Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

26 Temmuz 2016 Salı

O Kameraya Gülünecek!

  Dürüst olalım hadi, sosyal medya hesaplarımızın (facebook, instagram, snachat...) olmadığı günlere dönelim.O zamanlarda da kameralı telefonlarımız vardı, tabi fotoğraf çektirdiğimiz  zamanlar acaba bu ben miyim diye seksen kez baktığımız telefonlar.O zamanlar daha doğaldık sanki, hatta sanki filan değil daha doğaldık, tek görgüsüzlüğümüz az yaygın olan kameralı telefonlarımızı masa üstlerinde sergilememizdi hele o zamanlar bizim gibi liseliyseniz ohoo, ha bi de telefon sesi olarak saçma sapan bir şarkı yükleyip,yanımızdakine aratıp sürekli telefonu  bağırttırmak.Anlatması bile komik geliyor şuan, sevdiği kız geçerken erkekler telefondan daha önceden seçilmiş güzel bir şarkı açardı hemen, vay ki ne vay.

  Maziden gülümsememi alıp bugüne dönüyorum.Çılgınlar gibi sosyal medya hesapları kullandığımız bugüne, ben de kullanıyorum ezdiğimi sanmayın sakın.Hepimiz bir yarış içindeyiz sanki, gittiğimiz mekanlar, dolaştığımız insanlar, yediğimiz yemek ot bok her şeyimiz ortada.Sevgilimizden mi ayrıldık, silinen fotoğraflar, yazılan sözler hemen ama hemen.Her fotoğrafta gülüyoruz, mutluyuz ha bazılarında böyle uzağa bakıyoruz o da nazar boncuğu olsun.Sahiden mutlu musunuz o kadar ya, hiç derdiniz yok mu, dedirtiyor insana.Tabi haklısınız, haklıyız acı fotoğrafı çekipte paylaşmak olmuyor, bakınız mezarlıkta fotoğraf çektiren insanlara uyuz oluyorum şahsen ben, açmış kollarını dua ediyormuş, tamam üzüntülüsün biz de kaybettik hele ben en yakınlarımdan birini babamı; ama o nedir ya mezar başında fotoğraf atmak, he diyom tamam inandım çok özlemişsin.Neyse konuya döneyim evet mutlu anların paylaşılması güzeldir; ama biz yine şaşırdık bir şeyleri.Mış gibi yapıyoruz sürekli, 2 dakika önce ağlarken ardından hemen yüzümüzde kocaman bir gülümseme ile fotoğraf paylaşmalar, ay hele sevgilisi, eşi bilmem nesi olanlar, sanırsın dünya tarihi böyle bir aşk görmedi, o ne yaa dedirtiyor valla benden söylemesi,Bir de kıskandırma, çatlatma, nispet fotoğrafları var of off off.Durmadan ağlarız iki göz iki çeşme, birkaç saniye sonra hemen güpgüzel bir fotoğraf paylaşma, ayy bokum sen kimsin ki, ben mutluyum sen hayırdır gibisinden.

  Yalancıyız be, evet evet yalancıyız inkar etmeyin, düpedüz sahtekarlık bu.Başkaları inanıyor mutluluk şovlarımıza; ama biz gerçeği biliyoruz işte.Ha bana sorsanız, mutsuzken bir fotoğrafa dahil olduğunda ne yapacaksın diye, cevabım gülümseyeceğim:)Ne yapayım surat mı asayım aaa


Bu da benden size, olan var olmayan var :)






12 yorum :

  1. Oh be! dedim Meltem.Ne güzel yazmışsın.Aynı böyle sanırım ortalık.Gerçi ben de her ne yaşadıysam yazıyorum ama, niyetimi anlamasan öyle teselli etmezdin beni.Kimileri rahatsız oluyor biliyorum.Ama ben acılarımı süsleyerek değerlerini verme ve onlardan artık kurtulma çabasındayım.Kendimi eleştiriyorum zaman zaman.Ben asıl sizlere kıyamıyorum.Yaşadığımız devirde öyle değişik tipler dolu ki, Sanki aynı vatanın insanları değiliz.Birbirimize ihanet ediyoruz.Birleşmeyi değil, ayrışmayı seçmiş gibiyiz.O zaman da saydırmak vacip oluyor.Çok hoşuma gitti yazın.Eline sağlık kızim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ece abla, ben de yazıyorum; çünkü yazmak eskiden beri bana iyi gelen bir şey, senin yazdıkların zaman zaman düğümlenmeme sebep oldu, hergün devamını bekledim, şuanki hayatını bilsem de bir öykü tadında masal tadında mutlu sonla bitmesini bekledim:) içimdeki çocukluktan mı desem başka bir şeyden mi bilemedim.Yazıyorum; çünkü kendimi ifade edemiyorum konuşarak ya da karşımdakiler beni anlamamakta inatçı, yüzlerine söyleyemediğim düşüncelerimi yazıyorum, okuma fırsatları olsaydı eğer bir durup düşünürler miydi diye düşünmekten kendimi alamıyorum, bazen okumalarını istiyorum, bazense byle daha iyi kendi kendine yaz işte diyorum dök içini, o yüzden yazmak güzel şey.benim tepkim kendimize mutsuzken bile sürekli mış gibi davranmamıza, ben de yaptım, çok mutluymuş gibi her şey yolundaymış gibi davrandım ve inandılar biliyor musun:)Meltem'e bir şey koymamış dendi; ama içimi tarif edemedim, daha öncede bu cümleyi kurdum, tuzsuz bir yemek gibiydim, görünüşte var olan hiçbir sorun yoktu ama tadım berbattı :) sevgiler ablacım, yalnız bırakmadığın için teşekkürler

      Sil
  2. haklısın valla şovmen olduk de mii. şarkıyı da dinliyooom :)

    YanıtlaSil
  3. olan vaar olmayaan var çokoş şarkıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, millet bizi mutlu görsün :) bir şeylerin cılkını çıkarmayı pek sevyoz valla, hiçte düşünmüyorz olan var olmayan vaar diye :D

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Arayıp telefon bağırtmalar demek ergenliği kes :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne sandın, valla muhabbetten sie liegt in meinen armen vardı ondan sonracığıma dale don dale ohoo

      Sil
    2. O travmayı ben yaşamadım da bizde eMeSeN vardı :) karşındaki çevrimiçi olunca laf sokmalı müzik açar hangi müziği dinlediğini Msn de herkeş görsün yapardık :D ya da girince biri müzik açmışsa ney ben mi olurdu insan :))

      Sil
    3. aynı zamanlardı onlar işte, karşıdakinin dinlediği şarkıyı arar tarar bulurduk bi de indirmesi vardı, eskiden kolay değildi o kadar şarkı indirmek bir de kota dolacak korkusu :)

      Sil
    4. :)) hiç kotalı kullanmadım ben sen benden eskisin kabul et :P

      Sil
    5. senden eski olduğumu biliyoz zaten, küçüksünüz siz daha bayan dark

      Sil