

2 yorum :

  1. Bende nacizhane derim ki bırak her şeyi okunurken kolaydır ama işleyiş,de alışkanlıkta bunu her duruma şekil sokabilmede zordur ama bir kerecik dene öyle çok büyük laf edemem sana bilmiyorum çünkü içindeki ızdırabı anlıyorumda diyemem hiç sevmediğim cümle deneme yanılma hayat bırak ne kaybedersin ki ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bırakmak sanırım benim en bırakamadığım şey :)

      Sil