Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

28 Temmuz 2016 Perşembe

İtirafname

   Benim seçimim değildi, her zaman güçlü olmak ve güçlü kalmak için uğraşmak benim seçimim değildi.Ablaydım ben, evin en büyük kardeşi.Güçlü olacaksın sen dediler bana, ablasın, sen ağlarsan kardeşlerin de ağlar, koruyup kollayacaksın hep dik duracaksın dediler.8 yaşındayken de durum aynıydı 18 yaşımdayken de.Yaşımın bir önemi yoktu; çünkü ben hep en büyüktüm ve biliyorum 48 olsam da durum hep aynı olacak, en küçüğüm için de ama küçük o denilecek.

  İsterdim, en küçük kardeş olmayı, sorumluluk almamayı, bir şeyleri abla ya da abime yıkmalarını isterdim.Güçlü değildim aslında, korkuyordum da; ama söyleyemedim, biraz da gururum izin vermedi herhalde, bu yükü kaldıramadı demesinler diye.Çocukluğumu düşünüyorum, evimiz mezarlığa yakındır bizim, ağlayacağım zaman herkesten kaçar oraya gider ve ağlardım, belki de yaşayan kimse göremeyeceği ve beni kınamayacağı için kaçıyordum.Ben güçlü olmak zorundaydım her zaman, her koşulda.Babam bize veda ettiği zaman da öyleydi, ailenin yeni reisi bendim sanki, benden beklenildi yine, tamam dedim ve sustum, akıtamadım gözyaşlarımı dışarı.

  Dayanmak, durup dinlenmek istedim çoğu zaman, üzerimdeki yükleri paylaşmak istedim.Denedim, inandım ve gerçekten paylaşabileceğimi düşündüm, tüm zayıflıklarımı çıkardım attım oraya; ama ne oldu biliyor musunuz en zayıf yerlerimden vuruldum hem de defalarca, o an anladım zırhımı indirmek bana göre değildi.Güçlü ol kızım dedim kendime, güçlü ol ve gülümse.


8 yorum :

  1. Hayat bazen doldurur, bazen boşaltır bizi. Galiba önemli olan her ikisiyle de en güzel şekilde baş edebilmek... ❤

    YanıtlaSil
  2. başedeblme teknikleri geliştirmeli :) ben yazıyorum, ha çare oluyor mu her şeye yok; ama hiç yoktn iyidir

    YanıtlaSil
  3. Takipteyim, sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. offf ya mezarlıkta mı ağlıyordun. yazık sana yaaa.

    YanıtlaSil
  5. mutluluğa boya beni.
    kuzey kutbu aşıkları.
    sarayın sessizliği.
    cennet sineması.
    hayatımın şarkısı.
    sefertası.

    bunlara bi bak sen. olmazsa bir dolu film söylerim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isimleri bile güzel, sanırım mutluluğa boya beniden başlamak istiyorum

      Sil