Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

22 Temmuz 2016 Cuma

Günlüklerim - 9

   Elim kaç kez gitti geldi bilgisayara bilmiyorum, zaten yapacağım her iş için öyleyim.Yatıyorum, nefessiz kalıyorum, içim sıkışıyor geri kalkıyorum, odanın içinde yürümeye çalışayım diyorum, halim yok yığılacak gibi oluyorum, geri yatağa,zaman geçmiyor, film izlersem zaman geçer düşüncesi ile komedi filmi açtım 3. dakikası bitmeden kafamı yastığa gömdüm, tabiki uyuyamadım, düşünceler sarıyor her zerremi uyuyamıyorum, yiyemiyorum, aranılan zayıflama yöntemini de buldum ayrıca 2 günde 2 kilo.

  Annemle konuşayım diyorum, arıyorum evde misafir var konuşuruz sonra diyor, kapatıyorum.Kendi kendime başa çıkmaya çalışıyorum, dizlerim beni taşımıyor, bedenim sanki 1990 kilo, şuan bu yazıyı yazarken kollarım sızlıyor, ne bacaklarımı uzatıp yatmaya dermanım var ne de kalkıp bir iş yapmaya.Arkadaşımı arıyorum, ne kadar aciz bir insan olduğumdan bahsediyor, son 1 yılda ne kadar değiştiğimden.Eskiden benle yapılan her şey eğlenceli ve güzelken, şimdi ne kadar durgun ve sessiz olduğumdan.Senle alışverişe çıktık diyor, alışveriş ya diyor en sevdiğin şeylerden biri, bir kez yüzün gülmedi, bize karşı sabırsızsın ailene karşı tahammülsüz davranıyorsun, asıl sert çıkman gerekenlere sonsuz bir sabrın var, ne yaptığını sanıyorsun, böyle yaşayarak mutlu olacağını filan düşünüyorsan eğer hata ediyorsun, kendine saygın yok, kendine değer vermiyorsun.Verdiğin tavizlerin sonu yok ve kendini mutsuz ediyorsun, sen öyle olduğun sürece biz huzursuz oluyoruz, beraber oturduğumuzda hiç susmazdın, şimdilerde konuşacak konu bulamıyoruz.Cidden değiştim mi o kadar diye düşünüyorum, değiştim sanırım hayattan zevk alamıyorum.Yapmak istediklerimle elimdekiler bir değil, evet çoğu kişinin öyle; ama ben yanlış anlaşılıyorum, inadım yüzünden yanlış kararlar alıp sonrasında sonsuz acılar çekiyorum, bu durumda biraz daha hoşgörü beklerdim, hep bekledim; ama olmadı, asıldım kesildim, yerle bir edildim.

  Yaptığım yanlışların farkındayım, herkes yapar, bana da yapılıyor; ama ben ne olursa olsun bu zamana kadar kimseyi affetmemezlik yapmadım, özellikle sevdiğim bir insansa eğer, tek br özür dilemesine bakar her şey.

  Kollarım morluklar içinde, patlayan damarlar, yanlış takılan serumlar.Acıtmıyor hiçbiri yüreğimdeki yara kadar.Kalkmam lazım, sadece kendi sorunlarımla ilgilenecek kadar da şanslı değilim, annem, kız kardeşim, erkek kardeşim.Geldi mi hepsi üst üste geliyor herhalde, debeleniyorum, uğraşıyorum belki batıyorum; ama farkında değilim.Keşke olmasaydı böyle, yenebilseydik aşabilseydik bir şeyleri, sırtımızı yasladığımız duvarlar yerle bir olmasaydı.İhtiyacım var, benim herzaman yerli yerinde duran duvarıma çok ihtiyacım var.

18 yorum :

  1. Yaşadığımız yaşanmışlıkları biz yaşıyoruz ne yaşanırsa yaşansın önemli olan ayağa kalkım umutla doğru yola devam etmek umudun hep var olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum hayatımız önümüzde uzanıyor; ama geçmişi düşünmemek elde değil

      Sil
  2. geçmiş olsun yaaa noldu ki sağlık sorunun mu oldu. ondan sonra mı yani böyle oldun. neyin var ki. çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzüntüler yanında sağlık sorunu ve mutsuzluk getiriyor malesef, teşekkür ederim çok

      Sil
    2. nasıl üzüntüler yaaa. aile arkadaş iş para aşk bunlardan mı. çok fazla üzülmüşsün ama sen birine mi bişi oldu. bu kadar neye üzüldün ki of ya.

      Sil
    3. yoo kimseye bir şey olmadı herkesin sağlığı yerinde şükür; ama gelişen bazı olumsuz olaylar beni çok etkiledi, kendimden geçtim denebilir, üzülünce hemen zayıflayıp sağlığımdan oluyorum; ama bu seferki hastalık benim yüzümdendi, ilaç zehirlenmesi yaşadım

      Sil
    4. hay allah çok geçmiş olsun hadi unut artık geçmişiiiii :)

      Sil
    5. teşekkür ederim, şimdi ben hangi atamızı dinlesem diye düşünüyorum.biri diyo ki geçmişini unutanın geleceği olmaz, ötekisi geçmişi bırak önüne bak diyor, yani şaşırtıcı, bir de unutayım deyince de unutulmuyor

      Sil
    6. bak kesinlikle geçmişi unutmak daha iyi. genelde spiritüelciler, yoga, reiki filan hepsi geçmişi silmeyi savunurlar. haklısın hemen unutulmaz biraz zaman lazım ama düşünmeyi engelleyebilirsin yaaa. bunun için temizlik yap biraz. bunları sana hatırlatan eşyaları kişileri uzaklaştırmaya çalış kendinden. ya da ortamı değiştir. geçmişi düşünmeni engelleyecek şeyler yap. bak geçmişi sil önce. hatta hastalık geçirdiğini bile unut. yok öyle bir geçmiş olmadı. eğer devam ederse bak eft diye bir yöntem var. alternatif yöntem. aklında olsun :) sen çok iste ve kurtul geçmişinden. istersek geçmişimizi bile yok edebiliriz. bak unutma yöntemleri bile var yaa. :)

      Sil
    7. şaşkınlık içinde okudum yorumunu:) yoga çok sıkıcı bence :D her şey seni bana hatırlatıyor diye bir şaarkı varya benim için geçerli bir şey o,yani ne bulunduğum mekan ne eğlence ne de insanlar bir şeyleri hatırlamamı engellemiyor, kendimce beynimi yavaşlatmaya çalışıyorum; ama dediğim gibi kaçmak çözüm değil benm için, eft yi bilmiyorum bir göz atarım nasılsa gece boyu uyanığım :s çok iste demişsinya, sanırım ben çok istemiyorum :) ihtimallerle yaşıyorum hep

      Sil
    8. peki üzz seeen kendiniiii o zamaaaan :)))))

      Sil
    9. üzenlere işkence etsem geçermi diye düşünüyorum:) cııks canını acıttım diye önce bir rahatlarım sonra üzülürüm :D hayat felsefem üzülmek olmuş aman tanrıım

      Sil
    10. off kendini affetmelisin diğer insanları da. büyük yük bu yaa :) baksanaa, blogumda "gelişim" başlığını okusan ya çok boş zamanında :) acıtmak iyi gelmez. affetmek lazım :) affetmek ve unutmak :)

      Sil
    11. ben çok affedici bir insanımdır, kin güdemem zaten bu yüzden olıyor hep ne oluyorsa.bak en yakın arkadaşm 2 ya da 3 yıllık sevgilisini niye terketti biliyor musun, ona gerizekalı dediği için :s yazını hemen okuyorum

      Sil
  3. kin gütmüyon ama üzüntünü unutmuyon pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumuşum yorum bile yapmışım hatta :) ben kin gütmem, azıcık kızarım sinirle bişiler yapar sonra pişman olur ve affederim :D

      Sil
    2. Deeptone benim yerime valla psikoterapi yapmışsın.Hayatımızda sıkıntılar her zaman olacaktır.Lütfen acıya tutunmaktan vazgeçin.Sizi ne iyi hissettiriyorsa onu bulun,harekete geçin.Mutluluk çok uzaklarda değil :)

      Sil
    3. mutluluk içimizdeydi evet:) ayrıca Dr Francine Shapiro nun selamı var, az önce elime geçti

      Sil