Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Bu Sıralar

  Bir kırgın çarpıyor yüreğim.Tüm gerçeklerim yerle bir olmuş, enkazın altından çıkamıyor gibiyim.Size de olmuştur mutlaka.İnandığınız şeylerin koca bir yalan olduğunu anlamak inanılmaz acı veriyor mesela.Kandırılmışlık, aldatılmışlık hissi tarifsiz.

  Empati  yaparım  çoğunlukla haklı olduğumu görürüm öteki taraftan da bakınca; ama düşünüyorum kendimi karşıdakinin yerine koyuyorum diyorum ee ama bu yine benim kültürümle benim bakış açımla bakılmış olmuyor mu?Belki de o yüzden karşımdaki insana kendini benim yerime koy dediğimde koyamıyor ve ne kadar acı çektiğimi anlayamıyor; çünkü onun içinde ben yokum, düşüncelerim yok, duygularım...

  Pembe yalanlara göz yumarım niyet temizse tabi; ama benimkilere hiçbir zaman göz yumulmuyor, uzun zaman geçse de önüme sunuluyor, üstüne üstlük bana vicdan yaptırılıyor, üstüme gelmeler, beni üzmeler ağlatmalar karşılığındaysa ne mi görüyorum kapkara yalanlar!Karşımdakinin üzgün olduğunu bilsem dayanamam affederim ben yine( neden çünkü ben bir salağım, saf filan değil); ama insanlar hep üste çıkma çabası içerisinde özür mözür hak getire.

  Kendi içimdeki denizde boğuluyor gibiyim, nefes almak zor geliyor bazen.Keyfim yerinde değil haliyle; ama gülümsüyorum.Tuzu koyulmamış yemek gibiyim, görüntü de sorun yok ama tadı...


Bu da benden size;)



4 yorum :

  1. Yazıya diyeceğim yok.. bıraktım demeleri.. şarkı güzelmiş ilk kez dinledim. Kısa zamanda kendine gelmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edermm :) ferman fena söylemiş ya

      Sil
  2. Bu yazından anladığıma göre, karşı tarafın davranış tarzıyla ilgili bilgim oldu.Saf da değilsin, diğer sıfatı sakın kendine yakıştırma zaten.Sadece anlamayı istemiyor o kişi, öyle yetişmiş, ya da yapısı bu.Allahtan gönül almayı beceriyor bazıları ama uzun süreli olmayınca sık sık bu iç sıkıntılarında debeleniyoruz.Bu bir hata ise bile güçlenmek için bunu yaşamalısın kızım.Ta ki, karşı tarafa hiç taviz vermeyecek yapına kavuşana ve ondaki etkini görüp hala yanındaysa''Budur benim sevdiğim, bana layık kişi ''diyene kadar. Sevgiler kızıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavizsiz yapıma ne zaman ulaşcam acaba

      Sil